Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKLONowany Wall-E. logo banku logo partnerów adres www.
Advertisements

Szkolenie dla beneficjentów dotacji
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Projektowanie programu działań PR
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Grażyna Lewandowicz-Nosal IKiCz, Biblioteka Narodowa
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Moc Kultury – Moc Biblioteki
Grupa Wymiany Doświadczeń Zarządzanie kulturą Miasto Kutno Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt.
Grupa Wymiany Doświadczeń z zarządzania kulturą moderator: Joanna Orlik Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu.
Grupa Wymiany Doświadczeń z zarządzania transportem miejskim moderator: dr Michał Wolański Katedra Transportu Szkoły Głównej Handlowej Doskonalenie zarządzania.
Marketing w bibliotece
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Czyli co możemy znaleźć w Pomorskiej Bibliotece Cyfrowej REGIONALNY PORTAL WIEDZY Biblioteka Główna Politechniki Gdańskiej Bożena Hakuć, Michał Kontek,
Projekt współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego i w 25% z budżetu państwa. Regionalne Centrum Informacji Medycznej.
Biblioteka Pedagogiczna w Kazimierzy Wielkiej
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach
Roman Sowa Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Biblioteka Pedagogiczna w Chełmie Wydział Zbiorów Specjalnych
Empatia empatia.
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Blog HGW Watch – przykład monitoringu władz lokalnych.
Biblioteka Centrum Myśli Jana Pawła II Biblioteka jest instytucją, która samym swoim istnieniem świadczy o rozwoju kultury. Jest ona bowiem skarbnicą piśmiennictwa,
BIBLIOTEKA UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO. Politechnika Zielonogórska Wyższa Szkoła Pedagogiczna UNIWERSYTET ZIELONOGÓRSKI Utworzony został 1września 2001.
Opracowała Romana Stąsiek Wnętrze naszej biblioteki:
DZIAŁALNOŚĆ BIBLIOTEKI SZKOLNEJ GIMNAZJUM NR 10 IM. JANA PAWŁA II
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Dorota Janiszewska Wojewódzki Ośrodek Metodyczny, Gorzów Wlkp.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
DOSTĘP DO KSIĄŻEK ELEKTRONICZNYCH POPRZEZ IBUK
Biblioteka szkolna wspomaga Twoją naukę
Norweskie biblioteki okręgowe i ich projekty Biblioteka Okręgowa w Hordaland jako przykład.
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Alpejsko-Karpacki Most Współpracy
Biblioteka szkolna.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Czytelnik w piżamie, czyli nowa czasoprzestrzeń biblioteki
Bibliotekarz i biblioteka szkolna jako podmioty promocji
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, 13 lipca Zasada przejrzystości Zasada braku tolerancji dla korupcji Zasada partycypacji społecznej Zasada przewidywalności.
Programowanie rozwoju lokalnego w latach Dr Mariusz Sienkiewicz Zakład Samorządów i Polityki Lokalnej Wydział Politologii UMCS.
Wspieramy budowanie marki
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Dr Artur Jazdon Biblioteka Uniwersytecka w Poznaniu Problematyka organizacji zasobów w nowoczesnej bibliotece akademickiej.
„Alpy Karpatom” 2011 – 2016 Szkolenie dla beneficjentów dotacji Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu.
Miejska Biblioteka Publiczna w Szczecinie w liczbach ROK 2014.
METODY I FORMY PRACY Z CZYTELNIKIEM W BIBLIOTECE SZKOLNEJ
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka w Kielcach Filia w Opatowie.
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
PEDAGOGICZNA BIBLIOTEKA WOJEWÓDZKA w Katowicach, Filia w BYTOMIU.
PLAN ROZWOJU Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie na lata
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Biblioteka inspiruje. Biblioteka wobec aktualnych wyzwań. Bożena Chlebicka-Abramowicz BIBLIOTEKA GŁÓWNA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ W WARSZAWIE Łódź/
BIBLIOTEKI POWIATU TOMASZOWSKIEGO W 2011 r.
Miejska Biblioteka Publiczna w Szczecinie w liczbach
IM. STANISŁAWA KONARSKIEGO
FIRMA UCZNIOWSKA LO ADVERT
Zapis prezentacji:

Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie Budowa wizerunku

Olsztyn – 175000 mieszk. MBP Filie - 17 Zbiory – 420.000 jedn. Czytelnicy – 36990 Wypożyczenia – 1016122 Miejska Biblioteka Publiczna ul. Rodziewiczówny 2 10-030 Olsztyn

Budowa wizerunku: cele poszukiwanie sprzymierzeńców dla nowych projektów zdobywanie pozytywnej opinii lokalnej społeczności pozyskiwanie poparcia władz lokalnych budowa marki i reputacji biblioteki t

Środki realizacji celów przekazywanie społeczności informacji o podejmowanych działaniach, planach, usługach itp. współpraca z mediami i monitoring mediów działania reklamowe wzbogacanie oferty kontakty oficjalne i nieoficjalne t

System identyfikacji wizualnej logo szyldy i tabliczki informacyjne strony www papier firmowy druki okolicznościowe materiały reklamowe

Znaki graficzne wiodących filii MBP

Budowa reputacji zmiany organizacyjne wzbogacenie zasobów poszerzenie usług informacyjnych uproszczenie dostępu do usług poszerzenie oferty zmiany przestrzeni bibliotecznej -Zmiany w sieci, wydłużenie godzin pracy, otwarcie bibliotek w soboty, zwrot mediów w dowolnej filii,

Reklama plakaty

Reklama - ulotki

Reklama - ulotki

Reklama - zakładki

Reklama - komiks

Reklama

Reklama - filmy

Reklama - prezentacje multimedialne

Zmiany przestrzeni bibliotecznej Planeta11

Zmiany przestrzeni bibliotecznej Abecadło

Zmiany przestrzeni bibliotecznej Multicentrum

Współpraca z mediami rozsyłanie informacji wyjaśnianie bieżących spraw zapraszanie na ważniejsze imprezy biblioteczne konferencje prasowe współpraca

Wnioski Co osiągnęliśmy: dobre notowania biblioteki w środowisku dobra współpraca z samorządem dobra współpraca z mediami Co powinniśmy zrobić: opracowanie strategii komunikacji społecznej budowa systemu komunikacji wewnętrznej systematyczne badania satysfakcji

Nasze plany biblioteka familijna Projekt „Nasze miasto, nasz region”