W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
FM GROUP MOBILE.
w Bankach Spółdzielczych z wykorzystaniem rozwiązań Wdrożenie wymagań NUK w Bankach Spółdzielczych z wykorzystaniem rozwiązań Asseco Poland S.A. Zawiercie,
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
O elastyczności popytu na usługi telekomunikacyjne
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
© SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. © SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. ©
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Ksantypa2: Architektura
KONTO BEZ KANTÓW z Programem Premiowym
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
1.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Oferta dla Klientów indywidualnych
Dyskretny szereg Fouriera
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Wybrane banki w Polsce.
Nasz Bank, Twój Zysk. Nasz Bank to solidny Bank, który oferuje: Najbardziej korzystne kredyty na rynku Konta dopasowane do indywidualnych potrzeb Największy.
© Victo Testowanie dla menedżerów Wersja TDM Slajd 1 (27) Testowanie oprogramowania dla menedżerów Co menedżerowie i kierownicy naprawdę potrzebują
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Podsumowanie działalności Zarządu Banku za okres
BANKOWOŚĆ DLA MŁODZIEŻY
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Warszawa, 28 lutego 2012 Bank Pekao SA Bank Pekao SA – wspiera wzrost ubankowienia Współpraca Banku Pekao SA i ZUS w zakresie obsługi emerytów i rencistów.
Wydziału Mechanicznego
Konwerter baz danych kontrahentów formatów VideoTel i Millenet
Dostęp do własnego konta przez 24h na dobę bezpieczne miejsce do przechowywania zaoszczędzonych pieniędzy darmowa karta płatnicza (możliwość dokonywania.
Spis treści Informacje ogólne Konto Maax Plan Student
Konto bankowe to nieodłączny element życia wielu milionów Polaków. Jest to podstawowy produkt bankowy. Konto ułatwia zarządzanie finansami osobistymi.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Katowice, październik 2006r.
Lekcja 13 Strona 15. Lekcja 13 Strona 16 Lekcja 13 Strona 17 Vertical primary and secondary Tesla coil Jacobs ladder.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Innowacyjne metody napawania
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Makroekonomia I Ćwiczenia
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Akademia Oszczędzania Oszczędności i Inwestycje
1 Jak by tu po-współpracować z innymi ? a może coś jeszcze… Word 2007.
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
Prezentacja wyników badania
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Doc. dr W. Zborowska Zakład Gospodarki Rynkowej Katedra Gospodarki Narodowej Wydział Zarządzania UW Zmiany struktury sektorowej gospodarki.
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW 1. 2 Koszty produkcji.
Kalendarz 2020.
E-FORMY. e-bank Jak założyć e-konto: Jak założyć e-konto: Najczęściej wystarczy wypełnić formularz umieszczony na stronie banku i przesłać go do siedzibyNajczęściej.
1 Oferta dla Wybranej Grupy Zawodowej. 2 Kredyt Bank na rynku od 1990 r Grupa KBC w Europie Środkowej i Wsch. Fundusze z ochroną kapitałuNo. 1 Ubezpieczenia.
A.M. Zarzycka. Zapotrzebowanie na informacje o rynkach zagranicznych 1) Faza wchodzenia na rynki zagraniczne 2) Faza kształtowania programów marketingowych.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
Zapis prezentacji:

W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?

2 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

3 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

4 … NIE gąszczu wynikającym z wielości produktów … O jakim gąszczu cen mówimy …

5 … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

6 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

7 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

8 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z dostępności wielu wersji produktu…

9 O jakim gąszczu cen mówimy … … gąszczu wynikającym z wielu opłat za korzystanie z produktu … bank

10 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

11 Główne pytanie badawcze Jak drogi może być skuter … = ???? zł

12 Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Jak drogi może być skuter … 2009

13 Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Jak drogi może być skuter … Elastyczność cenowa: +/- 25%

14 Osoby zainteresowane uzyskaniem odpowiedzi, prosimy o kontakt, bardzo chętnie osobiście zaprezentujemy wszystkie szczegóły Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel Rafał Neska Associate Director tel Jak drogi może być skuter …

15 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

16 Główne pytanie badawcze Ceny których usług można podnieść (bez ryzyka utraty klientów) … = ??? zł bank

17 bank Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Testowane usługi Wypłaty z bankomatów własnego banku Wypłaty z wszystkich bankomatów Euronet Wypłaty z wszystkich krajowych i zagranicznych bankomatów Przelewy internetowe Przelewy telefoniczne Zabezpieczenie przelewów internetowych za pomocą tokena Ubezpieczenie wypłaty gotówki z bankomatu Pakiet Assistance SMSy informujące o operacjach na koncie Każda z usług testowana z 2 lub 3 poziomami opłat W sumie testowano 25 poziomów cenowych Ceny których usług można podnieść …

18 Osoby zainteresowane uzyskaniem odpowiedzi, prosimy o kontakt, bardzo chętnie osobiście zaprezentujemy wszystkie szczegóły Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel Rafał Neska Associate Director tel Ceny których usług można podnieść …

19 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

20 Główne pytanie badawcze Jaka kombinacja cen maksymalizuje sprzedaż… = ???? zł

21 Case study zostało przygotowane na potrzeby Kongresu PTBRiO i nie odzwierciedla rzeczywistej sytuacji rynkowej Jaka kombinacja cen maksymalizuje sprzedaż… Testowana oferta Operatorzy -Telekomunikacja Polska oceniają wszyscy -Dialog, Multimedia, Netia, UPC ocena do 2 marek (wg preferencji) Ceny usług -Telefon stacjonarny -Internet stacjonarny -Internet mobilny -Płatna telewizja -Rabaty za korzystanie z większej l. usług

22 Osoby zainteresowane uzyskaniem odpowiedzi, prosimy o kontakt, bardzo chętnie osobiście zaprezentujemy wszystkie szczegóły Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel Rafał Neska Associate Director tel Jaka kombinacja cen maksymalizuje sprzedaż…

23 1 O jakim gąszczu cen mówimy … 2 Case Study 1 – skuter 3 Case Study 2 – konto bankowe 4 Case Study 3 – usługi telekomunikacyjne 5 … czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

24 Czy jest jeden sposób dobry na wszystko?

25 Czy jest jeden sposób dobry na wszystko? ACBCMaxDiffKonfigurator Menu-Based Choice: MBC Interaktywność (przyjazność wywiadu) ++-- Elastyczność narzędzia Cena sumaryczna (oferta pakietowa) +++- Klika niezależnych wymiarów cenowych (konfigurator/ cennik) Symulator +++-

26 Jacek Dohnalik Marketing Science Centre Director tel Rafał Neska Associate Director tel Dziękujemy za uwagę