Każdy w nas nosi w sobie teatr maleńki Klasa teatralna Joanna Muśko Zespół Szkół Sportowych w Supraślu
Innowacje pedagogiczne: Programowe Organizacyjne Metodyczne
Cele innowacji Edukacja teatralna dzieci poprzez: zapewnienie systematycznej, spójnej edukacji teatralnej, odpowiednie wyposażenie sali i aranżację przestrzeni, współpracę z rodzicami, popularyzację spektakli jako sposobu spędzania wolnego czasu. Cele szczegółowe odniosłam do sfer osobowości ucznia: poznawczej, emocjonalno-motywacyjnej i działaniowej.
Program innowacyjny obejmuje: Techniki żywego słowa Oddech Interpretacja tekstu Scenografia Afisz, karnet Zaproszenia Program Budynek teatru Recenzja sztuki Afisz wykonany przez uczniów
Zawód aktora Opera, operetka Musical Wizyty w teatrze Uroczyste obchodzenia Międzynarodowego Dnia Teatru Wystawianie sztuk Współpraca z reżyserem
Co zyskują dzieci? dobrą dykcję, umiejętność tłumaczenia, wyjaśniania znaczenia tekstu, umiejętność pisania recenzji, umiejętność rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji i uczuć oraz zwracania uwagi na emocje i uczucia innych ludzi i ich respektowanie większe zdolności przyjmowania pochwał i krytyki, odwagę podczas wystąpień, uczą się pracy w zespole nieśmiałe nabywają pewności siebie, pozbywają się kompleksów, uczą się sprawiać radość innym w przyszłości będą dojrzałymi i świadomymi odbiorcami sztuki teatralnej
Co zyskuje nauczyciel? nowe doświadczenia lepszy kontakt z uczniami satysfakcję większą aktywność dzieci większą integrację klasy lepsze samopoczucie lepszą współpracę z rodzicami możliwość samorealizacji wzbogacenie warsztatu pracy
Co pokazała ewaluacja? (przykładowe wypowiedzi rodziców)
Wyniki ewaluacji
Zdjęcia Kącik teatralny Mamy pieska
Ta łyżeczka to królewna… i jej domek…
Sposób na grzeczność Występ Dobre duszki
Dzięki innowacji każdy uczeń ma możliwość wszechstronnego rozwoju. Działania w ramach innowacji uwzględniają wszystkie systemy reprezentacji: -wzrokowy - słuchowy kinestetyczno – czuciowy oraz wielorakie inteligencje.