Systemy mobilne i komunikacja bezprzewodowa Ćwiczenie 2 Jarosław Kurek WZIM SGGW 1
Klawiatura wirtualna A. - Powiązać pole tekstowe z klawiaturą wirtualną tak aby przy uzyskaniu focusa pojawiała się klawiatura, a przy jej utracie znikała. - inputpanel.Enabled B. Dopasować pole tekstowe do pozostałej wolnej przestrzeni (w przypadku wyświetlenia klawiatury) - inputpanel.VisibleDekstop
Kontrolka notification A. Okienko powiadomienia- tooltip B. Sformatowany może być ze znaczników html C. Umożliwia przekazanie danych za pomocą formularza html o przechwycenie za pomocą ResponseSubmitted notification1.Text = "Tu możesz wpisywać tekst"; notification1.InitialDuration = 5; notification1.Visible = true;
Kontrolka hardwarebutton A. Pozwala na powiązanie przycisków do obiektów B. Np. przywrócenie zminimalizowania okna hardwarebutton1.Associated= hardwarebutton1.hardwarekey=HardwareKeys.Applic ationKey1.
funkcje telefonu – Cellular Emulator A. Użyć Windows Mobile 6 Professional SDK B. Edycja kontaktów C. Dodawanie kontaktu D. Wykonywanie połączeń z użyciem dowolnego numeru E. Wykonywanie połączeń poprzez wybór z istniejących kontaktów F. Wysyłanie SMS