Projekt zespołowy aplikacji sieciowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piotr Czekalski, ZMiTAC, Politechnika Śląska 2003
Advertisements

Modelowanie logiczne (dla relacyjnych SZBD)
Modelowanie przypadków użycia
Projektowanie w cyklu życia oprogramowania
Formalizacja i uwiarygodnianie Iteracyjny proces syntezy modeli
Opracowanie zasad tworzenia programów ochrony przed hałasem mieszkańców terenów przygranicznych związanych z funkcjonowaniem dużych przejść granicznych.
Projekt modułu Gra strategiczna „Strusia jama” Wyrzutnie
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Inżynieria Oprogramowania II
Co UML może zrobić dla Twojego projektu?
Dokumentowanie wymagań w języku XML
Tomasz Jabłoński Michał Ziach
UML Zunifikowany język modelowania
Odkrywanie wzorców sekwencji
Enteprise Java Beans Emil Wcisło.
Rational Unified Process
Wzorce projektowe w J2EE
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Analiza i ocena procesów wdrożeniowych systemów klasy MRP/ERP w firmie
Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.
Autor: Michał GAWRYLUK
Projekt zaliczeniowy z przedmiotu "Inżynieria oprogramowania"
Projektowanie - wprowadzenie
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Multimedialne bazy danych
Inżynieria Oprogramowania
Wykład 4 Analiza i projektowanie obiektowe
Wykład 3 Analiza i projektowanie strukturalne
System zarządzania parafią
Unified Modeling Language graficzny język wizualizacji, specyfikowania, tworzenia i dokumentowania systemów informatycznych.
Modelowanie w Visual Studio 2010
Inżynieria Oprogramowania
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
Aplikacja do analizy polimorfizmów SNP wykorzystywanych w genomice klinicznej Szymon Stawicki.
UML 2.x Robert Pająk.
MDA – Model Driven Architecture
DIAGRAMY UML.
Zbiory Autor: Marta Ziarko.
Programowanie strukturalne i obiektowe
Zaprojektowanie i wykonanie prototypowego systemu obiegu dokumentów (workflow) dla Dziekanatu Wydziału z wykorzystaniem narzędzi open-source i cloud computing.
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
„Kalkulator zużycia oraz kosztu energii elektrycznej online „
Artur Ulatowski Implementacja algorytmu k – najbliższych sąsiadów jako serwis internetowy Promotor: Dr hab. prof. WWSI Michał Grabowski.
ZWIĄZKI MIĘDZY KLASAMI KLASY ABSTRAKCYJNE OGRANICZENIA INTERFEJSY SZABLONY safa Michał Telus.
1 Każdy obiekt jest scharakteryzowany poprzez: tożsamość – daje się jednoznacznie wyróżnić; stan; zachowanie. W analizie obiektowej podstawową strukturą
Modelowanie obiektowe Diagramy UML – diagram przypadków użycia
Zarządzanie Projektami
Finansowanie inwestycji sektora gospodarki odpadami w nowej perspektywie Paweł Orłowski Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury i.
UML W V ISUAL S TUDIO Mateusz Lamparski. UML D EFINICJA Unified Modeling Language (UML) to graficzny język do obrazowania, specyfikowania, tworzenia i.
Diagramy przypadków użycia ALINA SUCHOMSKA. Przypadki użycia systemu  technika wyznaczania funkcjonalnych wymagań systemu  opisują typowe interakcje.
Michał Krawczykowski kl. IIIB
Model obiektowy bazy danych
Diagram przypadków użycia
Diagram klas Kluczowymi elementami są: klasy (class)
P ROGRAMOWANIE KART ELEKTRONICZNYCH Praca magisterska Mateusz Leszner.
Modelowanie obiektowe - system zarządzania projektami.
Projektowanie relacyjnych baz danych – diagramy związków encji
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Logical Framework Approach Metoda Macierzy Logicznej
Unified Modeling Language
Model warstwowy ISO-OSI
Dokumentacja programu komputerowego i etapy tworzenia programów.
Architektura Rafał Hryniów. Architektura Wizja projektu systemu, którą dzielą twórcy Struktura komponentów systemu, ich powiązań oraz zasad i reguł określających.
Wykład 2 – Zintegrowane systemy informatyczne Michał Wilbrandt.
1. Promotor i skład zespołu menedżerskiego 2. Rozwiązywany problem 3. Wymagania 4. Wybór zespołu programistów 5. Narzędzia / Technologie 6. Przypadki.
Inżynieria systemów informacyjnych
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
Projekt modułu BANK INTERNETOWY Moduł funkcji banku
Systemy eksperckie i sztuczna inteligencja
Zapis prezentacji:

Projekt zespołowy aplikacji sieciowej ShareWAT Wykonali: Malwina Gawrysiak, Paweł Głębocki, Mariusz Kluska, Adam Zieliński, Hubert Zembrowski, Michał Szepielak, Michał Barczak, Radosław Woźniak

Wymagania repozytorium werbalne przedstawiający część wymagań UC oraz wymagania zewnętrzne

Wymagania Przedstawienie zmian zachodzących w wymaganiach podczas realizacji projektu oraz ich zależności z wymaganiami funkcjonalnymi

Wymagania Zbiór podstawowego słownictwa pochodzącego z dziedziny problemu

Wymagania Wydzielone karty CRC, ich odpowiedzialności oraz relacje między nimi

Wymagania Związki generalizacji pomiędzy poszczególnymi użytkownikami

Wymagania Wskazanie wielokrotnego użycia i rozszerzeń dla jednego z omawianych przypadków użycia

Wymagania Oraz dla drugiego

Wymagania Na najbliższych slajdach postaramy się przedstawić przebieg dwóch, wybranych spośród wszystkich przypadków użycia, scenariuszy głównych na diagramach sekwencji oraz aktywności

Wymagania

Wymagania

Wymagania

Wymagania

Analiza Zależności miedzy klasami granicznymi

Klasy kontrolne i graniczne i ich powiązania Analiza Klasy kontrolne i graniczne i ich powiązania

Analiza Wydzielone elementy składowania danych – klasy entity

Analiza Na kolejnych diagramach zostaną przedstawione diagramy VOPC oraz realizacje wybranych przypadków użycia

Analiza

Analiza

Analiza

Analiza

Projekt Przy przejściu do fazy projektu postanowiliśmy uszczegółowić klasy, jak również uwzględnić występowanie StarterKita wykorzystując do tego interfejsy.

Projekt Po analizie relacji miedzy statystykami a danymi użytkownika, postanowiliśmy połączyć obie instancje

Logika aplikacji i jej interfejs Projekt Logika aplikacji i jej interfejs

Projekt Na drodze łączenia mało złożonych elementów, zunifikowaliśmy wszystkie klasy dostępowe w jedną, która wykorzystuje interfejsy logiki i StarterKita

Projekt Na najbliższych diagramach nastąpi przedstawienie podstawowego przebiegu jednego z omawianych elementów systemu (drugi realizowany jest przez StarterKit), oraz przybliżenie komponentów.

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt

Projekt Następnie skupimy się na stanach związanych z omawianymi scenariuszami oraz na pomyśle dotyczącym wdrożenia serwisu

Projekt

Wdrożenie Założenia, które powinny spełniać wymagania niezawodnościowe oraz wydajnościowe

Niestety udostępniony serwer prawdopodobnie wygląda jak na schemacie Wdrożenie Niestety udostępniony serwer prawdopodobnie wygląda jak na schemacie

DZIĘKUJEMY!