Gdańsk miastem wolności.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Advertisements

"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
{Instytut Adama Mickiewicza}
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Jak skrzynia złota pomogła wybudować kościół bernardynów
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Skuteczne zachowania na rynku pracy
ZAAWANSOWANE WIZUALIZACJE W NAUCE I W BIZNESIE… Piotr Koźniewski 3R Studio Sp. Z o.o. Teorii i pytań kilka Charakterystyka działań z obszaru e gospodarki.
Grupa Wymiany Doświadczeń Zarządzanie kulturą Miasto Kutno Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt.
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
Usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów.
Województwo pomorskie –
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
Ster na Bydgoszcz Bydgoski Festiwal Wodny
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
24-26 września 2012 Warszawa, Torwar
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Turystyka wiejska, w tym agroturystyka, jako element zrównoważonego i wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich” Kielce, kwiecień „Projekt finansowany.
Człowiek – najlepsza inwestycja Program Operacyjny Kapitał Ludzki PROBLEMY PROGRAMOWANIA, WDRAŻANIA I PROJEKTOWANIA W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
Magdalena Florek Warszawa
Jacek Górecki. Wybór dziedziny, sport, koncert, wydarzenie, kulturalne... Od czego zacząć? Rozpoznanie potrzeb Political correctly - pomysłu Prezentacja.
Projekt zatytułowany Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy realizowany,
Założenia do Programu Leader na lata PROPOZYCJE
ELEMENTY OTOCZENIA SPOŁECZNO- DEMOGRAFICZNEGO
TATRY ZAPRASZAJĄ! Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Konferencja Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb regionalnego rynku pracy Gdańsk, 13 marca 2013 r.
STRATEGIA ROZWOJU GMINY SKARSZEWY NA LATA
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
TURYSTYKA ZRÓWNOWAŻONA
Program Alumni Jakie cele chcemy osiągnąć Co Wam oferujemy Jak będzie wyglądała praca z absolwentami programu Liderzy PAFW to program Polsko-Amerykańskiej.
REWITALIZACJA A ROZWÓJ LOKALNY Katowice r. Katowice r.
LOGO DEBATA KLASOWA. GRUPA I Wiadomości zdobywamy w mig, gdy uczymy się z TIK. Pytanie pomocnicze: W jaki sposób można wykorzystać komputery i komórki.
7 nawyków lidera.
Co PGL LP robią w klastrze?
droga do sukcesu imprezy biegowej
M.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy 10 GRUDNIA 2015 r. Warszawa 2030: Razem budujemy strategię rozwoju miasta.
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 2 Jak zaangażować innych i zachęcić ich do działania? Próbując przekonać innych do zaangażowania.
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Corporate Hospitality Program. Pierwszy raz w historii finał Mistrzostw Europy UEFA EURO odbędzie się w Centralnej i Wschodniej Europie Polska - Ukraina.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab.
Ruch turystyczny w Krakowie w 2010 roku Kraków grudzień 2003 dr Krzysztof Borkowski Kraków listopad 2010.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Propozycje wyzwań i celów strategicznych opracowanych w ramach obszaru badawczego USŁUGI SPOŁECZNE.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Gospodarcze efekty EURO 2012 dla Gdańska i regionu pomorskiego dr Bohdan Wyżnikiewicz Gdańsk, 9 stycznia 2008 r.
Spotkanie Jaworzno liderem e-mobilności rozpoczęliśmy o godz
Strategia i Kalendarz 2017.
Wisła wzdłuż i w poprzek
Expecta XILO w Białymstoku. 11 liceum ogólnokształcące
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Marta Chełkowska Krystyna Hartenberger-Pater
Nazwa, logo i motto firmy
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
ROK RZEKI WISŁY 2017 BUDUJEMY DOBRĄ MARKĘ WISŁY pomysł
NOVOTEL WROCŁAW CITY Staż w dziale sprzedaży
NOVOTEL & ibis WROCŁAW CENTRUM Staż w dziale sprzedaży
Sieć Najciekawszych Wsi
Zapis prezentacji:

Gdańsk miastem wolności. Produkty turystyczne a strategia marki Gdańsk Anna Zbierska, Dyrektor BPPM, UM w Gdańsku

O czym dziś nie opowiem? Jak powinien wyglądać folder turystyczny? Ile trzeba wydać pieniędzy, żeby odnieść sukces? Jakie gadżety zachwycają teraz turystów?

Od czego trzeba zacząć? TO, CO NAJWAŻNIEJSZE

miasto = marka

turystyka gospodarka kultura i sport dziedzictwo ludzie

Pytanie podstawowe Co chcemy osiągnąć?

BUDOWA SILNEJ, PRESTIŻOWEJ MARKI GDAŃSK NA RYNKU GLOBALNYM

ZWIĘKSZENIE LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH GDAŃSK, ZWŁASZCZA POZA GŁÓWNYM SEZONEM TURYSTYCZNYM

Kogo chcielibyśmy gościć w Gdańsku? Grupa docelowa

Co podkreślamy? Wyróżniki miasta

duch wolności imprezy kulturalne sportowe wydarzenia bursztyn historia + przyszłość imprezy kulturalne duch wolności dziedzictwo historyczne sportowe wydarzenia bursztyn niezwykłe historie gdańszczan

O czym powinniśmy pamiętać wszyscy? Podstawowe zasady

Do kogo kierujemy komunikat? W jaki sposób? Co mówimy? Do kogo kierujemy komunikat? W jaki sposób?

SPÓJNOŚĆ WSPÓŁPRACA BENCHMARKING NOWE TECHNOLOGIE

Co robi Gdańsk? Przykłady działań

Wizyty studyjne

Targi turystyczne

Ciekawe pomysły

Podsumowanie 7 ZŁOTYCH ZASAD

1. działajmy spójnie 2. szukajmy wyróżników (USP) 3. współpracujmy 4 1. działajmy spójnie 2. szukajmy wyróżników (USP) 3. współpracujmy 4. pamiętajmy: nie zawsze „duże$ = duży efekt” 5. wykorzystujmy nowe technologie 6. angażujmy 7. obserwujmy innych

A wszystko to dla naszego Miasta. WYKORZYSTAJMY NASZE SZANSE!!!