Usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak Zrobić Skuteczną Prezentację!!
Advertisements

Segmentacja klientów Kopalni Soli "Wieliczka" - Cudzoziemcy Zwiedzanie Trasa Turystyczna Wyciąg z raportu badania Warszawa, lipiec 2010.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Projekt Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Zainteresowania czytelnicze uczniów klas 1-3 Rok szkolny 2009/2010
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Tajemnice Lublina Cztery Muszkieterki (Maja, Dominika, Agata, Martyna)
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
MOJA GMINA EFEKT KOŃCOWY PROJEKTU
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Gdańsk miastem wolności.
Wolontariat pracowniczy w instytucji kultury na przykładzie Muzeum Powstania Warszawskiego Marta Kukowska Kierownik Centrum Wolontariatu w MPW.
HISTORIA MÓWIONA JAKO NARZĘDZIE ODCZYTYWANIA DZIEDZICTWA SPOŁECZNO- KULTUROWEGO ŚRODOWISKA LOKALNEGO.
Nasza wizyta w Koszalinie i Grzybnicy !. 19 października 2012 roku Poszukiwacze zaginionego GRYFA wybrali się do Koszalina gdzie spotkali się archeologiem.
Technik Obsługi Turystycznej
Przygotował: Patryk Basak. Zanim przedstawię cały projekt chciałbym poprosić Was o to, by odpowiedzieć sobie na kilka pytań: - Gdzie w Stalowej Woli.
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
Sztuka uczenia się: A TERAZ WYLUZUJ BO DOWIESZ SIĘ FAJNYCH RZECZY
W O L N T A R I.
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Biblioteka okręgowa w Buskerud: „Nowy w Buskerud”
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
„DZIEŃ DOBRY” „Dzień dobry” mówimy do sprzedawców, pacjentów w poczekalni, pasażerów w przedziale, wszędzie, gdzie wchodzimy i zastajemy ludzi,
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
PROJEKT MŁODY OBYWATEL - BADANIE ZASOBÓW MIASTA Autorzy: Kamila Pazura Beata Boczkowska Michał Tomaszewski.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
CO TO JEST RADIO EGIDA? Ponad 40 lat tradycji Tworzone przez studentów i dla studentów Kuźnia talentów Studencka atmosfera.
Oferta która sprzedaje….
Tajniki rekrutacji do IT - czyli ile warta jest moja wiedza, gdy nie potrafię jej zaprezentować?
Bezpieczne ferie zimowe.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Stworzymy lub wynajmiemy markę pomysł nie wystarczy design to więcej niż wygląd technologia musi działać strategia jako silnik określimy komunikację marketingową.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wykonała: Alicja Gruszfeld. Klikając w ten link Miasto stołeczne Warszawa otworzy nam się główna strona Miasta Stołecznego Warszawy.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sobota, 20 wrzesień 2014 rok Temat: Wrzesień – powrót do szkoły. (Praca indywidualna uczniów ćw. 1 strona 11) Ćwiczenie 1 a strona 11 Dzieci wybrały Olę,
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
WYCIECZKA KLASOWA Zakopane – r. Marta Wiaderkiewicz.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
„Wyszków – moja mała Ojczyzna” Przedszkole nr 9 „Bajka” w Wyszkowie
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
„Inny punktwidzenia jest byćmoże właściwy”. SytuacjaNajskuteczniejsze pytania Udzielanie wskazówek w pracy Czy wyraziłem się jasno z punktu widzenia nowego.
Szkoła Podstawowa nr 10 w Koszalinie Autor: Dorota Kościuszko-Cienkowska.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Wymiana uczniowska. Zapraszamy do wzięcia udziału w wymianie uczniowskiej w roku 2016 ♥ poznanie nowego kraju ♥ poznanie nowych ludzi ♥ poznanie nowej.
Przepis na Fonoblog Czy wiesz, co znajduje się za rogiem Twojego domu? Czy znasz rytm życia najbliższej okolicy? Może chcesz nam o nim opowiedzieć? Zapraszamy.
CZTERODNIOWA WYCIECZKA DO TRÓJMIASTA SOPOT, GDYNIA, GDAŃSK.
Scenariusz multimedialny nr 1/II
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
AKCJA LATO 2016 Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Gdańsku.
Spotkanie Jaworzno liderem e-mobilności rozpoczęliśmy o godz
Pomysł na promocję książki.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
KULTURALNA PRZYSZŁOŚĆ POZNANIA
Bezpieczne ferie zimowe.
Studia pierwszego stopnia
Bezpieczne ferie zimowe.
Imię i nazwisko nauczyciela
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Bezpieczne ferie zimowe.
Imię i nazwisko nauczyciela
Bezpieczne ferie zimowe.
Zapis prezentacji:

usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów

audioguide gdańsk w wielkim skrócie 24 audycje w 3 językach 11 miejsc – Główne Miasto i Stocznia IT GOT – dystrybucja i informacja 2009 – 1 punkt dystrybucji (GCIT) 2010 – 2 punkty Ponad 50 miejsc dystrybucji ulotek i plakatów w samym Trójmieście

kto najlepiej opowie o mieście, historii, zabytkach? Kogo najchętniej słuchamy – profesor czy przewodnik? Gwiazdy mówią – czyli nie tylko Heweliusz opowiada. Nasi niezwykli przewodnicy: –Fahrenheit, Uphagen, Beneke, Neptun, Sinclair zwykli ludzie, świadkowie historii miasta – ich własna historia jest pretekstem do opowiedzenia historii miejsca Kogo chcieliby posłuchać najmłodsi?

Jak opowiadać współczesnemu turyście? Ile zapamiętujemy? 10 % tego, co czytaliśmy 20 % tego, co słyszeliśmy 30 % tego, co widzieliśmy 50% tego, co widzieliśmy i słyszeliśmy Co zapamiętujemy? 911 Ile mamy czasu - turysta weekendowy opowieść vs. wykład turysta szukający relaksu – szanujmy go

Mniej znaczy czasem więcej. Przeładowanie informacjami Sztuka pisania audycji audioguide Czas i tempo Stopnie audycji - chcesz wiedzieć więcej – posłuchaj kolejnej Od ogółu do szczegółów Lepiej pozostawić niedosyt

kim oni są ? Dla kogo robimy audioguide: –turysta indywidualny – fan Discovery Ch. –turysta biznesowy – pomysł na zwiedzanie –młodzież i dzieci –obieżyświat, szwendacz, indywidualista – woli internet i blogi niż przewodnik-książkę –wycieczka - turysta niszowy, hobbysta – kolejne stopnie wtajemniczania

Mały turysta Audioguide jest dla tych, którzy jeszcze dobrze nie czytają Robimy audycje, które nie nudzą – także nastolatków, ciekawią dzieci Mały turysta w wielkim mieście… Jak sprawić by mały wrócił tu kiedyś jako duży? Odpowiedź: magia wspomnień – ciekawość, emocje Możemy stworzyć audycje specjalnie dla dzieci.

Jak audioguide spełnia oczekiwania turystów? Daje wybór Daje wygodę Daje swobodę Mówi znanym lub Twoim językiem Daje rozrywkę /entertain/ Naprowadza

Audioguide jako miejski system zwiedzania Kierowanie strumieniem turystów Reklama -> IT –> audioguide –> ciekawe miejsca, muzea, galerie, wystawy, inne atrakcje? System informacji i reklamy Hotele, pensjonaty, hostele, B&B Restauracje, wypożyczalnie, atrakcje Ulotki, informacja, mapy, relacje z obiektami Kampania reklamowa Możliwości współpracy…

Twórzmy audycje! każdy może zostać współtwórcą audycji! badanie popularności audycji rozliczanie praw autorskich audycje sponsorowane

Vouchery Duża zniżka na wypożyczenie Pakiet 5 lub 10 zaproszeń Dla gości, klientów, pracowników Zapraszam do zadawania pytań w przerwie kawowej. Dziękuję za uwagę!