1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Brzezinach ID grupy: 98/72
Advertisements

Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół Gimnazjum i Liceum im. Michała Kosmowskiego w Trzemesznie. ID grupy: 97_59_MF_G1 Opiekun: Aurelia Tycka-
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
1.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
1.
Nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum im. Książąt Pomorza Zachodniego w Trzebiatowie ID grupy: 98/46_MF_G1 Kompetencja: Zajęcia projektowe, komp. Mat.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Problemy rynku pracy..
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr 5 w Szczecinku i Zespół Szkół w Opalenicy ID grupy: 97/41_mf_g2 i 97/71_mf_g1 Kompetencja:
DANE INFORMACYJNE 97_10_MF_G1 i 97_93_MF_G1 Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 w Poznaniu
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Spis treści 1. Dane informacyjne 2. Co to jest gęstość substancji? 3. Przyrządy do mierzenia gęstości 4. Układ SI 5. Zadanie z gęstością 6. Zdjęcia z wycieczki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane Informacyjne Nazwa szkoły:
Prezentacja uczniowskiej grupy projektowej
“Szkoła w procentach”.
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
Zapis prezentacji:

1

DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły Zespół Szkół w Mosinie Zespół Szkół Miejskich Nr 1 w Wałczu ID grup 98/67_MF_G1 98/82_MF_G1 Opiekunowie Małgorzata Śliwińska Marcin Tarajkowski Kompetencja Matematyczno - fizyczna Temat projektowy Opis statystyczny naszej klasy Rok szkolny Semestr 2010/2011 Semestr II

Opis statyczny Statystyka to nauka, której przedmiotem zainteresowania są metody pozyskiwania i prezentacji, a przede wszystkim analizy danych, opisujących różne zjawiska, w tym masowe. 3

Opis statyczny Gdyby spojrzeć na człowieka wyprowadzającego psa, to statystycznie rzecz ujmując, żywa istota zamieszkująca Ziemię ma trzy nogi. ;-) 4

Zadanie projektowe Wybrane przez nas zadanie projektowe polegało na stworzeniu statystycznego opisu naszej klasy. W tym celu powstała ankieta, w której zawarliśmy pytania dotyczące upodobań, zainteresowań i stylu życia naszych koleżanek i kolegów. 5

Zadanie projektowe Przy tej okazji musieliśmy poszerzyć swoją wiedzę dotyczącą edytora tekstów Microsoft Word. Niby każdy z nas znał to narzędzie ale gdy przyszło do formatowania tekstu, podziału na kolumny czy wstawiania logo projektu w odpowiednie miejsce, to nie wszystko okazało się takie proste. Najważniejsze jednak, że DALIŚMY RADĘ!!! 6

Zadanie projektowe Ankietę przeprowadziliśmy w klasach, do których uczęszczamy. Uzyskane odpowiedzi wpisaliśmy do arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel, policzyliśmy procenty i zaprezentowaliśmy dane w formie wykresów. 7

Zadanie projektowe Wszystko to pozwoliło nam na stworzenie modelowego ucznia chodzącego do gimnazjum w Mosinie i w Wałczu. 8

Chłopiec czy dziewczynka? Wychodzi na to, że w Mosinie 61% uczniów to dziewczyny, a 39% to chłopcy.

Miesiąc urodzenia Jasno widać, czarno na kolorowym, że najwięcej z nas to lipcowe dzieci. Lipiec, sierpień i wrzesień albo styczeń i kwiecień sprzyjał naszym narodzinom. Już wiemy co rodzice najbardziej lubili robić w jesienne wieczory ;-)

Dowiadujemy się, że 76% ma jedno rodzeństwo, 16% ma dwoje lub więcej, natomiast 8% to jedynacy.

Czy masz dziewczynę albo chłopaka? Większości z nas tylko szkoła w głowie. Jednak prawie ¼ myśli o "poważniejszych" rzeczach. ;-)

Czas na sen Statystyczny uczeń drugiej klasy chodzi spać między 21:00, a 22:00 lub nie śpi wcale (kłamczuchy!). Znaleźli się i tacy, którzy chodzą spać po wieczorynce.

