Budowanie wizerunku pracodawcy – trzy perspektywy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rola Krajowego Forum Wodnego
Advertisements

„Na dobry początek – staż”
Plan szkoleń i doradztwa
Metoda Development Center w praktyce
Stan przygotowań Mazowsza do EURO 2012 w perspektywie krajowej i w zakresie bezpieczeństwa Krzysztof Dąbrowski Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania.
system zarządzania zasobami ludzkimi
Zarządzanie projektami partnerskimi
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdańsku
Zatrudnienie Fair Play Promocja kultury przedsiębiorczości i etyki rynku pracy.
Rozmowa kwalifikacyjna
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Temat wystąpienia Optymalizacja Zarządzania Strukturą Oddziałową w Organizacjach Jolanta Cabaj.
Zarządzanie talentami w czasach kryzysu
Wstęp. Wstęp TROCHĘ STATYSTYKI 17 milionów ludzi w Polsce jest aktywnych zawodowo. Szacunkowo od maja 2004 r. pracę za granicą podejmowało 2 mln Polaków,
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
Organizacja i zarządzanie firmą
Koncepcja biznesowa i nowoczesne rozwiązania IT w zarządzaniu potencjałem społecznym dużej organizacji przemysłowej  na przykładzie KGHM Polska Miedź.
Leroy Merlin W Polsce firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w 1994 roku, a w 1996 otworzyła pierwszy market w Piasecznie pod Warszawą. Leroy Merlin.
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Szkolenia, Coaching, PR.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Rola wspomagania na etapie diagnozowania, planowania, monitorowania i ewaluacji potrzeb szkoły/placówki. Suwałki, r.
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Sporządzamy biznesplan
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
„A man who works with his hands is a laborer, a man who works with his hands and his brain is a craftsman but a man who.
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa,
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
Studia doktoranckie w Procesie Bolońskim Katarzyna Martowska Zespół Ekspertów Bolońskich UKSW, Warszawa,
Wolontariusz - cenny talent z doświadczeń Fundacji Rozwoju Wolontariatu w Lublinie 15 września 2014 r. frw.org.pl Zdzisław Hofman.
Prezentacja projektu (Niepełno)Sprawni, Aktywni, Kreatywni Gdynia, r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Ministerstwo Finansów
Agata Dulska Paulina Zielińska
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Forum Pracodawców AEiI Nowy pracownik Szkolenia Możliwość wykazania się Praca z profesjonalistami Doświadczony programista.
Rok Niniejsza prezentacja dotyczy realizacji części projektu „Otwórz się na siebie” wdrażanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w.
BPR – zarządzanie personelem Podczas reengineeringu / i w trakcie wdrażania systemu zarządzania sukces w zasadniczej mierze zależy od akceptacji zmian.
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Zespół ds. ewaluacji rok szkolny 2014/2015
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
Metoda partycypacyjnego planowania zintegrowanego rozwoju w SOM.
Tytuł projektu: Partnerstwo Nyskie 2020 – dialog między Partnerami Nazwa partnerstwa: Partnerstwo Nyskie 2020 Podmiot zgłaszający: Gmina Nysa.
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
ROLA MENEDŻERA W ORGANIZACJI – UMIEJĘTNOŚCI ROLE I FUNKCJE
PAŹDZIERNIK  INDYWIDUALNY – samodzielna lub zaprojektowana dla pracownika ścieżka rozwoju kompetencji  ZESPOŁOWY – inicjowana przez menedżera.
Umowa o Partnerstwie na rzecz Rozwoju - założenia Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwo Gospodarki i Pracy.
Zdefiniować problem Jaki jest problem? Jakie są główne założenia? Jak chcesz śledzić przebieg funkcjonowania projektu ? metody ewaluacji Budżet Jakie źródła.
Innowacje w pracy – szybka ścieżka zatrudnienia Imię i nazwisko trenera.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Psychologiczne Kompetencje Menedżera seminarium Dr Jolanta Babiak Semestr zimowy 2016/2017.
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Konferencja: Event – skuteczne narzędzie HR
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
„Rozwiń firmę z Wojewódzkim Urzędem Pracy” Kielce, 22 listopad 2017 roku .
Regionalna Polityka Rynku
Jak kształtować kompetencje kluczowe?
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
MARKETING INTERNETOWY
Raport po ocenie 360° - fragment
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Oczekiwania biznesu od HR Business Partnera
Zapis prezentacji:

Budowanie wizerunku pracodawcy – trzy perspektywy

ZAŁOŻENIA DO PROGRAMU SZKOLEŃ Objęcie cyklem najwyższego i średniego szczebla kierowniczego. Dobór tematyki do potrzeb wynikających z przebiegu procesu fuzji. Szkolenia ruszają PRZED Development Center a po DC – weryfikacja tematyki. Nadanie specjalnej oprawy – PR wewnętrzny. Przygotowanie do zmian i do pracy w strukturze docelowej.

