Jak moje miasto jeździ z głową?. Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Klub Wolontariusza Gimnazjum nr 2 w Słupsku.
Advertisements

Demokracja w szkole.
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 W SKIERNIEWICACH ul. Podkładowa 2
Ja i moje miasto jeżdżę bezpiecznie.
Jak moje miasto jeździ z głową?
Murowana Goślina Czy jeździmy bezpiecznie? Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców gminy podczas MTB Maraton Murowana Goślina (117 ankiet)
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?. Jak moja szkoła jeździ z głową. Nasza szkoła istnieje od 1 września 1999r. Patronem jej jest Józef Wybicki, a dyrektorem.
Jak moje miasto jeździ z głową? Projekt pt.,,Jeżdżę z głową
Fundacja BGŻ, od lat zaangażowana w działania edukacyjne kierowane do młodzieży z mniejszych miejscowości, uruchomiła ogólnopolski program edukacyjny.
Gimnazjum nr 9 w Gorzowie Wlkp.
„Baby Taxi Dorota Ejlak i wspólnicy Spółka jawna”
,,MOJE MIASTO JEŹDZI z głową’’
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Skuter. Bęczarka to mała miejscowość położona w województwie małopolskim, powiecie myślenickim i Gminie Myślenice. Choć jest niewielkiej powierzchni,
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
Analiza ankiety ewaluacyjnej I edycji Konkursu Angielsko – Niemieckiego GIMNAZJALNY POLIGLOTA rok szkolny 2012/2013.
"Bezpieczna droga z radami SpongeBoba"
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Jak moje miasto je ź dzi z głow ą ?. PLAN 1.Wstęp 2.O programie a)Ankiety b)Deklaracje 3.Podsumowanie 4.Koniec.
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
Gimnazjum nr 4 im. Książąt Mazowieckich w Ciechanowie
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
„JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?”
z języka angielskiego – czas Present Simple
O szkole i fundacji BGŻ Jeżdżę z głową Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Józefa Wybickiego w Ząbkowicach Śląskich znalazło się pośród 100 szkół w Polsce, które.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
ODBLASKOWA SZKOŁA.
STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
im. ks. Jana Twardowskiego w Mrokowie
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Prezentacja fotograficzna Moduł wiosenny – Przedszkolak bezpieczny w środowisku Przedszkole Samorządowe w Bolkowie ul.Sienkiewicza Bolków.
Rowerem do szkoły ! Autor: Julia Łąkas.
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez szkołę, dotyczącej kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. 14 IX 2012r. w naszej.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Czym jest MOZK? Międzyszkolny Ochotniczy Zespół Korepetytorów to organizacja zrzeszająca dobrych uczniów, którzy za pośrednictwem Internetu oraz spotkań.
QUIZ O RUCHU DROGOWYM W ramach programu Comenius: „Ruch w Europie- Europa w ruchu”
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
”Otwarta droga ku przyszłości. Stworzenie i realizacja innowacyjnych programów nauczania na zajęciach pozalekcyjnych oraz zarządzania i administrowania.
„Jak moje miasto jeździ z głową ?” Grupa III KL. II c.
Jak wygląda statystyczny uczeń naszego gimnazjum?
Jeżdżę z głową. Bądźmy bezpieczni!!!. O programie. Dlaczego powstał program „Jeżdżę z głową”? Według danych Policji rok 2010 był rokiem spadku przestępstw.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje.
JEŻDŻĘ Z GŁOWĄ.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ?. KKKKKJHDFRD Nasza szkoła Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, wzięła udział w programie edukacyjnym „Jeżdżę.
Głównym sponsorem projektu ,,Jeżdżę z głową ’’ jest BANK BGŻ
KLASA III c SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W LUBANIU. W ramach realizacji projektu podzieleni zostaliśmy na sześć grup zadaniowych. PTAKI SSAKI OWADY RYBY OPIEKUNOWIE.
Ocena poziomu bezpieczeństwa rowerzystów na przykładzie studentów Politechniki Białostockiej Wykonała: Monika Nowosielska.
,,MAŁY MISTRZ” – LOKALNE SPOTKANIE EDUKACYJNE. GOŚCILI U NAS NAUCZYCIELE GDAŃSKICH SZKÓŁ.
PROJEKT EDUKACYJNY „Co można zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
*Pierwszego dnia przedszkolaki wybrały się do Wojskowych Zakładów Lotniczych w Łodzi zorganizowanej przez Pana Marcina Nocunia. Przedszkolaki miały okazję.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń. Zadanie 9. TEMAT: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia”
Projekt edukacyjny „GDY CHCESZ ZDROWYM BYĆ, CZYSTYM POWIETRZEM MUSISZ ŻYĆ” Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Śniadanie daje moc.
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
Wydarzenia szkolne 2017/2018.
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
Zapis prezentacji:

