RUMUNIA 13-20.2012. z nocy 13-14 październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy.

Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Zwickau (Niemcy – Saksonia) W terminie r. – r. W ramach projektu nr WDN-POKL /08.

Projekt Comeniusa Spotkanie partnerów w mieście Konya w Turcji października 2010.
Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Zwickau (Niemcy – Saksonia) W terminie od r. W ramach projektu nr WND-POKL /08 „Nauczyciel.
Break the Walls via Folk Dances and Folk Music Wizyta partnerska na Węgrzech w ramach projektu Comenius
„Od narodowych do europejskich wartości poprzez zachowanie tradycji”.
Sylwia Wyleciał KrTo
Wyjazd do Rumunii. 13 października 2012 Uczestnicy wyjazdu:
WYPRAWA DO RUMUNII W RAMACH PROGRAMU COMENIUS WYJECHALIŚMY DO RUMUNII.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Projekt Comenius Jest jednym z czterech programów sektorowych Programu "Uczenie się przez całe życie, który wspiera finansowo oraz merytorycznie: partnerską
5 – 9 maj Autem, samolotem ….. … i busem – jechałyśmy długo.
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Pasiekach. Podsumowanie
PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ - PROGRAM COMENIUS Projekt Wordcrossing Słupia – Baia Mare IV 2013.
Wymiana polsko-angielska
Warsztaty taneczne w naszej szkole.. Warsztaty taneczne są organizowane w naszej szkole w każdy poniedziałek.
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Miejska Biblioteka Publiczna Limanowa Oravská Knižnica Dolný Kubín DZIECIĘCE WARSZTATY KULTURALNE.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
COMENIUS Essen – Gliwice Berufskolleg ost – ZSTI 22 – 30 kwietnia 2013.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Dzień 1 (piątek) Wstałem bardzo wcześnie. Przed wyjazdem pożegnaliśmy się z rodzinami. Po odprawie na lotnisku zrobiliśmy kilka ciekawych zdjęć. Lot był
Naprawdę znam miejsce swego zamieszkania - Europę Galeria zdjęć z realizacji projektu Socrates – Comenius w Gimnazjum nr 9 im. Marii Skłodowskiej – Curie.
UROKI BIESZCZAD.
Prezentacja Zając Martyna
Karoliny Kazimierczak
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
PAMIĘTNIK PODRÓŻNIKA WYMIANA 2011 * ANGLIA * Karolina Gajek.
W dniach 1 – 7 maja delegacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Ełku, w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka i Edyta Krasnowska,
Przyjazd do Kahramanmaras w nocy z niedzieli na poniedziałek; zapoznanie z rodzinami, Zwiedzanie tureckiej szkoły; zapoznanie ze społecznością szkolną,
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
POJEDŹ! ZOBACZ! POZNAJ LUDZI! WARTO!. Najpierw trzeba było jakoś dolecieć.. :D.
Projekt ten jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Młodzież w działaniu.
Paulina Bies Towaroznawstwo 1011a
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSIEDLU NIEWIADÓW
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Prezentacja z ćwiczeń z informatyki. ŻYCIORYS Reakcje chemiczne Lista osób w grupie 1012 Lista płac.
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
Prezentacja Mariola Toporek KrDzTo1011. Ćwiczenie 1  W tym ćwiczeniu opisałam cały swój życiorys, który zrobiłam w notatniku. Następnie przez TCM.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
11-19 May 2015 Turkey Comenius project: Open minds! Open Europe! Together we make it better!! !
Poland March 2015 Comenius project: Open minds! Open Europe! Together we make it better!!!
OBÓZ JĘZYKOWO-KULTUROWY LONDYN I MIASTA ANGLII r.
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
GODZINY OTWARCIA SCI Wypożyczalnia Czytelnia Poniedziałek8:00 – 14:30 Wtorek8:15 – 15:30 Środa8:15 – 14:30 Czwartek8:15 – 15:00 Piątek8:00 – 11:30.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Co nas łączy, co nas różni?
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
r r..  Przyjazd wszystkich grup partnerskich na Teneryfę.
Co zrobiliśmy w roku szkolnym2015/2016?. Uczestniczyliśmy w akcji „góra grosza ” Co rok zbieramy grosze.
1. DZIEŃ. Zbiórka uczestników. Przelot do Ras Al Khaimah. Transfer do hotelu w okolicach Sharjah, kolacja, nocleg. 2. DZIEŃ. Śniadanie. Zwiedzanie SHARJAH:
ERASMUS+ PRAKTYKI ZA GRANICĄ N EUMÜNSTER – T ARNÓW 2016.
PASCH-Jugendkurs lato 2016
Erasmus+ Zwalczanie ksenofobii, nietolerancji i rasizmu przez edukację
A G E N D A 13 października – czwartek
WYSTĘP Z OKAZJI DNIA BABCI I DZIADKA
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
„CAŁY TYDZIEŃ POLSKI I O JEDEN DZIEŃ DŁUŻEJ… „
Praktyki Zawodowe w Niemczech
Vitalis-Niemcy 2017 Dominik Gwizdała.

RUMUNIA

z nocy październik wyjechalismy do Rumunii w ramach projektu Comenius. Po bardzo długiej 18 godzinnej drodze wreszczie dotarliśmy na miejsce

następnego dnia mieliśmy powitanie w szkole. Na sam początek poczęstowano nas chlebem z solą – jest to tradycyjne powitanie rumuńskie, które ku mojemu zdziwieniu jest takie same jak w Polsce

Podczas powitania nie zabrakło śpiewów oraz występów

Po przywitaniu oprowadzono nas po klasach i mieliśmy warsztaty, na których wykonywaliśmy obrazek z nasion fasoli i innych.

Potem pojechaliśmy do Biblioteki Narodowej aby obejrzeć prezentacje,,Tradycyjne stroje, tańce ludowe i tradycje.

We wtorek zwiedzaliśmy muzea : skanseny wsi rumuńskiej, muzeum ludowe z kolekcją tkanin i strojów. Pomiędzy zwiedzaniem byliśmy na lanczu w,,18 czyli w 18 –sto piętrowym budynku z panoramą na miasto.

ŚRODA zapowiadała się bardzo ciekawie, ponieważ mieliśmy zwiedzać bardzo słynny na całym świecie zamek Draculi. Niestety nie zdążyliśmy na czas i zamek mogliśmy podziwiać jedynie z zewnątrz. Poza tym zwiedziliśmy piękną rezydencję króla Karola I.

W czwartek praktycznie nic nie zwiedzaliśmy. Do południa tańczyliśmy na warsztatach. Po południu byliśmy w centrum handlowym na koniec dnia zostaliśmy zaproszeni na kolację pożegnalną. Nie zabrakło oczywiście dobrej muzyki i superowego nastroju, który towarzyszył wszystkim.

No i niestety nadszedł piątek - czas powrotu i podsumowania całego naszego wyjazdu. Ogółem jestem bardzo zadowolona i zachęcam wszystkich do brania udziału w takich projektach. Można poznać naprawdę fajne osoby. Ja poznałam Femkę - moją koleżankę z Belgii, z którą utrzymuję ciągły kontakt.

Na koniec zwiedziliśmy parlament rumuński, który jest największym parlamentem na świecie

Rumunia choć nie jest krajem bardzo bogatym, ale za to przyjaznym i serdecznym - za to pokochałam ten kraj, i chętnie bym go znowu odwiedziła. Podawano nam bardzo smaczne posiłki i desery.

Jeszcze raz zachęcam wszystkich do brania udziału w takich programach. Dziękuję za wysłuchanie mam nadzieję że się podobało.