Prezes Zarządu eCard S.A.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Bankowość elektroniczna
Advertisements

niemiecki z ekonomią w tle
Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
EBPP - nowy trend na rynku
Mobilny portfel od wizji do projektów prof. Remigiusz Kaszubski
system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Źródło: NBP.
EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA 14 MARCA 2008 PRZEDSTAWICIELSTWO KOMISJI EUROPEJSKIEJ WARSZAWA ZANIM KLIKNIESZ – POZNAJ SWOJE PRAWA.
© SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. © SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. ©
Rola ZBP w standardzie płatności mobilnych
Agenda Polski rynek rozliczeniowy kart płatniczych. Zmiany na rynku:
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
INTERNET POŻYTECZNIE-
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
Strategia rozwoju systemu płatniczego i obrotu bezgotówkowego w Polsce
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Strategia rozwoju systemu płatniczego w Polsce Adam Parfiniewicz 21 marca 2006 Warszawa.
Henryk Kułakowski Prezes
1.
1.
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
Dlaczego rachunek Nordea Spektrum ?
Agata Górska Marlena Siemieniewska
Technika płatności w Internecie.
Karta członkowska ZHP.
Sieci oparte na architekturze Internetu
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Bankowość Mobilna.
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Bankowość internetowa bez kompromisów i dla każdego.
BANKOWOŚĆ DLA MŁODZIEŻY
dr Michał Macierzyński Biuro Innowacji, PKO Bank Polski
Przewodnik po koncie internetowym iBOK.
Konwerter baz danych kontrahentów formatów VideoTel i Millenet
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Dostęp do własnego konta przez 24h na dobę bezpieczne miejsce do przechowywania zaoszczędzonych pieniędzy darmowa karta płatnicza (możliwość dokonywania.
KARTY BANKOWE.
Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny
EDI NET - badania.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Bank Gospodarstwa Krajowego dla miast XXXII Zgromadzenie Ogólne Związku Miast Polskich Poznań, 3-4 marca 2011 r. Tomasz Mironczuk Prezes Zarządu.
WPŁATY I WYPŁATY GOTÓWKOWE Wykonały: Ewelina Kaszowska
Karta członkowska ZHP.
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Pieniądz Elektroniczny
Dziś Zajmiemy Się Takimi Hasłami:
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Debata „20-lecie rynku finansowo-kapitałowego w Polsce”
Rodzaje kart płatniczych.
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Bezpieczeństwo w sieci internet
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Współczesny bank – partner dla MSP
Narodowy Bank Polski Mgr Przemysław Mazurek. Podstawowe wiadomości NBP jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Wypełnia zadania określone w.
Wyniki Polkomtel S.A. w 4Q 2008 na tle konkurencji Porównanie bazuje na rezultatach czterech głównych operatorów mobilnych - nie zawiera wyników operatorów.
Bilans płatniczy: zestawianie i analiza
Urządzenia do obsługi kart
Panel: „Ekonomiczne uwarunkowania rozwoju usług płatniczych w Polsce – rozwój bankowości mobilnej, skutki obniżenia interchange fee” Prezentacja wprowadzająca.
– ściśle poufne, poufne, wewnętrzne, jawne –1 NFC – Spotkanie prasowe Warszawa, 29 maja 2013.
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Rachunek powierniczy –Rachunek celowy przeznaczony do gromadzenia środków i prowadzenia rozliczeń pomiędzy określonymi.
Cyfrowe przyspieszenie
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Współpraca banków z sektorem jednostek samorządu terytorialnego
Sprzedawaj w Europie! Amazon i eBay od A do Z.
Zapis prezentacji:

Prezes Zarządu eCard S.A. Rynek płatności kartą w Internecie, dostępne formy transakcji elektronicznych Konrad Korobowicz Prezes Zarządu eCard S.A.

