Procesy informacyjne w zarządzaniu
Zarządzanie relacjami z klientem Struktura organizacyjna Odwzorowanie przepływu towarów i usług Procesy komunikacji z klientami Informacje o klientach
Struktura organizacyjna Podział na jednostki organizacyjne Kierowanie Obsługa klientów Magazyn towarów, usług
Odwzorowanie przepływu towarów i usług Tabela danych Klienci kupują towary i usługi o określonej wartości w sklepie, Za każdy towar lub usługę klient otrzymuje punkty promocyjne, Klient może zamówić transport do miasta zamieszkania
Procesy komunikacji z klientami Formularz „transakcja zakupu”, który zawiera wszystkie pola tabeli „przepływ towarów i usług”, Kwerenda „suma punktów promocji”, Kwerenda „suma punktów promocji” ,która posiada parametr „klient”
Informacje o klientach Informacja o klientach, którzy zakupili towary i usługi za które otrzymali punkty promocyjne w przedziale zadanym przez parametry [minimum] oraz [maksimum], co przedstawia formuła: [minimum] < punkty promocyjne < [maksimum] Informacje o klientach uporządkowane od największej wartości sprzedaży do najmniejszej