Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uczniowie niepełnosprawni w szkołach województwa dolnośląskiego
Advertisements

Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust.
REALIZACJA ZADAŃ OŚWIATOWYCH SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 20010/2011 Zespół Szkół w Zawadzie.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust.
Zespół Szkół w Stasiówce Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
LOGO ZESPÓŁ SZKÓŁ W LATOSZYNIE Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2010/2011.
Zespół Szkół w Gumniskach
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust.
LOGO ZESPÓŁ SZKÓŁ W LATOSZYNIE Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2009/2010.
Zespół Szkół w Stasiówce Realizacja zadań oświatowych szkoły w roku szkolnym 2009/2010.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Sześciolatek w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Rożnowicach.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
„Sześciolatek w przyjaznej szkole”
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
Uczeń niepełnosprawny
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Zespół Placówek Oświatowych w Swatach
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2008/2009, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust.
Gimnazjum Integracyjne w Lubinie
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie.
36 SZKOŁA PODSTAWOWA ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ
Z TRADYCJĄ KU PRZYSZŁOŚCI
Agata Szuta I Małopolski Wicekurator Oświaty
Szkoła Otwarta i Przyjazna Dzieci Sześcioletnich
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
ul. Centralna – 503 Łódź tel tel. kom Szkoła Podstawowa nr 120 im. Konstytucji 3 Maja.
Informacja o oddziałach przedszkolnych zorganizowanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 273 w Warszawie ul. Balcerzaka 1.
Wioletta Krzyżanowska
36 SZKOŁA PODSTAWOWA ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Publiczna Szkoła Podstawowa 227
Witamy w naszej szkole :). Szkoła Podstawowa nr 50 jest częścią Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi nr 1.
PREZENTACJA BAZY SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150.
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
SYSTEM OŚWIATY GMINY LESZNOWOLA STAN INFRASTRUKTURY po modernizacjach 2016 rok.
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel archiwum-
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr ul. Jaracza 44/ Łódź
duże, przestronne i widne sale dydaktyczne, dobre ich wyposażenie, trzy oddzielne sektory dla dzieci z oddziałów wychowania przedszkolnego i dzieci z.
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
Szkoła Podstawowa Nr 83 im. Stanisława Jachowicza Łódź, ul. Podmiejska 21 tel. (42) , fax (42)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ AL. PIŁSUDSKIEGO ŁÓDŹ tel. / fax – 35 – 76
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
Szkoła Podstawowa nr 56 im. Bronisława Czecha w Łodzi „Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 im. Jana Pawła II III Liceum Ogólnokształcące ul. Oświęcimska 90, , Ruda Śląska Kierunki kształcenia: klasy.
Szkoła Podstawowa nr 61 im. św. Franciszka z Asyżu Łódź, ul. Okólna 183 tel./fax (0-42)
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Szkoła Podstawowa Nr Warszawa Ul. J. Olbrachta 48/56
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Łomiankach
Uczniowie cudzoziemscy w Szkole Podstawowej nr 4 w Kostrzynie nad Odrą
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
„Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Zapis prezentacji:

Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów, wynikająca z dyspozycji art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Pustkowie-Osiedlu

Budynek przedszkola ( 6 sal, kuchnia, szatnie, plac zabaw) Budynek A (duża szkoła) – 13 sal lekcyjnych, w tym 2 pracownie komputerowe, biblioteka z czytelnią, stołówka, hala gimnastyczna z zapleczem, gabinet pedagoga, gabinety terapii, Izba Pamięci, 2 boiska asfaltowe, kompleks boisk,,Orlik Budynek B (mała szkoła) – 5 sal, salka gimnastyczna, świetlica szkolna

Publiczne Przedszkole – 125 wychowanków Publiczna Szkoła Podstawowa– 272 uczniów Publiczne Gimnazjum – 127 uczniów

Wyniki Punkty% punktów Szkoła24,3061% Gmina24,7062% Powiat26,4066% Województwo25,8065%

RokŚredni wynikStanin

Wyniki Punkty% punktów Szkoła27,6055% Gmina26,7053% Powiat27,3055% Województwo27,0054%

WSKAŹNIKI WYNIKU KOŃCOWEGO I EWD Z LAT – CZ. HUMANISTYCZNA

Wyniki Punkty% punktów Szkoła22,1044% Gmina24,5049% Powiat24,3049% Województwo24,4049%

WSKAŹNIKI WYNIKU KOŃCOWEGO I EWD Z LAT – CZ. MAT-PRZYR.