Jak moje miasto jeździ z głową?

Nasze Gimnazjum wzięło udział w nowym projekcie edukacyjnym banku BGŻ pt. Jeżdżę z Głową. W inicjatywie udział wzięły dwie klasy, IIC i IB. Przez parę tygodni na lekcjach informatyki i techniki zapoznawaliśmy się ze zmianami w przepisach ruchu drogowego. Dostaliśmy kilka zadań, które grupowo udało nam się rozwiązać. Cały projekt był świetną zabawą w przyjemny sposób połączoną z edukacją. Projekt został zakończony pomyślnie. Wszyscy już wiemy jak Jeździć z Głową i jak po zmianach zachowywać się na jezdni.

1.Ankiety. Każda klasa została podzielona na pięć grup. W każdej wyłoniono lidera, który czuwał i dowodził każdym zadaniem. Pierwszym z nich było przeprowadzenie ankiety na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego z mieszkańcami naszego miasta. Każdy uczeń otrzymał 5 egzemplarzy ankiety i na ulicach Ząbkowic przeprowadzał sondę. Wyniki ankiety zostały wykorzystane do realizacji Programu.

2. Test Klasy na lekcjach informatyki dostały do rozwiązania elektroniczny test na temat zmian w kodeksie ruchu drogowego. Na rozwiązanie go miały 40 minut. Mogliśmy wykazać się wiedzą zdobytą podczas realizacji projektu. Wśród zadań pojawiły się m.in. pytania o wózki rowerowe, śluzy rowerowe czy pierwszeństwo rowerzystów na jezdni. Większość uczniów rozwiązała test bardzo dobrze, panowie Stanisław Kurzyp i Tadeusz Pancerz, którzy sprawowali nad nami pieczę, byli zadowoleni z wyników.

3. Spotkanie z policjantem Aby godnie zakończyć działania projektowe, nasi opiekunowie zorganizowali nam spotkanie z policjantem Komendy Ząbkowic Śląskich. Pan policjant wygłosił mądrą pogadankę o bezpieczeństwie na jezdni oraz jeszcze raz przypomniał i wytłumaczył nam zmiany wprowadzone do kodeksu ruchu drogowego. Nie był to nudny wykład jakich wiele. Opowiadał ciekawie i dodatkowo wzbogacił naszą wiedzę.

Zdjęcia ze spotkania:

Czas spędzony na realizację projektu Jeżdżę z Głową nie został zmarnowany. Poznaliśmy wiele nowych przepisów i wiemy, co nam wolno, a czego nie wolno robić na jezdni. Możemy teraz świadomie i bezpiecznie uczestniczyć w ruchu drogowym oraz przekazywać swoją wiedzę dalej. Podczas zajęć projektowych zintegrowaliśmy się, nauczyliśmy się współpracować i poszerzyliśmy naszą wiedzę. Projekt edukacyjny Jeżdżę z Głową był bardzo dobrą i pouczającą inicjatywą. Czekamy na kolejne pomysły Banku BGŻ, bardzo chętnie weźmiemy w nich udział.

Pozdrawiamy, Gimnazjum Publiczne nr 1 w Ząbkowicach Śląskich