Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawowe pojęcia e-learningu
Advertisements

Konsultacje społeczne
Nowa rola pacjentów w leczeniu i zdrowieniu
Nietoperz – demon czy anioł?
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
1% podatku = 100% serca Strategia akcji społecznej dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” pod kątem pozyskania wpływów z tytułu 1% podatku oraz utrwalenia.
Bądź drobiazgowy! 1% mimo wszystko!
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Strategia komunikacyjna WWF w zakresie ochrony wilka w Bieszczadach
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Turniej tańca dyskotekowego z udziałem uczniów klas I – VI.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.
Dorota Gibała Oddział Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
POMORSKA RADA OSÓB BEZDOMNYCH – RADA STYCZEŃ - KROKOWA.
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
Projekt „Moje miasto Pionki bez elektrośmieci”
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Agata Blady, Komunikado PR,
Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
Regionalny Plan Działań Informacyjnych i Promocyjnych Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR) dla Województwa Małopolskiego na.
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
SUPEŁEK Chronimy pamięć naszego miasteczka. Michałowo. Białystok
Jedz Smacznie i zdrowo.
Wspieramy budowanie marki
DOBRE SPOTKANIE z edukacji finansowej 3. edycja. CO? krótka notatka komunikat o projekcie wypowiedzi uczestników GDZIE? strona Biblioteki strona Urzędu.
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
Mała retencja poprzez inicjatywy obywatelskie I OPOLSKIE FORUM MIKRORETENCJI
Przeciwdziałanie powszechności DOPALACZY i innych środków psychotropowych, jako priorytet dla szkół i placówek w roku szkolnym 2015/2016.
Informacje dla uczestniczek i uczestników szkolenia dla bibliotek oraz organizacji pozarządowych Biblioteki i organizacje pozarządowe włączają młodych.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
Zarządzanie zmianą Sesja 5 Zarządzanie interesariuszami – stronami procesu zmiany.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
„ Wolontariat i prawo - z czym to się je
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Propozycje dla nauczycieli przedmiotów przyrodniczych
ISO 14001:2015 Spotkanie otwarte Stowarzyszenia Polskie Forum Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO Biuro Usług Doskonalenia Zarządzania.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Co zrobić aby dobrze zrealizować i rozliczyć projekt?
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Czy wiesz? Jak przygotować dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny)? Gdzie szukać ofert pracy i informacji o miejscach pracy ? Jak przygotować.
Zapis prezentacji:

Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę Kampania edukacyjna nt. wilków przygotowana dla WWF Polska Agnieszka Pietrzak

Plan Cele kampanii Wilczy Sztab Strategia, branding i koncepcja komunikowania Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie skuteczności kampanii Summary

Cele Uszanowanie i zaakceptowanie przez mieszkańców Bieszczadów bliskiej obecności wilków. Wilki - coraz rzadziej spotykane bogactwo naturalne Zachowania wilków i metody zabezpieczeń przed szkodami przez nie powodowanymi Pozytywne aspekty bliskiej obecności wilków Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Wilczy Sztab Zadania: informowanie i „pogotowie ratunkowe”, centrum logistyczne i organizacyjne Biuro w Krośnie Zespół: pracownicy WWF i wolontariusze Podstrona strony głównej WWF Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Strategia „wuzetki” w – wyróżnienie grup docelowych z – zrozumienie i otwarta postawa reprezentowana przez WWF ki – kontakty interpersonalne Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Koncepcja komunikowania Fakty (liczby, przykłady, ciekawostki, cytaty) Słownictwo (- zamieniamy na +) Obrazy (wilk jako niewielki element) Branding „Bieszczady… gdzie ludzie szanują dziką przyrodę” Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Grupy docelowe Ogólnie: Mieszkańcy Bieszczadów Szczegółowo: Dziennikarze prasy lokalnej Hodowcy owiec i bydła Dzieci Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Narzędzia / Wszyscy mieszkańcy Bieszczadów publikacje w mediach (artykuły bieżące, informacyjne, wypowiedzi członków WS) plakaty-mozaiki event (Wilcza Polana na BJT w Ustrzykach Dolnych): standy „Czy wiecie, że…?”, pieczątki, rozmowy, wystawa Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Narzędzia / Dziennikarze spotkanie inicjacyjne „press packi” (list/zaproszenie, zdjęcia wilków, materiał informacyjny nt. kampanii) regularne i częste kontakty ze strony WS materiały informacyjne o wilkach informacje prasowe Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Narzędzia / Hodowcy rozmowy nieformalne ! szkolenia edukacyjne/treningi instruktażowe plakaty „Znajdź różnicę” broszury i ulotki Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Narzędzia / Dzieci lekcje przyrody konkursy dla uczniów szkół podstawowych : „O dobrym wilku i…” „Dzika przyroda dwa kroki stąd” legitymacje „Przyjaciel Bieszczadzkiego Wilka”, nagrody, wystawa prac, pliki *.pdf Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Koszty Finansowanie: środki własne i sponsorzy wynajęcie biura Wilczego Sztabu opłaty bieżące wyposażenie biura transport materiały poligraficzne nagrody w konkursach Finansowanie: środki własne i sponsorzy Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Badanie rezonans medialny obserwacja zmian postaw w reakcji na działania WWF Ewentualnie: sprawdzenie zrozumienia przesłania kampanii Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Summary Campaign’s objective – to preserve wildlife and biodiversity in Bieszczady Mountains Way of achieving goals: social education and information Additional effects: increased tourist attractiveness balance in forests’ ecosystems new attitudes in society Cele Wilczy Sztab Strategia Grupy docelowe Narzędzia Finansowanie Badanie Summary

Dziękuję za uwagę.