Wyniki Punkty% punktów Szkoła25,1050% Gmina26,2052% Powiat27,9056% Województwo27,9056%

Zwiększenie liczby godzin dydaktycznych z języka polskiego i matematyki Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach godzin kartowych Rozwiązywanie przykładowych testów kompetencji podczas zajęć obowiązkowych i dodatkowych

Stworzenie bazy testów do indywidualnego rozwiązania w bibliotece szkolnej w wersji papierowej i elektronicznej Przeprowadzanie próbnych sprawdzianów i egzaminów– ogólnoszkolnych i indywidualnie przez nauczycieli poszczególnych przedmiotów Wykorzystywanie wyników do ustalenia trudności, na jakie napotykają uczniowie oraz podejmowanie działań celem ich eliminowania Motywowanie uczniów do nauki

Pogadanki z rodzicami na temat ukierunkowania dzieci, co do dalszego kształcenia, niwelowania braków i niedociągnięć Współpraca z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczną w Dębicy w odniesieniu do uczniów mających problemy w nauce oraz sprawiających kłopoty wychowawcze.

Podczas hospitacji zwracano uwagę na sposób realizacji wniosków – stosowane metody i formy pracy, aktywizację uczniów, indywidualizację pracy z uczniami, w tym mającymi problemy w nauce, niwelowanie braków i niedociągnięć, stosowane pomoce dydaktyczne i inne materiały wykorzystywane przez nauczycieli

Prowadzono rozmowy indywidualne i grupowe z nauczycielami, w jaki sposób można osiągnąć wyższe wyniki sprawdzianu i egzaminu Monitorowano ilość przeprowadzonych sprawdzianów, zadań domowych z języka polskiego pod kątem krótszych i dłuższych form wypowiedzi – obowiązujących na sprawdzianie i egzaminie

ORGANIZACJA WYPOCZYNKU Przyjęcie harcerzy z Korczyny w ramach ferii zimowych, integrowanie z uczniami naszej szkoły Kolonia letnia w Augustowie (wymiana) O bóz sportowy - przyjęcie młodzieży z Lublina (wakacje)

NAJWAŻNIEJSZE SUKCESY W ROKU SZKOLNYM 2010/ Finalistka kuratoryjnego konkursu historycznego - IV miejsce w wojewódzkim konkursie projektów naukowych w ramach projektu Feniks - Wyróżnienie w wojewódzkim konkursie plastycznym - Wyróżnienie w powiatowym konkursie dzieci i młodzieży niepełnosprawnej - Laureatka konkursu recytatorskiego poezji religijnej - III miejsce w powiatowym konkursie ekologicznym na prezentację multimedialną - Laureat w konkursie,,As Matematyczny - III miejsce w powiatowym konkursie czytelniczym - wyróżnienie w powiatowym konkursie piosenki angielskiej - I i III miejsce w powiatowym konkursie plastycznym

SUKCESY SPORTOWE Piłka nożna Mundialito- powiat - X miejsce Piłka ręczna Igrzyska Młodzieży Szkolnej –powiat - I miejsce Piłka nożna Droga do Euro- powiat- I miejsce Piłka nożna Turniej o puchar Burmistrza Dębicy -powiat I miejsce Piłka nożna Turniej o o puchar Dyrektora ZS w Żyrakowie powiat - II miejsce Łyżwiarstwo szybkie – województwo - X miejsce Łyżwiarstwo szybkie – województwo - VII i XIII Spartakiada Młodzieży w Pustyni - I miejsce - gmina

POKL -,,Stymulowanie funkcji rozwojowych dzieci niepełnosprawnych …,, Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy,,Uwaga! Sposób na sukces,,Feniks,,Radosna szkoła – kącik zabaw,,Mleko z klasą,,Owoce w szkole