Misja eCard S.A. BEZPIECZNE TRANSAKCJE W INTERNECIE 3,9 Głównym celem działalności Spółki jest prowadzenie bezpiecznej autoryzacji i obsługi finansowej transakcji płatniczych w środowisku Internetowym, telefonii mobilnej, Call Center oraz obsługa zleceń stałych Oferta eCard S.A. skierowana jest do wszystkich firm prowadzących działalność handlową chcących umożliwić swoim klientom płatności kartami płatniczymi, przelewami, SMS’ami 2,6 2,09 1,65

Informacje o eCard S.A. eCard oferuje w chwili obecnej pięć modeli realizacji transakcji: obsługa transakcji dokonywanych kartą płatniczą przez stronę www obsługa transakcji dokonywanych kartą płatniczą przez telefon obsługa transakcji dokonywanych przy wykorzystaniu zlecenia stałego obciążania rachunku karty płatniczej obsługa on-line transakcji dokonywanych przelewami ze stron www banków obsługa transakcji dokonywanych za pomocą SMS 3,9 2,6 2,09 1,65

Ponadto eCard na podstawie umowy z Xtrade S.A. oferuje: Informacje o eCard S.A. Ponadto eCard na podstawie umowy z Xtrade S.A. oferuje: eProcurement - organizację procesu zaopatrzenia Aukcje Elektroniczne - organizację przetargów przez Internet EDI - elektroniczną wymianę dokumentów pomiędzy organizacjami 3,9 2,6 2,09 1,65

Rynek płatności dokonywanych w Internecie za pomocą kart płatniczych I poł. 2004* = 107,3 MLN PLN I-III kw. 2005** = 126 MLN PLN W 2004 r. AirPolonia była jednym z największych podmiotów operujących na rynku płatności internetowych. W szczytowych momentach osiągała 40% wszystkich transakcji. Jej upadek w grudniu 2004 spowodował widoczne zmniejszenie obrotów rynku. Pomimo tego, wzrost jest widoczny i istotny. Obroty eCard 93,8 mln zł Obroty PolCard 11,1 mln zł Obroty Citibank Handlowy 2,4 mln zł Obroty eCard 115 mln zł Obroty PolCard 11 mln zł ** estymacja eCard S.A., PolCard nie publikuje wyników dla txn. internetowych * źródło: eCard S.A., Rzeczpospolita; uwzgl. AirPolonia

Liczba użytkowników Internetu w Polsce oraz odsetek kupujących przez Internet Źródło SMG/KRC Net Track- liczba internautów w Polsce Źródło „Teleinfo” 12 listopada 2004 Jak pokazują doświadczenia krajów Unii Europejskiej, internet jest najszybciej zwiększającym zasięg medium w historii. I choć najbardziej rozwinięte społeczeństwa Europy znaczenie wyprzedzają kraje Europy Środkowej pod względem liczby osób posiadających dostęp do internetu, charakteryzują się one podobną dynamiką przyrostu nowych użytkowników sieci. Pomimo niskiego poziomu rozwoju cywilizacyjnego Polski, dynamika wzrostu liczby użytkowników internetu jest zbliżona do średniej europejskiej. Wraz ze zwiększaniem zasięgu, wzrasta także aktywność użytkowników polskiego internetu oraz liczba bardziej doświadczonych internautów. Porównując wzrost aktywności internautów w ciągu ostatniego roku widoczny jest znaczny wzrost czasu spędzanego w sieci. Średnio polski internauta spędza w sieci prawie 14 godzin miesięcznie, co stanowi wzrost o ponad 1 godzinę i 30 minut w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost ten wiąże się ze spadkiem czasu poświęcanego innym mediom, zwłaszcza telewizji. Znaczny wzrost zanotował także wskaźnik liczby odsłon dokonywanych przez jednego internautę, z 692 w maju 2003 do 812 w maju 2004. Źródło: TNS OBOP, SMG/KRC Net Track

Liczba sklepów internetowych w Polsce, w tym akceptujących płatność kartą /stan: III kw. 2005 r./ Źródło: IAB Polska, 2005

Rynek płatności on-line Wielkość rynku e-commerce B2C w Polsce /bez platform aukcyjnych/ 921 504 328 152 48 Źródło: eCard S.A., Rzeczpospolita

/dane za III kwartały 2005 r./ Obroty Akceptantów eCard S.A. w podziale na rodzaj prowadzonej działalności /dane za III kwartały 2005 r./ Źródło: eCard S.A., 2005

Rynek kart płatniczych Banki w Polsce wyemitowały 18,8 mln kart płatniczych, w tym tylko 3,9 mln z nich może być wykorzystywana przez Internet, Call Center i do obsługi zleceń stałych 60% transakcji jest opłacanych przy odbiorze gotówką 90% transakcji kartą płatniczą to wypłata środków w bankomacie 3,9 2,6 2,09 1,65

Liczba kart akceptowanych w Internecie 3,9 2,6 2,09 1,65 Źródło: NBP, dane za III kw. 2005 r.

