Kampania promocyjna 12.03.2009 r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury 17.04.2009 r. – oficjalne rozpoczęcie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

I część 1.
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Piotr Grzegorz Woźniak Podsekretarz Stanu, Główny Geolog Kraju
EDUKACJA TWOJĄ SZANSĄ.
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
innowacyjna wielkopolska
Walne Zgromadzenie Delegatów SIMP w Olsztynie To były piękne dni Kadencja
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Puszcza Biała jako produkt ekoturystyczny
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie w Lublinie Promocja Integracji Społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Przeszłość teraźniejszość przedsiębiorczość.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego1 Podsumowanie wdrażania Regionalnego.
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Profilaktyka HIV/ AIDS w działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Ogólnopolskie prawybory studenckie 2 czerwiec 2009.
Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Program MŁODZIEŻ Akcje Programu.
Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Województwo pomorskie –
Działalność sportowa w 2012 roku. Harmonogram Zawodów Ogólnopolskich w 2012 Nazwa zadaniaTerminMiejsce VIII Ogólnopolskie Zimowe Igrzyska OS - łyżwiarstwo.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Wspieramy e-biznes Tomasz Czerwoniak
Warsztaty ekologiczne Białowieża 2009
Studenckie Poradnie Prawne Podsumowanie działalności październik 2008 – – styczeń 2009.
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Deutsch-Wagen-Tour w Polsce
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
Dr inż. Wiesław Bury Giełda a gospodarka. Czy Giełda odzwierciedla stan gospodarki?
Przeszłość teraźniejszość przedsiębiorczość Realizacja projektu pn. Uniwersyteckie Centrum Kariery jako forma aktywizacji zawodowej kobiet i mężczyzn w.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Program „Moje Boisko-Orlik 2012” w województwie śląskim Katowice, 13 maja 2008 r.
Kraków, maj 2011 r.. Bio Koła Studenckie Koło Naukowe „Doskonalenie Jakości” działa na Wydziale Metali Nieżelaznych AGH. Powstało w 2007 roku z inicjatywy.
3 Źródła informacji o Funduszach Europejskich na lata Krystyna Kubiak Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu.
Największe zdjęcie Warszawy Zamek królewski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Kolejnictwa, Warszawskie Zoo, Stadion Narodowy, Mennica Państwowa i kilkanaście.
DROGOWSKAZY KARIERY STUDIA PRACA KARIERA PRZYSZŁOŚĆ.
Pod patronatem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
„POLSKA – PAŃSTWA NORDYCKIE. SAMORZĄDOWY WYMIAR WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ” Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach konkursu.
Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień od Alkoholu PZOZ Kampania Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” 2008 rok.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
Klasyfikacja łączna województw 1.Mazowieckie – ,34 pkt. 2.Wielkopolskie – ,87 pkt. 3.Dolnośląskie – ,83 pkt. 4.Śląskie – ,62 pkt.
Dokąd jedziemy na wakacje?
BEZPIECZNE PRAKTYKI I ŚRODOWISKO 2019.
Zapis prezentacji:

Kampania promocyjna r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury r. – oficjalne rozpoczęcie kampanii i uruchomienie strony internetowej

r. - XIV Targi Turystyki i Wypoczynku Lato 2009 w Warszawie. HIT LATA 2009 – nagrodzony został produkt: Białowieża jako siódmy cud świata r. - w wydaniu weekendowym stołecznej oraz podlaskiej Gazety Wyborczej 8-stronicowa wkładka (130 tys. egzemplarzy) na papierze ekologicznym, informująca o kampanii Tworzymy Siódmy Cud Świata!

r. - prognoza pogody w stacjach TVN 24 oraz w TVN Meteo nadawana z Białowieży wraz ze spotem reklamującym Puszczę Białowieską

r.- memostic w weekendowym wydaniu stołecznej i podlaskiej Gazety Wyborczej promujący udział Puszczy w konkursie oraz zachęcający do głosowania reklama na ekranie TV obok NOTu promocja przez PROT na miejscu i 17 maja na Międzynarodowym Festiwalu Kuchni w Białymstoku

r. – konferencja prasowa w Polskiej Agencji Prasowej r. – Ogólnopolski Dzień Głosowania r. – głosowanie w Sejmie

założono konto na portalu Nasza-Klasa.pl – ponad 1760 użytkowników założona została grupa na portalu Goldenline.pl r. – powołanie białoruskiego Oficjalnego Komitetu Wspierającego akcja mailingowa z informacją o konkursie (60 tys. adresów): jednostki samorządu terytorialnego, urzędy marszałkowskie, wojewódzkie inspektoraty ochrony środowiska, organizacje proekologiczne, punkty informacji turystycznej, organizacje polonijne zagranicą, prasa polska zagranicą, harcerstwo, portale studenckie, przedszkola, szkoły i uczelnie wyższe, baza mailowa Turystycznych Wrót Podlasia (agroturystyka, hotele, restauracje, lokale, puby, muzea, ośrodki nieskategoryzowane)

Udzielono wywiadów: TVN, TVN24, Polsat News, TVP Polonia, TVP Białystok, Polskie Radio PR1, Polskie Radio PR3, Polskie Radio Białystok, Radio Opole, Radio Racja, dziennik Metro Reklama na samochodzie rajdowym, plakaty na stanowisku i rozdawanie ulotek podczas rajdu karkonoskiego i rajdu samochodowego na Białorusi

r. – w ramach kampanii promocyjnej województwa podlaskiego w warszawskich Złotych Tarasach finiszowała także kampania Tworzymy siódmy cud świata!, promująca udział Puszczy Białowieskiej w konkursie na 7 Cudów Świata Natury

Honorowy Patronat nad akcją objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki Minister Środowiska włączył przedsięwzięcia Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury w inicjatywę Ministerstwa Środowiska Partnerstwo dla Puszczy Białowieskiej

Działania Studentów Dni Wydziału Prawa – koszulki z logo BialowiezaForest.eu, informacja o N7W na konferencjach naukowych Dni Otwarte Uniwersytetu w Białymstoku – roll up, plakaty i karnety Akcja podczas rajdu rowerowego Masa Krytyczna Do głosowanie na Puszczę Białowieską na Wydziale Prawa – specjalnie przygotowane stanowisko komputerowe Plakaty na Uniwersytecie, Politechnice Białostockiej, Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania, Uniwersytecie w Grodnie oraz w szkołach językowych na terenie Białegostoku

Statystyka strony – odwiedzin odsłon strony unikalnych użytkowników IP 54,34% - VOTE Źródło:

Statystyka strony – Uruchomienie strony XIV Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2009 w Warszawie stronicowa wkładka (130 tys. egzemplarzy) w Gazecie Wyborczej (mazowieckie, podlaskie) długi weekend Prognoza pogody TVN24 i TVN Meteo memostic (130 tys. egzemplarzy) w Gazecie Wyborczej (mazowieckie, podlaskie) Źródło: msc 19. msc 12. msc 9. msc 8.

Statystyka strony – Źródło: msc 17. msc 6. msc Ogólnopolski Dzień Głosowania

Statystyka strony – Źródło: msc 5. msc Ogólnopolska Kampania Medialna

Użytkownicy - świat 1. Polska Wielka Brytania Niemcy USA Belgia Irlandia Francja Holandia Szwecja Włochy 160 Źródło:

Użytkownicy - Polska 1. Warszawa Białystok Poznań Kraków Wrocław Katowice Łódź Lublin Gdańsk Szczecin Bydgoszcz Źródło:

Kampania promocyjna

Czekamy do 22 lipca…