TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MATERIAŁOZNAWSTWO ROŚLINNE I NIEROŚLINNE FLORYSTYKA SEM.I
Advertisements

Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
SYLWETKI WIELKICH POLSKICH SPORTOWCÓW
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Autor: mgr Beata Gorzelańczyk
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Nie zaśmiecaj Ziemi WebQuest
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
Technologia informacyjna
W 2009 roku będziemy obchodzić 70 rocznicę śmierci Wojciecha Korfantego. Dla uczczenia wielkiego syna Śląskiej Ziemi podjęto wiele działań. Jednym z nich.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Patrz i zmieniaj Realizacja uczniowie ze Szkolnego Klubu Europejskiego pod kierunkiem p.Marzeny Pytel.
Znaczenie produktów zbożowych
Segreguję i Ziemię ratuję!
Nowa prezentacja ćwiczenie Gdzie te notatki będą drukowane?
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest - Bugatti Sebastian Swadźba Kamil Wycisło.
Prezentacja w Power Point
,, PROJEKTUJĘ KARTKĘ I ŚLĘ ŻYCZENIA
Zasady pracy metodą projektu
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
By zaangażować innych w działalność wolontariatu stworzyliśmy tzw. Małą Skrzynkę Wielkich Pomysłów. W wyniku czego otrzymaliśmy wiele ciekawych pomysłów,
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA Uczniów klasy III c Ulubione święta - Boże Narodzenie w naszej klasie Opracowanie projektu: Urszula Sobaszek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
KONKURS PLASTYCZNY ZAWODY PRZYSZŁOŚCI - MAKIETA GRUPA PROJEKTOWA: Klaudia Zielińska Ewelina Socha Katarzyna Tomiczek Klaudia Binda Dominik Jordan Szymon.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i wychowawcę świetlicy.

WPROWADZENIE Zbliżają się Święta Wielkanocy, zatem ważne jest przypomnienie i kultywowanie tradycji świątecznych. Dlatego chciałybyśmy Was zachęcić do pełnienia roli dociekliwych badaczy zwyczajów Wielkanocnych. Efektem Waszej pracy będzie stworzenie prezentacji multimedialnej i wystawa plastyczna. Życzymy powodzenia!

ZADANIA Grupa informatyków: Waszym zadaniem będzie zgromadzenie informacji oraz przygotowanie prezentacji multimedialnej w oparciu o zgromadzony materiał o Świętach Wielkiej Nocy; Postarajcie się, aby prezentacja zawierała najważniejsze informacje i aby miała ciekawą szatę graficzną; Możecie także uatrakcyjnić prezentację, korzystając z popularnych wyszukiwarek internetowych lub następujących stron: źródła: http://www.asksa.republika.pl/wielkanoc.htm http://www.wielkanoc.waw.pl/tradycje-wielkanocne.html

ZADANIA Grupa plastyków: Waszym zadaniem będzie zgromadzenie prac plastycznych i zorganizowanie wystawy świątecznej. Zbierzcie informacje zgromadzone przez grupę informatyków; Na tej podstawie zaplanujcie i wykonajcie wystawę prac plastycznych podsumowującą projekt. Wystawę zaprezentujecie na głównym korytarzu szkoły. Źródła: http://www.google.pl/search?q=tradycje+wielkanocne&hl=pl&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&s ource=univ&sa=X&ei=Lc-mTYXpJo6SswaW_LiUBw&ved=0CEAQsAQ http://www.we-dwoje.pl/pomysly;z;jajkiem,artykul,17810.html

PROCES Zostaniecie podzieleni na dwie grupy – informatyków i plastyków. Każda z nich będzie składała się z 10 osób. Na początku musicie w obrębie grupy wybrać dwie osoby, które będą Was reprezentować; Dokładnie czytajcie wszystkie zadania i wykonujcie je. Wasza praca będzie sprawdzana. Korzystając z zasobów internetowych, zbiorów bibliotecznych i innych źródeł, zgromadźcie wyczerpujące informacje na zadany temat; Zebrane informacje wyselekcjonujcie i zapiszcie w programie Power Point jako forma prezentacji multimedialnej oraz w formie przygotowanej wystawy; Wyniki Waszej pracy jak najczęściej konsultujcie z nauczycielami prowadzącymi projekt.