Wyniki eCard S.A. /wartości transakcji oraz liczba merchantów/ Źródło: eCard S.A., dane za III kw. 2005 r.

Liczba transakcji / 2000- H2 2005 / 3,9 2,6 2,09 1,65 *Założenia eCard S.A.

Obsługa transakcji płatniczych ePrzelewy Płatność dokonywana bezpośrednio z konta bankowego Możliwość płatności bez użycia karty – transfer bezpośredni ze środków zgromadzonych na rachunku bankowym Brak ryzyka różnic kursowych 3,9 2,6 2,09 1,65

Miesięczna wartość ePrzelewów w mln PLN 3,9 2,6 2,09 1,65 *Opracowane własne eCard S.A. - szacunkowe dane na koniec III kw. 2005

Udział w płatnościach elektronicznych 3,9 2,6 2,09 1,65 Źródło: NBP, dane za III kw. 2005 r.

Liczba klientów rachunku internetowego 3,9 2,6 2,09 1,65 *Opracowane własne eCard S.A. - szacunkowe dane na koniec III kw. 2005

SMS Premium Według polskich dostawców usług o podwyższonej płatności (SMS Premium) wartość polskiego rynku takich usług świadczonych przez sieci komórkowe na chwilę obecną przekracza 300 mln zł rocznie i będzie rosnąć w kolejnych latach. 3,9 2,6 2,09 1,65 Źródło: Rzeczpospolita, 2005 r.

Liczba użytkowników telefonii komórkowej w Polsce 3,9 2,6 2,09 1,65 Źródło: Computerworld, 11. 2005 r., Mobiltek

Sposoby płatności w branży eCommerce Polska 3,9 2,6 Świat 2,09 1,65 Źródło: NBP, dane za II kw. 2005 r.

e-commerce w Polsce w odniesieniu do krajów Europy Zachodniej i USA Polska Europa Zachodnia USA Liczba Internautów (w mln.) 11,2 188 185 Liczba Internautów (w %) 27,2 46 63 Wartość rynku e-commerce (w mld) 0,54 zł 38,4 euro 66 $ Średnia wartość zakupów 425 zł 350 euro 590 $ 3,9 2,6 2,09 1,65 Źródło: opracowanie eCard S.A.szacunki III kw. 2005 r (bez platform aukcyjnych)., IAB Polska, Jupiter Research

Klienci eCard S.A.

ul. Domaniewska 41, bud. Mars D Dziękuję za uwagę Więcej informacji na http://www.ecard.pl eCard S.A. ul. Domaniewska 41, bud. Mars D 02-672 Warszawa Źródło SMG/KRC Net Track- liczba internautów w Polsce Źródło „Teleinfo” 12 listopada 2004 Jak pokazują doświadczenia krajów Unii Europejskiej, internet jest najszybciej zwiększającym zasięg medium w historii. I choć najbardziej rozwinięte społeczeństwa Europy znaczenie wyprzedzają kraje Europy Środkowej pod względem liczby osób posiadających dostęp do internetu, charakteryzują się one podobną dynamiką przyrostu nowych użytkowników sieci. Pomimo niskiego poziomu rozwoju cywilizacyjnego Polski, dynamika wzrostu liczby użytkowników internetu jest zbliżona do średniej europejskiej. Wraz ze zwiększaniem zasięgu, wzrasta także aktywność użytkowników polskiego internetu oraz liczba bardziej doświadczonych internautów. Porównując wzrost aktywności internautów w ciągu ostatniego roku widoczny jest znaczny wzrost czasu spędzanego w sieci. Średnio polski internauta spędza w sieci prawie 14 godzin miesięcznie, co stanowi wzrost o ponad 1 godzinę i 30 minut w stosunku do poprzedniego roku. Wzrost ten wiąże się ze spadkiem czasu poświęcanego innym mediom, zwłaszcza telewizji. Znaczny wzrost zanotował także wskaźnik liczby odsłon dokonywanych przez jednego internautę, z 692 w maju 2003 do 812 w maju 2004.