Procesy informacyjne w zarządzaniu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Advertisements

SOT System Obsługi Transportu
Projektowanie i analiza systemów informacyjnych
ZAMÓWIENIE.
Spis treści Przedstawienie firmy. Struktura organizacyjna.
Spis treści Przedstawienie firmy.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Sklepy internetowe.
Sesja czwarta B Zarządzanie zapasami.
KOSZTY PRODUKCJI BUDOWLANEJ
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Architektura systemów wykorzystujących bazy danych (systemów bazodanowych) Wykład S. Kozielski.
Zadania Bazy danych.
InfinitERP prezentacja systemu.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Struktura aplikacji System elektronicznej obsługi klienta
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Starostwie Powiatowym w Hajnówce.
Obsługa zaliczek. Czyli wystawianie paragonu fiskalnego dla zaliczki i paragonu końcowego.
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
BILETY OKRESOWE Z RABATEM 10 %. Od 1. kwietnia 2012 r. został wprowadzony system promocyjnej sprzedaży biletów okresowych komunikacji miejskiej w Stalowej.
Dobry ogólny stan zdrowia Sprawność ruchowa i wytrzymałość fizyczna, która umożliwia pracę w pozycji stojącej i w ciągłym ruchu Dobra prezentacja Komunikatywność
Zadowolony Klient to zysk dla firmy
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
Kupuj taniej Korzyści dla Ciebie. Współpraca z Betterware Członkostwo w Klubie Betterware Sprzedaż produktów Betterware Budowanie sieci sprzedaży.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Kampania reklamowa Somfy 2013
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Operacyjne sterowanie produkcją
Model łańcucha wartości
Wykład nr 1 Klasyfikacja kosztów w przedsiębiorstwie
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
PROCESY W SYSTEMACH SYSTEMY I PROCESY.
Przykłady analiza i projektowanie
Z S E i m. M. K o p e r n i k a, u l. D r u k a r s k a 5 0, W r o c ł a w.
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
ZAMÓWIENIE. Korespondencja handlowa Mianem korespondencji handlowej określa się wszelkiego rodzaju pisma, jakie wymieniane są pomiędzy podmiotami gospodarczymi,
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
Logistyk.
Zintegrowane systemy informatyczne
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Łukasz Żur Business Development Manager
Strategia Efektywnej Obsługi Klienta
SEGMENTACJA RYNKU.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Struktura Organizacyjna mBanku
Zmieniajmy się razem Nowoczesne rozwiązania technologiczne we współpracy INTER z Okręgową Izbą Pielęgniarek i Położnych w Częstochowie.
Zapis prezentacji:

Procesy informacyjne w zarządzaniu

Zarządzanie relacjami z klientem Struktura organizacyjna Odwzorowanie przepływu towarów i usług Procesy komunikacji z klientami Informacje o klientach

Struktura organizacyjna Podział na jednostki organizacyjne Kierowanie Obsługa klientów Magazyn towarów, usług

Odwzorowanie przepływu towarów i usług Tabela danych Klienci kupują towary i usługi o określonej wartości w sklepie, Za każdy towar lub usługę klient otrzymuje punkty promocyjne, Klient może zamówić transport do miasta zamieszkania

Procesy komunikacji z klientami Formularz „transakcja zakupu”, który zawiera wszystkie pola tabeli „przepływ towarów i usług”, Kwerenda „suma punktów promocji”, Kwerenda „suma punktów promocji” ,która posiada parametr „klient”

Informacje o klientach Informacja o klientach, którzy zakupili towary i usługi za które otrzymali punkty promocyjne w przedziale zadanym przez parametry [minimum] oraz [maksimum], co przedstawia formuła: [minimum] < punkty promocyjne < [maksimum] Informacje o klientach uporządkowane od największej wartości sprzedaży do najmniejszej