Najbardziej lubimy informatykę (która otrzymała 25% głosów) oraz enigmatyczne przedmioty „inne”.

Uczeń uczy się cały czas Większość uczniów na naukę w domu poświęca około 2 godzin. Aż 13% nie uczy się wcale!!! (już wiemy skąd te jedynki ;-P)

Za dużo zadań domowych? Zdecydowana większość nie jest zadowolona z ilości zadawanych prac domowych. Dlaczego nas to nie dziwi?

Internet w domu Internet w każdym domu! Tylko 5% nie posiada stałego dostępu do Sieci.

Czas poświęcony komputerowi Statystyczny uczeń spędza dziennie przed komputerem około 2 godzin.

Jakiej muzyki słuchasz? Wychodzi na to, że jesteśmy miłośnikami popu i rocka – prawie połowa słucha właśnie takiej muzyki (46%). Lubimy też hip-hop (18%), punk (14%) i reggae (14%). Zdarzają się wśród nas melomanii (4%). Niektórzy przyznali się do słuchania disco polo (4%). Nikt nie jest fanem bluesa i country.

Najlepszy przyjaciel człowieka to… oczywiście pies! Poza tym ludzie lubią także koty, rybki, żółwie i oczywiście tyranozaury.

Ulubiona zupa Królową, a w zasadzie królem zup okazał się rosół. Tuż za nim uplasowała się pomidorowa i ogórkowa. Mniam!

Ulubiona marka obuwia to Nike – 45% głosów Ulubiona marka obuwia to Nike – 45% głosów. Mniejsza, jednak znacząca bardzo wiele marka, to „by Targowicho”, która otrzymała 26% głosów oraz Laur Konsumenta 2010. Następnie pojawiły się głosy na Reebok – 13%, Adidas – 11% oraz firmę Pumba, która niedawno pojawiła się na rynku i wzbudziła wielkie zainteresowanie zarówno sportowców jak i amatorów ;-)

Czy lubisz Justina Biebera? Ankieta ankietą ale wszyscy wiedzą, że każdy loffcia Justina.

Papierosy 64% z nas nie pali papierosów (BRAWO!), 27% zdarzyło się kiedyś spróbować, a 9% zdarza się to często. (oj, nieładnie, nieładnie!)

Czy kiedykolwiek używałeś/aś narkotyków? Aż 95% osób z naszych klas nie zażyło nigdy narkotyków, a 5% próbowało.

Procenty 64% osób nie piło nigdy alkoholu, 27% osób zdarzyło się, a u 9% to już prawie nałóg.

Poczucie szczęście 86% spośród nas uważa się za ludzi szczęśliwych,14% jest emo.

Czego się dowiedzieliśmy o sobie? Wychodzi na to, że większość z nas to dziewczyny, najczęściej urodzone w lipcu, posiadające jedno rodzeństwo i nie posiadające chłopaka. Chodzimy spać wcześnie, bo ok. 21, 22. Najchętniej uczymy się informatyki. Odrabiamy lekcje, których jest zdecydowanie za dużo i zajmuje nam to ok. 2h. Jak już wypełnimy wszystkie obowiązki to najchętniej, z naszym największym przyjacielem psem, idziemy odwiedzić znajomych lub surfujemy w Sieci, słuchając popu i rocka. Ubrani w obuwie Nike, zajadamy rosół i zastanawiamy się czy lubimy Bibera. Nie stosujemy używek. Wszystko to sprawia, że czujemy się szczęśliwi! 28

Czego się dowiedzieliśmy o sobie? Niezależnie gdzie mieszkamy, różnimy się tylko szczegółami! 29

Prezentację przygotowali: Łukasz Bosiacki Tomek Bosiacki Stanisław Chrust Adam Dublaga Mateusz Giera Andrzej Karnecki Łukasz Krupecki Marcin Pilarski Ania Rzeźnikowska Kuba Szypura Ania Wiesner Brajan Bagrowski Piotr Juszczak Magdalena Kuczkowska Paulina Piotrowska Magdalena Ruth Grzegorz Sztuczyński Szymon Szuberia Katarzyna Szulc Leszek Szwak Klaudia Święcicka Małgorzata Śliwińska Marcin Tarajkowski