Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy na spotkaniu z Betterware!
Advertisements

Penetracja Internetu na świecie
CZYLI JAK ZŁOŻYĆ SKLEP W INTERNECIE
Próg rentowności.
system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Dołącz do nas!!! Plan marketingowy.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
INTERNET POŻYTECZNIE-
Kalkulacja kosztów, przychodów i ceny
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Aukcje internetowe Tylko dla małych sklepów? Zwiększanie obrotów sklepu przez aukcje.
Sklepy internetowe.
Sklepy internetowe. Wyszukiwarki Wyszukiwanie konkretnych podstron SEO –Pozycjonowanie –Optymalizacja Samodzielnie czy zlecanie? Jakie wyszukiwarki? A.
* 07/16/96 Sklepy internetowe *.
Dzwignia finansowa – czyli jak zwielokrotnić zyski z inwestycji
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
PRÓG RENTOWNOŚCI.
Zajmujemy się sprzedażą odzieży,
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Search Engine Optimization
CZYLI JAK USTALAMY DOCHÓD W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Biznesplan dla firmy usługowej
Jak poprawnie korzystać z wyszukiwarek internetowych
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
11 Oddziałów Regionalnych 200 Filii i Przedstawicielstw 150 Kredyt Punktów
Rekrutacja EESIM Sp. z o.o. – właściciel serwisu EuroBook E EuroBook – informacje ogólne O Oddziały firmowe P Produkty 2012 O O nas.
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Comarch OPT!MA użytkowników, mikro, małe i średnie firmy
Rekrutacja 2011.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
ANALIZA DZIAŁANOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA – ĆW 8
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Formuły cenowe.
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH Lipiec - Sierpień 2014 r. Cykl spotkań „Pozadotacyjne instrumenty wsparcia lubuskich przedsiębiorców”
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
Jak zostać rekinem biznesu?. Ile pieniędzy przeznaczasz miesięcznie na kosmetyki i usługi telekomunikacyjne?
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Przykłady analiza i projektowanie
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
PRÓG RENTOWNOŚCI – BEP (Break- Even- Point)
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Przykłady do sporządzenia biznes planów. STACJA PALIW Projekt inwestycyjny polega na uruchomieniu stacji paliw zlokalizowanej w centrum dużego osiedla.
Dr inż. Karolina Bondarowska
Ewidencja zakupów towarów i materiałów
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
ZAKUPY W INTERNECIE Autorka: Lena Eisner.
Zarządzanie sklepem internetowym
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
Dragon Suits.
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

Sklepy internetowe

Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk –Proces zamówienia

Personalizacja Dawno temu w Amazon.com Personalizacja i jej wykorzystanie Przykładowe rozwiązania –Prezentacja produktów budzących zainteresowanie użytkownika –Udzielanie rabatów na produkty budzące zainteresowanie –Wysyłka newslettera w zależności od zainteresowań Personalizacja a etyka

Obliczmy zyski Zanim zaczniemy liczyć –CRT –Zwroty i reklamacje –Koszt początkowy –Koszty stałe –Koszt jednostkowy

Założenia 1 Zakładamy, że prowadzimy księgarnię Siedzibą firmy jest mieszkanie Jest to firma jednoosobowa Istnieje na rynku już prawie rok Średnia kwota zakupu w sklepie internetowym 50zł CRT w sklepie 3%

Założenia 2 Koszty wysyłki za zamówione towary pokrywa klient Promocja oparta na wyszukiwarkach, programie partnerskim, sprzedaży na aukcjach internetowych, a także w pasażach handlowych, porównywarkach cen i róznego rodzaju katalogach Prowadzimy działania public relations Jesteśmy pesymistami, działamy legalnie

Obliczamy koszty-początkowe Komputer z systemem operacyjnym 2-3t.zł Oprogramowanie sklepowe 1t.zł Pozostałe oprogramowanie ok.500zł Sprzęt biurowy ok.300zł Stworzenie strony sklepu ok..3000zł Drukarka fiskalna 2-3tys.zł

Obliczamy koszty - stałe Serwer i domena ok..50zł miesięcznie Księgowość 400zł miesięcznie Promocja w wyszukiwarkach 500zł/m-c ZUS ok..600zł Materiały biurowe ok. 100zł Opłaty za telefon i internet ok. 200zł/m-c

Szacujemy ruch w sklepie Wyszukiwarki – 2-3% 5000 odsłon dziennie co da 150 wejść dziennie Program partnerski 3 serwisy 3000 unikalnych użytkowników i odsłon dziennie bannery CRT 0,5%, łacza tekstowe, artykuły sponsorowane, mailingi odsłon bannera 1500 odwiedzin miesięcznie(50 odwiedzin dziennie) Inne działania 50 odwiedzin dziennie. 100 użytkowników sklepu.

Szacujemy ruch w sklepie 2 Aukcje internetowe –Spośród 3000 produktów w ofercie wybieramy 100 najbardziej atrakcyjnych. –Wystawienie dwa razy w miesiącu na 14 dni. –Średni zakup 30zł Z tego będzie 30 odwiedzin dziennie. –Sprzedamy towary za 3000zł. Prowizja 5%. Pasaże handlowe, porównywarki cen. 100odw.dziennie. CRT 4,5%

Liczba zamówień Z wyszukiwarek 150 odwiedzin dziennie 150 x 3% = 4,5 zamówienia dziennie Aukcje – 100 zamówień miesięcznie po 30zł + odwiedziny 30 x 3% = 1 zamówienie dziennie Program partnerski 100odw.dziennie CRT 2% = 2 nowe zamówienia dziennie Inne źródła 30 odwiedzin dziennie x 3% CRT – jedno zamówienie dziennie RAZEM=16 zamówień dziennie, 480 miesięcznie Zwroty i reklamacje = 1%

Przychody Wyszukiwarki – 4,5 zamówienia x 30 dni x 50zł = 6750zł przychodu miesięcznie Aukcje internetowe 100 x 30zł = 3000zł Wejścia z aukcji internetowych = 1 x 30dni x 50zł = 1500zł przychodu miesięcznie Pasaże handlowe i porównywarki cen – 4,5 zamówienia x 30 dni x 50zł = 6750zł Program partnerski – 2 zamówienia x 30dni x 50zł = 3000zł przychodu miesięcznie Inne – 1 zamówienie x 30dni x 50zł = 1500zł

Marża i koszty jednostkowe Wyszukiwarki 6750 x 20% marży – 5% kosztu jednostkowego 1012,50zł Aukcje internetowe – 3000zł x 20%marży – 5% prowizji 3% kosztu realizacji zamówienia 360zł Wejścia z aukcji 1500zł x 20% marży 5% kosztu 225zł Pasaże handlowe i porównywarki 6750zł x 20% 5% kosztu 4% prowizji 742,50zł Program partnerski 3000zł x 20% 5% 5% 300zł Inne 1500zł x 20% 5% 225zł

Płatnośc w sklepie internetowym Pobranie Zwykły przelew Przelew błyskawiczny Płatność kartą Systemy płatności Z czego skorzystać?