nie powinien przekroczyć 1 miesiąca. Czas trwania projektu od momentu zapoznania się z zadaniem do prezentacji finalnych efektów Waszej pracy, nie powinien przekroczyć 1 miesiąca. PAMIĘTAJCIE: PREZENTACJA POWINNA ZAWIERAĆ TYLKO NAJWAŻNIEJSZE FAKTY. 2. KORZYSTAJCIE Z RÓŻNYCH ŹRÓDEŁ, PAMIĘTAJĄC PRZY TYM O PRAWACH AUTORSKICH (podajcie źródła, z których korzystaliście). 3. SPRAWIEDLIWIE PODZIELCIE POMIĘDZY SIEBIE ZADANIA I ŚCIŚLE ZE SOBĄ WSPÓŁPRACUJCIE!

EWALUACJA wymagania Podstawowe 1 Rozszerzające 2 Dopełniające 3 Wykraczające 4 Punkty Zawartość merytoryczna – gromadzenie materiałów, porządkowanie, selekcja Zebrano minimum wiadomości, informacje są niekompletne, przetworzone w niewielkim stopniu, błędy merytoryczne, brak własnych opracowań, źródła umieszczonych informacji nie zostały podane Wiele przydatnych, dobranych, dobrze opracowanych materiałów- zgromadzono tylko niektóre wymagane informacje, są one niepełne i niewystarczające Zebrano dużo, bardzo dobrze opracowanych informacji, stanowiących logiczną całość; wszystkie źródła udokumentowane. Materiały selekcjonowane wnikliwie, prawie wszystkie przydatne Zgromadzono wszystkie wymagane informacje konieczne do zrealizowania zadania w pełni; zebrano i przedstawiono bardzo dużo różnorodnych, praktycznych informacji, ciekawostek – materiały przetworzone w wysokim stopniu 1-10

Sposób przedstawienia informacji wymagania Podstawowe 1 Rozszerzające 2 Dopełniające 3 Wykraczające 4 Punkty Sposób przedstawienia informacji (forma graficzna) Prace wykonane niedbale, mało czytelne dla odbiorcy, nie wzbudzają zainteresowania; tekst trudny do czytania, z błędami; nieczytelne, przypadkowe fotografie Praca wykonana jest estetycznie, tekst jest czytelny, napisany poprawnie, fotografie trafne i wyraźne Prace wykonane są ciekawie, przyciągają uwagę odbiorców – tekst poprawny, uporządkowany, zdjęcia dobrane logicznie, wyraziste Sposób wykonania prac jest bardzo atrakcyjny, wzbudza bardzo duże zainteresowanie w odbiorze – bardzo dobry i ciekawy styl pisania, niekonwencjonalny pomysł przedstawienia informacji, ilustracje bardzo dobrej jakości doskonale uzupełniają tekst 1-10

Koordynacja działań i zespołowość wymagania Podstawowe 1 Rozszerzające 2 Dopełniające 3 Wykraczające 4 Punkty Koordynacja działań i zespołowość Całkowity brak współpracy w grupie, poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania Uczniowie w niepełny sposób pracują w grupie, nie wszyscy uczestniczą w realizacji zadania, większość pracy indywidualnej Dobra organizacja pracy grupy, współdziałanie w grupie, uczniowie aktywnie uczestniczą w pracach zespołu Uczniowie bardzo dobrze współpracują, pomagają sobie, czuwają nad całością zadania, wszyscy uczestniczą w realizacji zadania 1-10

Prezentacja wykonanej pracy wymagania Podstawowe 1 Rozszerzające 2 Dopełniające 3 Wykraczające 4 Punkty Prezentacja wykonanej pracy Zespół nie potrafi innym wyników swojej pracy; prezentacja nieatrakcyjna, niepełna Prezentacja mało oryginalna, niedostatecznie komunikatywna Ciekawa prezentacja, przejrzysta i zrozumiała Atrakcyjna prezentacja, oryginalne podejście do zagadnienia, wysoko uporządkowana, przejrzysta, logiczna i łatwa w odbiorze 1-10