Debata : „Motywacja do nauki”.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Advertisements

Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, eksperymentem pedagogicznym są działania służące podnoszeniu skuteczności kształcenia w szkole, w ramach.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Przedstawienie z okazji Dnia Niepodległości
Debata Patriotyzm XIX – wiecznych Wielkopolan fundamentem sukcesu Powstania Wielkopolskiego.
Debata – Młodzież xxi w. – czy tylko sukces finansowy ?
Autorytety wśród młodzieży
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Debata szkolna : ` ` Czy potrafie powiedziec - Nie? . Estera Binert,
Estera Binert, Adrianna Majchrzycka, kl. IIIa SPOTKANIE Z RZECZNIKIEM PRAW DZIECKA I WIELKOPOLSKIM KURATOREM OŚWIATY.
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Zespół Szkół w Starzynie
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Przemyskich w Przemyślu.
z języka angielskiego – czas Present Simple
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Gimnazjum nr 2 w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 Poznań ul. Powstańców Wielkopolskich 3.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Sejm Dzieci i Młodzieży
TWORZENIE KLASOWEGO KODEKSU 6B
FOTORELACJE Z DEBATY O lokalnym EKOROZWOJU. Początki naszej pracy… Malujemy plakaty : ))
Ankieta W jakim charakterze brałeś udział w debacie? a)Organizatora – 5% b)Gościa – 51% c)Uczestnika debaty – 44%
Debata na temat lokalnego ekorozwoju, odbyła się w Centrum Kultury, Sportu i Promocji w Pyzdrach Centrum Kultury.
Dnia 3o marca 2012r. odbyła się debata pod tytułem: „Działania Samorządu Uczniowskiego formą aktywizacji i integracji uczniów”
Dnia r. odbyła się debata pod tytułem:
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Wykorzystywać dyktafony za zgodą nauczyciela do nagrywania lekcji.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Kodeks klasy 1B.
Dyrektor I LO im. Kazimierza Brodzińskiego w Tarnowie.
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Omawianie lektury pt. „Chłopcy z Placu Broni”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
 Trzeba było kilku tygodni, aby przyzwyczaić się do nowych wymagań i tego, że już nikt nie będzie traktował nas jak dzieci, lecz jak ludzi dorosłych.
„ Serce jako organ życia i uczuć”
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
System edukacji w Polsce
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Jak działa demokracja w szkole?
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Akademia z okazji Dnia Patrona. Wstęp : Dnia 21 grudnia 2009 r. w auli szkolnej odbył się apel z okazji Dnia Patrona naszej szkoły – Powstańców Wielkopolskich.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Kodeks 2.0 klasy 5 Rok szkolny 2013/2014.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Bezpieczne zachowanie na świetlicy szkolnej Autorka: Oliwia Torba kl. 1e.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Ankieta o lekcji matematyki RK. Klasy 6 28 osób wypełniło ankietę, niektórzy nie chcieli.
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Od września w naszej szkole realizowany jest program „Szkoła z klasą”.
Przyszłością edukacji
POLSKI DZIEŃ TRANSPLANTACJI W SP6.
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

Debata : „Motywacja do nauki”

Wstęp : 9 grudnia 2009 r. w sali nr 33 odbyła się debata dotycząca motywacji do nauki. Brali w niej udział uczniowie gimnazjum oraz szkoły podstawowej. Na debacie omawiane były tematy takie jak : metody nauczania, czas przeznaczany na naukę, sposoby jej przyswajania, cel edukacji, ściąganie itd.

Debatę miały przyjemność prowadzić Joanna Dostatnia i Daria Grobelna z klasy III a. Nauczycielem nadzorującym przebieg debaty była Pani Beata Bździel.

Mieliśmy zaszczyt gościć Panią Dyrektor Katarzynę Sołtysiak, która rozmawiała z nami, tłumaczyła niezrozumiałe kwestie oraz z zaciekawieniem słuchała naszych opinii.

Na debacie zachowywaliśmy się kulturalnie oraz mogliśmy zaprezentować swoje opinie. Czasami emocje brały górę, zdarzały się ostre wymiany zdań, ale Pani Bździel panowała nad wszystkim.

Dwie uczennice z klasy II a - Adrianna Majchrzycka i Klaudia Dziewońska pełniły role dziennikarek.

W sali aż wrzało od różnych opinii uczestników debaty.

Każdy miał coś do powiedzenia 

Wnioski, do których uczniowie doszli po debacie :

Warto korzystać z płyt multimedialnych, dodatkowych książek i innych źródeł ułatwiających przyswajanie wiedzy. Przed sprawdzianem czy kartkówką warto przepisywać definicje lub zadania na osobne kartki, ponieważ poprzez kilkakrotne pisanie zapamiętujemy dane informacje. Temat ściągania był bardzo burzliwy i intrygujący. Niektórzy uczniowie nie mają nic przeciwko „pomaganiu” sobie na testach sprawdzających ich wiedzę, inni natomiast są oburzeni zachowaniem osób, które notorycznie ściągają. Kwestią, która przypadła wszystkim do gustu był temat poprawiania zdobytych ocen. Uczniowie dowiedzieli się, iż KAŻDĄ ocenę można poprawić. Nie ma znaczenia czy jest z kartkówki czy sprawdzianu.

Dziękujemy za obejrzenie  Klaudia Dziewońska I Adrianna Majchrzycka