Internauci w grupach wiekowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Badanie zagrożeń związanych z poznawaniem nowych osób
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
Społeczności w Internecie
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA 14 MARCA 2008 PRZEDSTAWICIELSTWO KOMISJI EUROPEJSKIEJ WARSZAWA ZANIM KLIKNIESZ – POZNAJ SWOJE PRAWA.
opracowała Justyna Tokarz
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Konsumpcja informacji
Możliwości reklamowe portalu
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Prezes Zarządu eCard S.A.
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
Dzień Bezpiecznego Internetu
STOP.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Badanie Megapanel PBI/Gemius w 2005 roku - podsumowanie Marcin Pery, Warszawa,
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
Twoje miejsce w internecie
Przewóz osób rikszą Pomysł na założenie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
EDI NET - badania.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
KODEKS 2,0 Przygotowała klasa III b
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Szkoła z klasą 2.0 Martyna Pietrowicz.
Bezpieczny internet.
Kl. 6 D. Na lekcjach korzystamy z komputerów i tablic interaktywnych do nauki i zabawy.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Uczestnicy: Świadome klienci zarejestrowane w korporacji TianDe z 01 lutego 2014 r. Warunki uczestnictwa: w ciągu każdych dwóch miesięcy nabywaj produkty.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
KODEKS 2,0. Szkoła Podstawowa nr6 w Inowrocławiu 1.W szkole nie używamy telefonów komórkowych, poza sytuacjami wyjątkowymi. 2. Za zgodą nauczycieli możemy.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
1. Nauczyciele i uczniowie nie korzystają z telefonów komórkowych na lekcji.
Badania ankietowe uczniów i ich rodziców
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Cyfrowi Polacy 2015 Dominik Batorski. Internet, komputery i telefony komórkowe Przyrost nowych użytkowników komputerów, internetu i telefonów komórkowych.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
DEBATA UCZNIOWSKA na temat KODEKSU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa Nr 8 Legionowo.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Segmentacja rynku.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Marketing Najkrótsza definicja marketingu brzmi „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”. Dobrze rozumiany marketing to nie zestaw trików i działań doraźnych,
Aleksander Kuliński klasa II A
SEGMENTACJA RYNKU.
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Bezpieczeństwo w internecie
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Bezpieczne korzystanie z zasobów Internetu
Zapis prezentacji:

Internauta Osoba mająca co najmniej 15 lat, która korzystała z Internetu przynajmniej raz w ciągu ostatnich 30 dni/korzysta z Internetu przynajmniej raz w miesiącu. 15-75 - SMG/KRC 18+ 7+ - Megapanel PBI/Gemius.

Internauci w grupach wiekowych

Częstotliwość korzystania z Internetu

Do czego wykorzystujemy Internet?

Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupiłaś/kupiłeś coś przez Internet?

Kryteria segmentacji klientów: aktywność online użytkowników, wiek, wykształcenie, płeć, miejsce zamieszkania konsumenta.

Produkty nabywane w Internecie

Źródła informacji o produktach

Informacje poszukiwane przez konsumentów internetowych