Każdy w nas nosi w sobie teatr maleńki Klasa teatralna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinieneś wiedzieć o teatrze
Advertisements

Co trzeba wiedzieć o teatrze?
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
który żyje miłością i pięknem, które wczoraj żyło radością”
Teatr Anna Kozłowska Kl. IIc.
Planowanie pracy nauczyciela
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Dobre zachowanie jest to zespół norm zachowania obowiązujących wszystkich ludzi niezależnie od ich wieku i okoliczności w jakich się znaleźli. Co oznacza.
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
CO TO JEST DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA?
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
„Od kropelki do kropelki… sukces będzie wielki!”
Iwona Jeziorska Ośrodek Terapii w Środowisku
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Informacja o programie Zostać przedsiębiorczym.
Nadleśnictwo Świeradów.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
s. Wyspiański-człowiek teatru
Lilianna Kupaj Master Coach ICI Trener Transforming Communication
Przygotowanie dziecka do szkoły
Piłki, które bawią i uczą
Problemy wychowawcze szkoły
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU
Realizacja projektu Rok szkolny
Motywacja do nauki.
Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
Innowacja pedagogiczna „Uczę się przez ruch, dotyk i rytm”
Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli „prototo” we wrocławiu
Fundacja Rodzina i Przedsiębiorczość
Sześciolatek dzieckiem, sześciolatek uczniem
Zespół Szkół w Nowym Folwarku
ZAJĘCIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNE
Późne dzieciństwo - okres wczesnoszkolny
Prezentacja programu „RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w gminie Chodów.
Zajęcia z IMPRO (improwizacji teatralnej) W ramach projektu Głogóweckiej Szkoły Kompetencji Kluczowych Klub Animatorów Kultury i Sztuki.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
TEATR Zuzanna Stasiak Klasa 5B.
KÓŁKO TEATRALNE Zajęcia kółka teatralnego odbywają się raz w tygodniu. Uczęszczają na nie przede wszystkim uczniowie klas pierwszych i drugich. Zdobywają.
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
A RTYŚCI SĄ W PRZEDSZKOLU - ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNYCH.
INTEGRACJA – „WSPÓLNIE POZNAJEMY ŚWIAT”
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
Warszawa, 26 sierpnia 2015 r.. Cel badania jakościowego SALA – katalog rozwiązań przestrzennych sali lekcyjnej w nauczaniu wczesnoszkolnym jest efektem.
„Łączy nas piłka” Innowacja pedagogiczna w zakresie edukacji wczesnoszkolnej Opracowanie: Jadwiga Kmita Małgorzata Magiera Ewelina Klimek-Kupiec Współpraca.
O dojrzałości szkolnej kilka słów. Dojrzałość szkolna to gotowość dziecka do rozpoczęcia nauki, przyjęcia nowych obowiązków i wejścia w nowe środowisko.
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
Musicale.
Szkoła Podstawowa nr 16 Wrocław
Innowacja pedagogiczna
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 (dla Dzieci Niesłyszących) Łódź ul. Krzywickiego 20
Zawód: Aktor/aktorka. ● Jak zostać aktorem/aktorką? ● Jedną z możliwości jest zgłaszanie się na castingi - zdarza się, że dzięki temu osoby bez wykształcenia.
MOJA SZKOŁA ZA 70 LAT AUTOR MIŁOSZ PLUCHA KLASA 6A.
Zajęcia dodatkowe prowadzone przez wicedyrektora szkoły pana Janusza Jemioła SZACHY ODDZIAŁ 0A opracowanie prezentacji Kowalska Bernarda.
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
INNOWACJA TEATRALNA ROK 2014/2015.
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Projekt badawczy „Teatr”
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności cz. 4
Zapis prezentacji:

Każdy w nas nosi w sobie teatr maleńki Klasa teatralna Joanna Muśko Zespół Szkół Sportowych w Supraślu

Innowacje pedagogiczne: Programowe Organizacyjne Metodyczne

Cele innowacji Edukacja teatralna dzieci poprzez: zapewnienie systematycznej, spójnej edukacji teatralnej, odpowiednie wyposażenie sali i aranżację przestrzeni, współpracę z rodzicami, popularyzację spektakli jako sposobu spędzania wolnego czasu. Cele szczegółowe odniosłam do sfer osobowości ucznia: poznawczej, emocjonalno-motywacyjnej i działaniowej.

Program innowacyjny obejmuje: Techniki żywego słowa Oddech Interpretacja tekstu Scenografia Afisz, karnet Zaproszenia Program Budynek teatru Recenzja sztuki Afisz wykonany przez uczniów

Zawód aktora Opera, operetka Musical Wizyty w teatrze Uroczyste obchodzenia Międzynarodowego Dnia Teatru Wystawianie sztuk Współpraca z reżyserem

Co zyskują dzieci? dobrą dykcję, umiejętność tłumaczenia, wyjaśniania znaczenia tekstu, umiejętność pisania recenzji, umiejętność rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji i uczuć oraz zwracania uwagi na emocje i uczucia innych ludzi i ich respektowanie większe zdolności przyjmowania pochwał i krytyki, odwagę podczas wystąpień, uczą się pracy w zespole nieśmiałe nabywają pewności siebie, pozbywają się kompleksów, uczą się sprawiać radość innym w przyszłości będą dojrzałymi i świadomymi odbiorcami sztuki teatralnej

Co zyskuje nauczyciel? nowe doświadczenia lepszy kontakt z uczniami satysfakcję większą aktywność dzieci większą integrację klasy lepsze samopoczucie lepszą współpracę z rodzicami możliwość samorealizacji wzbogacenie warsztatu pracy

Co pokazała ewaluacja? (przykładowe wypowiedzi rodziców)

Wyniki ewaluacji

Zdjęcia Kącik teatralny Mamy pieska

Ta łyżeczka to królewna… i jej domek…

Sposób na grzeczność Występ Dobre duszki

Dzięki innowacji każdy uczeń ma możliwość wszechstronnego rozwoju. Działania w ramach innowacji uwzględniają wszystkie systemy reprezentacji: -wzrokowy - słuchowy kinestetyczno – czuciowy oraz wielorakie inteligencje.