1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach 12-16 stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Społeczności w Internecie
Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego
CO POLACY MY Ś L Ą O DEMOKRACJI NA BIA Ł ORUSI? Warszawa, marzec 2007 Przygotowanie: Paweł Ogrodziński, Mariusz Toniszewski,
SPRZEDAŻ ALKOHOLU ...stosunek Polaków do zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim... Raport z badania przygotowany przez TNS OBOP Warszawa,
Raport z badania Capibus
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Prognozowanie na podstawie modelu ekonometrycznego
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
Rozkład normalny Cecha posiada rozkład normalny jeśli na jej wielkość ma wpływ wiele niezależnych czynników, a wpływ każdego z nich nie jest zbyt duży.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH STYCZEŃ 2009 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH WRZESIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach 5-11 września 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Maj 2010 Barometr nastrojów ekonomicznych Badanie zrealizowane zostało w dniach maja 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH LISTOPAD 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach listopada 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH GRUDZIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Czerwiec 2010 Barometr nastrojów ekonomicznych Badanie zrealizowane zostało w dniach czerwca 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach 5-10 czerwca 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
na podstawie materiału – test z użyciem komputerowo generowanych prób
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Polski rynek teleinformatyczny z perspektywy konsumenta Consumer Lab 2009.
Badanie statystyczne TEMAT:
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Okładka ze zdjęciem (bez wyznaczonych bocznych marginesów).
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej w 2012 r.
MODUŁ A.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
Standardowy Eurobarometr 82 OPINIA PUBLICZNA W UNII EUROPEJSKIEJ JESIEŃ 2014 RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Standardowy.
Wnioskowanie statystyczne
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Pomiar został przeprowadzony w dniach lipca 2015 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej próbie Polaków liczącej N=1053 osób dobranych z panelu Ariadna.
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
1 dr Izabela Sowa ekonomista, Akademia Ekonomiczna w Katowicach maj 2006 Racjonalność decyzji młodzieży – próba oceny.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do.
Głos Polaków w sprawie wina
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

1

Zwyczaje zakupowe Polaków

Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej wielkości próby wynosi +/-3,1%, przy wiarygodności oszacowania równej 95%.

Postępujące równouprawnienie płci w dziedzinie codziennych zakupów 4

Do którego sklepu po zakupy? 5

Zakupy coraz bardziej codzienne? 6

Coraz mniejsza podatność na standardowe akcje promocyjne 7

Wzrasta znaczenie niestandardowych, aktywnych form promocji 8

Osoby odpowiedzialne za zakup produktów spożywczych i codziennego użytku w gospodarstwie domowym 9 Kto w Pana(i) gospodarstwie domowym robi bieżące zakupy lub jest odpowiedzialny za zakup artykułów spożywczych i codziennego użytku?

Liczba godzin przeznaczanych tygodniowo na dokonywanie zakupów Średnio: , , ,0 10 Ile mniej więcej godz. poświęca Pan(i) tygodniowo na robienie zakupów 11%

Dni w których zwyczajowo dokonywane są największe zakupy 11 Jakiego dnia tygodnia robi Pan(i) największe zakupy? Pozostali respondenci wskazali odpowiedź: Każdego dnia robię podobne zakupy (w 2010 roku było to 43% badanych).

Alokacja wydatków przeznaczanych na normalne zakupy w ciągu tygodnia 12 Jeżeli by uwzględnić całość wydatków, jakie przeznacza Pan(i) na normalne zakupy w ciągu całego tygodnia, to jaką część z nich, przeciętnie, wydaje Pan(i) w sklepach, supermarketach samoobsługowych, a jaką w sklepach, na straganach, gdzie podaje sprzedawca?

Znaczenie czynników warunkujących wybór miejsca dokonywania zakupów Średnie ocen Dla 85% decydujące lub ważneDla 83% decydujące lub ważne SKALA OCEN: [1] zupełnie nie ważne [2] mało ważne [3] ważne [4] decydujące 13 Jakie znaczenie dla wyboru miejsca zakupów ma dla Pana(i) …?

Preferencje i upodobania zakupowe

Upodobania i przyzwyczajenia zakupowe Polaków 15 Przeczytam teraz Pan(i) różne zdania opisujące upodobania i przyzwyczajenia zakupowe ludzi. Proszę o każdym z nich powiedzieć, czy Pan(i) z nim się zgadza czy też nie zgadza?

Akcje promocyjne, sklepy wielkopowierzchniowe

Wybrane efekty stosowania akcji promocyjnych 17 Czy zdarzyło się Panu(i) w ciągu ostatnich 6 miesięcy …?

Ulubione formy akcji promocyjnych Średnie ocen 18 SKALA OCEN: [1] bardzo nie lubię [2] raczej nie lubię [3] ani lubię, ani nie lubię [4] raczej lubię [5] bardzo lubię Są różne typy promocji. Proszę powiedzieć w jakim stopniu lubi lub nie lubi Pan(i) dany typ promocji …?

Ulubione formy akcji promocyjnych 19 Są różne typy promocji. Proszę powiedzieć w jakim stopniu lubi lub nie lubi Pan(i) dany typ promocji …?

Poparcie dla rozwoju sieci supermarketów 20 Wzorem krajów zachodnich w ciągu ostatnich lat budowane są w Polsce wieloasortymentowe duże supermarkety (zwykle na peryferiach lub poza obszarem centrów dużych miast). Czy Pan(i) osobiście jest za czy też przeciw budowie takich supermarketów?

21