Wybrane banki w Polsce
Kontakty Adres : ul. Towarowa 25 A Kontakt : 58 300 70 01 Strona www: www.bph.pl E-mail : pytanie@ge.com – dla Klientów Indywidualnych (oprócz kredytów hipotecznych) oraz dla Firm kredyty.hipoteczne@ge.co m– dla kredytów hipotecznych businessline@bph.pl- dla Klientów Korporacyjnych
Rodzaje kont: Maksymalne Konto Konto dla wymagających, które oferuje maksimum funkcjonalności: złotą kartę do konta, wypłaty z bankomatów za darmo na całym świecie, szeroki Pakiet Assistance oraz możliwości oszczędzania na preferencyjnych warunkach.
Historia: Bank BPH SA powstał 31 grudnia 2001 r. w wyniku połączenia Banku Przemysłowo-Handlowego SA i Powszechnego Banku Kredytowego SA w Warszawie ,które jako banki komercyjne zostały wydzielone ze struktur Narodowego Banku Polskiego 1 lutego 1989 r.
Wybieram konto Sezam<26 Uważam że to konto jest dla mnie najlepsze.
Kontakty 801 222 222 (telefony stacjonarne i komórkowe) e-mail: mampytanie@ingbank.pl
Historia Historia Banku ING Bank Śląski S.A. (ING BSK) bank komercyjny z siedzibą w Katowicach przy ul. Sokolskjei 34, świadczący usługi bankowe dla klientów indywidualnych oraz firm i instytucji (bank uniwersalny). Jest 4. największym bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów, a 8. pod względem liczby placówek. Powstał jako Bank Śląski w 1988 roku w wyniku wyodrębnienia z NBP. W 1991 został przekształcony z banku państwowego w spółkę akcyjną, a w 1994 jego akcje trafiły na GPW. Od 1996 r. większościowym udziałowcem banku jest holenderska Grupa ING. W 2001 roku Bank Śląski połączono z ING Bank N.V. Oddział w Warszawie. Od tego czasu bank występuje pod szyldem ING Bank Śląski.8 grudnia 2009 Rada Nadzorcza powołała Małgorzatę Kołakowską na stanowisko Prezesa Zarządu Banku.
Rodzaje kont: Konto Direct w ING: bezpieczny dostęp do pieniędzy przez Internet lub telefon możliwość uzyskania limitu zadłużenia do 2-krotności Twoich dochodów karta płatnicza własnego projektu (na życzenie) rewolucyjny Zbliżak MasterCard® (na życzenie)
Kontakty Al. Jerozolimskie 94 00-807 Warszawa fax: +48 22 555 23 23 e-mail: kontakt@alior.pl
Historia Prace projektowe, związane z uruchomieniem banku, rozpoczęły się we wrześniu 2007 roku. 18 kwietnia 2008 roku włoska grupa Carlo Tassara uzyskała zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie Alior Banku. 1 września 2008 roku Alior Bank SA otrzymał zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności 28 października 2008 roku otwartych zostało pierwszych 18 oddziałów m.in. w Zamościu, Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu iKatowicach. Bank przyjął około 100 milionów złotych depozytów.
Rodzaje kont: bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie; bezpłatne przelewy internetowe; bezpłatne prowadzenie rachunku; możliwość podpisania umowy konta przez Internet (potwierdzenia przelewem); Bezpłatne wydanie karty z funkcjonalnością PayPass™, pozwalającej na dokonywanie płatności bezstykowych i w internecie; bezpłatny pakiet usług assistance "Pomocni Fachowcy" - dla osób, dla których Alior Bank jest "głównym bankiem"; bezpłatny pakiet usług concierge "Osobisty Asystent" - dla osób, dla których Alior Bank jest "głównym bankiem"; możliwość korzystania z przelewu natychmiastowego, dzięki któremu środki trafiają do odbiorcy w ciągu zaledwie kilku minut; wysoko oprocentowaną lokatę nocną (overnight)
Kontakty Numery telefonów Infolinii: 801 301 103 – opłata jak za połączenie lokalne, numer dostępny w kraju; +48 (22) 531 39 39 – numer płatny, dostępny w kraju, za granicą i z telefonów komórkowych.
Historia Bank DnB NORD Polska S.A. – bank komercyjny z siedzibą w Warszawie (centrala znajduje się przy ul. Postępu 15C). Bank DnB Nord Polska SA rozpoczął działalność na polskim rynku w 2002 r. Do końca kwietnia 2006 r. działał pod marką NORD/LB Bank Polska SA, a obecnie jest członkiem Grupy Bankowej DnB NORD, utworzonej przez bank niemiecki NORD/LB Norddeutsche Landesbank Girozentrale oraz największy bank norweski – DnB NOR (aktualnie jedynego akcjonariusza). Grupa rozpoczęła działalność z początkiem 2006 r., obsługując klientów zlokalizowanych w krajach regionu Morza Bałtyckiego – w Polsce, Danii, Finlandii, na Łotwie, Litwie i w Estonii. W skład Grupy weszły m.in. banki działające wcześniej pod marką NORD/LB w tych krajach.
Rodzaje kont: atrakcyjne oprocentowanie aż 4,6% niezależnie od kwoty możliwość wypłaty pieniędzy w dowolnym momencie bez utraty odsetek brak opłat za założenie i prowadzenie konta brak opłat za wszystkie przelewy wewnętrzne (niezależnie od ich liczby) Konto oszczędnościowe DnB NORD w czołówce rankingów, wg bankier.pl, TotalMoney.pl, dziennik.pl, forsal.pl
Kontakty Klienci indywidualni (24h/7 dni) 801 24 HELP (801 244 357) (z tel. stacjonarnych) +48 22 598 40 50 (z tel. komórkowych i z zagranicy)
Historia Historię Banku wyznaczają ważne daty: 1991 Wydanie pierwszej w Polsce karty płatniczej VISA 1992 Pierwszy bank notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie 1993 Zdobycie tytułu "Najlepszy Bank w Polsce" 1997 Połączenie z Bankiem Gdańskim SA przyjęcie nazwy BIG Bank GDAŃSKI SA 1998 Uruchomienie najnowocześniejszej sieci bankowej do obsługi Klientów indywidualnych - Millennium 2001 Powstanie specjalistycznych sieci Millennium Biznes i Millennium PRESTIGE 2003 Zmiana nazwy z BIG Bank GDAŃSKI SA na Bank Millennium SA 2006 Zmiana wizerunku Banku, przyjęcie identyfikacji wizualnej strategicznego udziałowca Banku - Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) Dziś są jedną z większych instytucji finansowych w Polsce. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zdobytym na trudnym polskim rynku i zaangażowaniu pracowników skutecznie realizują przyjętą strategię rozwoju. Bank stawia na profesjonalizm, otwartość na potrzeby Klienta i nowe rozwiązania.
Rodzaje kont: Wszystkie powyższe korzyści są dostępne w przypadku miesięcznych wpływów na Dobre Konto min. 1000 zł oraz co najmniej jednej płatności w miesiącu kartą do Dobrego Konta. Oprocentowanie wynosi 4%. Jest możliwość wyboru z kilku opcji konta osobistego najbardziej nam odpowiadającego do klienta potrzeb np. Dobre Konto, Twój Cel. I tak mając rachunek w banku Millennium możemy zaoszczędzić na opłatach.
Dziękujemy za uwagę Kamila Sikora, Robert Leżyński, Adrian Szulczyk, Łukasz Marcinek i Sławek Pawłowski