Nasz cel Celem naszego działania było włączenie dzieci z klas młodszych (i nie tylko) do wspólnej zabawy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Advertisements

Demokracja w szkole.
Survival Camp 2006.
Lekcja fizyki w szkole ponadgimnazjalnej -dalekowzroczność -krótkowzroczność
27 MAJA SZKOLNY WOLONTARIAT PRZEPROWADZIŁ KOLEJNĄ AKCJĘ W ROKU SZKOLNYM 2008/2009. TYM RAZEM NASZYM CELEM BYŁO PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE ZABAWY.
Szkolny wolontariat informuje, że na terenie naszej szkoły została przeprowadzona akcja Zajączek. Celem tej akcji było przygotowanie i przekazanie Zajączków.
Nocne podróżowanie rozpoczęło się w piątek o godzinie 19.00, a zakończyło w sobotę o godzinie 8.00 i zostało podzielone na 3 etapy: zabawy grupowe,
Witamy i zapraszamy do naszej prezentacji
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
Klasa I,, D”.
Konkurs czy nie konkurs ?
Ośrodek przedszkolny w Robakowie Stefania Orlikowska.
Uczniowski Fundusz Inicjatyw Skorzystaj i spełniaj marzenia
warsztat dla rodziców uczniów klas I szkoły podstawowej
Projekt: Rajd Warszawa Marii Skłodowskiej-Curie WarszawaSklodowskiej.blogspot.com.
Odyseja umysłu w Gimnazjum nr 3 w roku szkolnym 2010/2011 Prowadząca (Trener) Dorota Michałowska.
W dniach maja 2008 roku odbyła się kolejna wizyta nauczycieli ze Szkoły Podstawowej nr 7 w Weener. Tym razem celem wizyty było dalsze poznawanie.
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
Szkolny klub siatkowy.
Grupa „Muchomorki”.
Zespół Szkół Rolniczych i Ogólnokształcących w Żywcu-Moszczanicy
(na pewno nie z taką klasą). Klasa może być jak rodzina. Chociaż nie znamy się wszyscy długo, to i tak czujemy się dobrze w swoim towarzystwie. Kiedy.
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Zabawa Karnawałowa klas IV - VI. 22 lutego w naszej szkole odbyła się zabawa karnawałowa.
10. Pomiary kątów (klinów, pryzmatów)
Z wizytą w redakcji „Gazety Olsztyńskiej” 25 kwietnia 2013 r. wybraliśmy się do siedziby największego dziennika w województwie- „Gazety Olsztyńskiej”.
Świat wierszy Jana Brzechwy
Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Opiekunowie grupy: Grażyna Winkler, Bożena Matusiak.
To hasło pikniku integracyjnego, na którym spotkały się przedszkolaki wszystkich naszych punktów przedszkolnych. 20 czerwiec 2011r.
Sprawozdanie z realizacji programu „Trzymaj Formę” 2013/2014
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
- poznanie opisu techniki odbicia oburącz górnego i dolnego - analiza własnego odbicia oburącz górnego i dolnego - poprawa techniki odbicia oburącz górnego.
R OZTAŃCZONA PRZERWA w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Chęcinach.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Dzień otwarty w Irzyku!. Wydawać się może, że dzień otwarty jest nudny, chodzenie od klasy do klasy, słuchanie długich wykładów o szkole, jednak… Zdecydowanie.
Zasady pracy metodą projektu
Co to jest WOLONTARIAT?.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
w świetlicy szkolnej PSP Połaniec
SKĄD POMYSŁ NA RAJD? PO CO?  Dobre wspomnienia po Rajdach Komend organizowanych przez GK przed laty.  Chęć zrobienia czegoś dla siebie i ze sobą w gronie.
Wielu z nas chciałoby włączyć się w różne działania, które służyłyby innym, a nam dałyby satysfakcję i radość. Chcemy przedstawić Wam kilka propozycji.
Debata szkolna „SZKOŁA WSPÓŁPRACY” Szkoła Podstawowa w Okonku.
Samorząd Uczniowski w Szkole Podstawowej nr 8 w Zgierzu to grupa 11 uczniów z klas IV – VI. Oto nasz zespół: SU działa pod opieką Pań: Jolanty Ignaczak.
V PRZEGLĄD TWÓRCZOŚCI UCZNIÓW O PUCHAR PREZYDENTA MIASTA Dąbrowa Górnicza KONKURS TANECZNY.
1.Teleturniej „Trzymaj Formę” będzie rozłożony na 3 ciekawe etapy. 2.Zostaniecie podzieleni na 4 kolorowe drużyny 3. Każdy kto wykrzyczy prawidłową odpowiedź.
Klasa 1d na wyciecze do parku 24 marca 2015r. W poszukiwaniu wiosny.
620.Jakie najmniejsze wymiary powinno mieć zwierciadło płaskie i jak je należy zawiesić na ścianie, aby człowiek o wysokości H widział w nim całą swoją.
1a Aleksandra Natanek Natalia Rymarz 2a Karolina Święs Emila Witek Martyna Bińkowska 2b Arek Głowacki Natalia Dębska Artur Szewczyk Nauczyciel prowadzący.
Opiekun: p. Katarzyna Wędzelewska. Emilia Wiśniewska, Anna Sokala, Dominika Orzoł, Kinga Jaśniak, Aleksandra Odjas, Katarzyna Korpys, Klaudia Kitlińska,
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Tropem Stanisława Staszica
TYDZIEŃ CZESKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7
RODZINNY KONKURS PLASTYCZNY
Euroweek.
Podstawy teorii zachowania konsumentów
DZIEŃ DZIECKA W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI”
Szkoła Promująca Zdrowie
Konkurs recytatorski – „Jesień wierszem malowana”
Podstawy teorii zachowania konsumentów
Do czego służy pieniądz?
Dyskoteka szkolna oraz otrzęsiny klas 4 
Sprawozdanie z realizacji działania w ramach obchodów Roku Korczaka
Podstawy teorii zachowania konsumentów
Mikołajki w grupie 0A.
Happening: ,,Tarcza zwycięskiej szkoły”
WYSTĘP Z OKAZJI DNIA BABCI I DZIADKA
RAZEM NA WYCIECZCE - SPACER INTEGRACYJNY 16 kwietnia 2018.
Szkoła Podstawowa nr 388 im. Jana Pawła II przy ul. Deotymy 25/33
Zapis prezentacji:

Nasz cel Celem naszego działania było włączenie dzieci z klas młodszych (i nie tylko) do wspólnej zabawy.

Naszym pierwszym zadaniem było przygotowanie okularów dla każdego uczestnika. Było ich około trzydzieści. Zadanie 1

Zadanie 2 Drugim zadaniem było przygotowanie pytań. Wypisałyśmy je na odwrotnej stronie naszych okularów. Za każde odgadnięte pytanie zwycięzców czekał słodki upominek i satysfakcja.

Zadanie 3 Naszym ostatnim ale jak się okazało najtrudniejszym zadaniem było zaprezentowanie całości. Do działania zaprosiliśmy klasę 0. Całe przedstawienie odbyło się na górnym holu. Każdy chętny musiał do nas podejść, wylosować okulary i odgadnąć pytanie.

Okulary wyrazistości Jak wiadomo oczy są zwierciadłem duszy, a okulary są po to, żeby widzieć jeszcze wyraźniej. Nasze okulary wyrazistości zmieniają powierzchowną twarz, a uwydatniają to co nam w duszy gra zapewniając przy tym dobrą zabawę.

Swoje pomysły czerpałyśmy z wielu źródeł