Kampania promocyjna r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury r. – oficjalne rozpoczęcie kampanii i uruchomienie strony internetowej
r. - XIV Targi Turystyki i Wypoczynku Lato 2009 w Warszawie. HIT LATA 2009 – nagrodzony został produkt: Białowieża jako siódmy cud świata r. - w wydaniu weekendowym stołecznej oraz podlaskiej Gazety Wyborczej 8-stronicowa wkładka (130 tys. egzemplarzy) na papierze ekologicznym, informująca o kampanii Tworzymy Siódmy Cud Świata!
r. - prognoza pogody w stacjach TVN 24 oraz w TVN Meteo nadawana z Białowieży wraz ze spotem reklamującym Puszczę Białowieską
r.- memostic w weekendowym wydaniu stołecznej i podlaskiej Gazety Wyborczej promujący udział Puszczy w konkursie oraz zachęcający do głosowania reklama na ekranie TV obok NOTu promocja przez PROT na miejscu i 17 maja na Międzynarodowym Festiwalu Kuchni w Białymstoku
r. – konferencja prasowa w Polskiej Agencji Prasowej r. – Ogólnopolski Dzień Głosowania r. – głosowanie w Sejmie
założono konto na portalu Nasza-Klasa.pl – ponad 1760 użytkowników założona została grupa na portalu Goldenline.pl r. – powołanie białoruskiego Oficjalnego Komitetu Wspierającego akcja mailingowa z informacją o konkursie (60 tys. adresów): jednostki samorządu terytorialnego, urzędy marszałkowskie, wojewódzkie inspektoraty ochrony środowiska, organizacje proekologiczne, punkty informacji turystycznej, organizacje polonijne zagranicą, prasa polska zagranicą, harcerstwo, portale studenckie, przedszkola, szkoły i uczelnie wyższe, baza mailowa Turystycznych Wrót Podlasia (agroturystyka, hotele, restauracje, lokale, puby, muzea, ośrodki nieskategoryzowane)
Udzielono wywiadów: TVN, TVN24, Polsat News, TVP Polonia, TVP Białystok, Polskie Radio PR1, Polskie Radio PR3, Polskie Radio Białystok, Radio Opole, Radio Racja, dziennik Metro Reklama na samochodzie rajdowym, plakaty na stanowisku i rozdawanie ulotek podczas rajdu karkonoskiego i rajdu samochodowego na Białorusi
r. – w ramach kampanii promocyjnej województwa podlaskiego w warszawskich Złotych Tarasach finiszowała także kampania Tworzymy siódmy cud świata!, promująca udział Puszczy Białowieskiej w konkursie na 7 Cudów Świata Natury
Honorowy Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki Minister Środowiska włączył przedsięwzięcia Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury w inicjatywę Ministerstwa Środowiska Partnerstwo dla Puszczy Białowieskiej
Działania Studentów Dni Wydziału Prawa – koszulki z logo BialowiezaForest.eu, informacja o N7W na konferencjach naukowych Dni Otwarte Uniwersytetu w Białymstoku – roll up, plakaty i karnety Akcja podczas rajdu rowerowego Masa Krytyczna Do głosowanie na Puszczę Białowieską na Wydziale Prawa – specjalnie przygotowane stanowisko komputerowe Plakaty na Uniwersytecie, Politechnice Białostockiej, Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, Uniwersytecie w Grodnie oraz w szkołach językowych na terenie Białegostoku
Statystyka strony – odwiedzin odsłon strony unikalnych użytkowników IP 54,34% - VOTE Źródło:
Statystyka strony – Uruchomienie strony XIV Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2009 w Warszawie stronicowa wkładka (130 tys. egzemplarzy) w Gazecie Wyborczej (mazowieckie, podlaskie) długi weekend Prognoza pogody TVN24 i TVN Meteo memostic (130 tys. egzemplarzy) w Gazecie Wyborczej (mazowieckie, podlaskie) Źródło: msc 19. msc 12. msc 9. msc 8.
Statystyka strony – Źródło: msc 17. msc 6. msc Ogólnopolski Dzień Głosowania
Statystyka strony – Źródło: msc 5. msc Ogólnopolska Kampania Medialna
Użytkownicy - świat 1. Polska Wielka Brytania Niemcy USA Belgia Irlandia Francja Holandia Szwecja Włochy 160 Źródło:
Użytkownicy - Polska 1. Warszawa Białystok Poznań Kraków Wrocław Katowice Łódź Lublin Gdańsk Szczecin Bydgoszcz Źródło:
Kampania promocyjna
Czekamy do 22 lipca…