CELE CYKLU SZKOLEŃ (w części I – przed DC) Przygotowanie menedżerów do przejścia przez proces zmian. Pokazanie, że Bank inwestuje w rozwój wszystkich niezależnie od tego jakie funkcje będą pełnić w nowych strukturach. Wspieranie menedżerów w działaniach jakie będą podejmować w trakcie przechodzenia przez proces zmian.

DIAGNOZA POTRZEB Ankiety wewnętrzne wśród przyszłych uczestników. Współpraca z Zarządem -poznanie charakteru zmian – dostosowanie tematyki do zadań. Gotowość do modyfikacji tematów w trakcie rozwoju sytuacji.

TEMATYKA SZKOLEŃ Zarządzanie zmianą. Przywództwo - co zrobić, aby w trudnych czasach ludzie poszli za mną. Kreatywne rozwiązywanie problemów.

CELE AUDYTU Ocena kompetencji i potencjału kadry menedżerskiej obu banków. Dostarczenie informacji niezbędnych do podjęcia trafnych i przejrzystych decyzji personalnych dotyczących obsady kluczowych stanowisk w nowej strukturze organizacyjnej.

OKIEM ASESORA - WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM Bezpośrednie zaangażowanie Zarządów w projekt. Precyzyjne określenie potrzeb i planów organizacji. Nadanie projektowi odpowiedniej rangi w organizacji. Współpraca z Zarządem na etapie podejmowania decyzji personalnych.

DOPASOWANIE KOMPETENCJI Wspólny mianownik dla obu organizacji. W oparciu o autorski model kompetencyjny Schenk Institute Consulting. We współpracy z dyrektorami HR. Ostateczna decyzja podjęta przez Zarządy obu Banków.

TRUDNA ROLA HR Dyrektorzy HR w procesie oceny: Wybrali z nami kompetencje. Nie uczestniczyli w projektowaniu ćwiczeń (zaufanie i wyzwanie). Dali przykład w organizacji, pociągnęli ludzi za sobą.

CO BADALIŚMY Wybrane kompetencje: Zarządzanie zespołem. Nastawienie na współpracę. Nastawienie na rezultat. Planowanie i organizowanie. Odwaga Kierownicza. Komunikatywność. Elastyczność. Rozwiązywanie problemów.

OBSZARY BADANIA PSYCHOMETRYCZNEGO Profil osobowości. Potencjał intelektualny. Styl radzenia sobie ze stresem.

WIELOWYMIAROWOŚĆ OCENY Każda kompetencja oceniana w co najmniej 2 ćwiczeniach. Ćwiczenia wymagające różnych form aktywności. Każdy uczestnik oceniany przez 4 asesorów. Każdy uczestnik w różnych konfiguracjach personalnych.

Z ŻYCIA ASESORA Przepływ informacji w organizacji (zmiana scenariuszy ćwiczeń). Stres uczestników (fuzja w toku). Oponenci. Duża inwestycja czasowa, ale przynosi efekty (rola plakietki).

RAPORTY KOŃCOWE Od ogółu do szczegółu, dostosowanie do różnych potrzeb. Indywidualna ocena zawiera: podsumowanie, ocenę potencjału intelektualnego, charakterystykę osobowości, ocenę funkcjonowania społecznego, zdefiniowanie mocnych stron i obszarów do rozwoju. 3. Współpraca z Zarządem przy podejmowaniu decyzji personalnych.

MODYFIKACJE PROGRAMÓW SZKOLEŃ PO AUDYCIE Wykorzystanie wyników dotyczących do zaprojektowania kolejnych szkoleń. Zachowanie części tematów sprzyjających integracji menedżerów dwóch „starych” organizacji.