Przejazd przez skrzyżowania: a) skrzyżowanie z ruchem kierowanym b) rondo
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną Na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną pojazd jadący na wprost ma pierwszeństwo przed tramwajem skręcającym w lewo.
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną nr 1: Kolejność przejazdu: 2 3 1 i 4
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną nr 2: Kolejność przejazdu: 1 4 2 3
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną nr 3: Kolejność przejazdu: 1 3 2
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną nr 4: Kolejność przejazdu: 1 3 2
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną nr 5: Kolejność przejazdu: 1 2 3 Kierujący tramwajem skręcając w prawo ustępuje pierwszeństwa przejazdu pojazdowi jadącemu na wprost.
Skrzyżowanie o ruchu kierowanym przez policjanta nr 1: Kolejność przejazdu: 2 1 3
Skrzyżowanie o ruchu kierowanym przez policjanta nr 2: Kolejność przejazdu: A B i C
Przecinanie się kierunków ruchu – skrzyżowanie o ruchu okrężnym Pierwszeństwo przejazdu na skrzyżowaniu o ruchu okrężnym (rondzie) uzależnione jest od jego oznakowania. Jeśli przed rondem znajdują się wyłącznie znaki C-12 , to jest ono traktowane jak skrzyżowanie dróg równorzędnych.
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym
Przecinanie się kierunków ruchu – skrzyżowanie o ruchu okrężnym Jeśli przed rondem znajdują się dodatkowo znaki A-7, wówczas rondo traktowane jest jak droga z pierwszeństwem. Pojazd szynowy (tramwaj) ma pierwszeństwo zawsze, ale tylko jeśli znajduje się w obrębie ronda!!
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym nr 1: Kolejność przejazdu: 3 1 2
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym nr 2: Kolejność przejazdu: 2 i 4 1 3
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym nr 3: Kolejność przejazdu: 1 3 2
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym nr 4: Kolejność przejazdu: 3 1 2
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym nr 5: Kolejność przejazdu: 2 4 3 1
Skrzyżowanie o ruchu okrężnym nr 6: Kolejność przejazdu: 2 1 3 i 4