E-handel okiem Klienta

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Wolność oddechu 1 Badanie skuteczności programu edukacyjnego p.t. Wolność Oddechu.
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
Liczby pierwsze.
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb”
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Informatyka za 30 % ceny? Studium przypadku w ramach projektu 8.2
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
Usługi dodane dla produktów bankowości detalicznej - standard idealizacyjnej teorii Piotr Szawiec Marcin Idzik luty ‘2006.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
I ETAP Zakres Projektu: Budowa 4 Hospotów w centrum miasta Grodzisk Mazowiecki. Realizacja Projektu : 28 czerwiec 2008 – 30 wrzesień 2008.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Jesteśmy przekonani, że wprowadzanie zmian musi odbyć się kompleksowo. Jest to warunek konieczny dla powodzenia proponowanych reform. Wymienione propozycje.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Listonic – Wygodna lista zakupów
TREŚĆ I WARUNKI PRACY OSÓB PRACUJĄCYCH SYTUACJA OBECNA I OCZEKIWANIA Kamil Zawadzki Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Niemożliwość świadczenia
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
PREZENTACJA PLATFORMY
Jakość kształcenia przez całe życie 25 marca 2010.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Zarządzanie kredytami i należnościami
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
Odkryjmy razem - Allegro
Czas stał się decydującym czynnikiem w gospodarce. Tylko koncentracja na prowadzeniu podstawowej działalności Twojej firmy przy wykorzystaniu w 100% wysoko.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Gwarancja Kontraktowa
WITAJCIE! Zabieramy Was w podróże z Orzełkiem i Reszką.
w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Jak wygląda eKredyt od strony Klienta - Kredytobiorcy.
Internetowego Biura Rachunkowego
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Jak zamawiać produkty w Coral Clubie
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Przykłady analiza i projektowanie
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Pranie & Prasowanie Prezentacja końcowa #3 Autorzy: Maciej Jabłoński Agata Krakowiak Rafał Mirgos Sylwia Muranowicz Kamil Popiela Przemysław Traczyk.
Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Twój najlepszy ruch Best MOVE
ZAKUPY W INTERNECIE Autorka: Lena Eisner.
Jak zarabiać w Internecie
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
Kalkulacja kosztu i rentowności procesu obsługi klienta
Złota 7 wytyczne obsługi
Zapis prezentacji:

E-handel okiem Klienta Opineo.pl – serwis oceniający sklepy internetowe Paweł Kucharzak Dyrektor zarządzający, Opineo.pl

E-handel okiem Klienta 1. Rola Opineo w porównywarkach cenowych i sklepach internetowych 2. Oczekiwania Klientów wobec zakupów w sieci ( źródła zadowolenia i niezadowolenia ) 3. Jak sklepy radzą sobie z zarządzaniem swoim wizerunkiem w sieci 4. Rosnąca świadomość polskich e-klientów

Opineo.pl w pigułce Największy niezależny serwis oceniający sklepy internetowe 4 500 obsługiwanych e-sklepów 150 000 opinii od polskich e-klientów Najbardziej zaawansowany system weryfikacji opinii Ponad 140 tysięcy użytkowników miesięcznie Integracja z porównywarkami cenowymi

Wiedza o sklepie z Opineo

Potrzeby E- sklepy Porównywarki 280 sklepów w 2 miesiące ! Obiektywny partner obsługujący obszar opinii 2. Zarządzanie opiniami z jednego panelu 3. Informacje zwrotne od Klientów Mozliwosc dialogu z niezadowolonymi Klientami Budowanie wizerunku poprzez opinie Klientów Porównywarki Współodpowiedzialność za bezpieczeństwo e-zakupów 2. Dostarczenie Klientowi wiedzy o sklepie Cena nie jest najważniejszym kryterium dla Klienta Brak konfliktu interesów przy zarządzaniu opiniami sklepów 280 sklepów w 2 miesiące !

Oczekiwania Klientów wobec e-zakupów

Oczekiwania e-klientów

Irytacja e-klientów

E-sklepy – zarządzanie swoim wizerunkiem Powód do dumy czy wstyd ?

Powód do dumy…… Napisana przez:Wojtek Z. [woj66@....] Pralka WAE 2047 KPL - zakup Dodano: 14 czerwca 2009 | 11:40:30 PKT 7 5-8-7-8 Niestety wykupiona opcja „dostarczenie towaru do domu klienta” okazała się fikcją. Pan kierowca oczywiście pomógł wnieść pralkę, ale trudno było oczekiwać, żeby zrobił to sam (przyjechał bez pomocnika). Z informacji uzyskanych od niego, wynika, że firma świadczy takie usługi, o ile waga towaru nie przekracza 30 kg (pralka ważyła 80). Firma kurierska nazywa się DPD, ale to sklep ma w swojej ofercie taką usługę i nie powinien przerzucać odpowiedzialności na firmę współpracującą – dodam jeszcze, że usługa nie jest tania( 40 zł różnicy) ELECTRO.pl - (15 czerwca 2009 | 14:57:59) Prosimy klienta o nr zamówienia. Chcielibyśmy zwrócić klientowi koszty tej usługi, i pociągnąć do odpowiedzialności firmę kurierską, która nie wywiązała się z wykupionej usługi.

Napisana przez:tgalasz [tgalasz@...] Nr zamówienia: 10823 Dodano: 9 lipca 2009 | 21:38:16 PKT 2.5 5-3-1-1 No niestety, było długo, trochę niekompetentnie... i tyle. Ale wszystko zrealizowano - co prawda czekałem 2 tygodnie, ale się udało. Electromarket.pl (13 lipca 2009 | 11:30:27) Witam, Zamówienie wpłynęlo 22.06, zostało zrealizowane 30.06, czas oczekiwania 7 dni roboczych, nie zmienia to jednak faktu, że z lekkim opóźnieniem za co serdecznie przepraszamy! Pozdrawiamy Zespół Electromarket. Napisana przez:Tomasz [koksikus@........] Nr zamówienia: AUF-P-2011677 UWAGA! Dodano: 23 czerwca 2009 17:47:29 PKT 0 0-0-0-0 Uważajcie na nich, mi przesłali ramkę cyfrową z zasilaczem który pasuje do angielskich gniazd! Oczywiście od momentu kiedy zapłaciłem mam utrudniony kontakt no i brak możliwości wymiany przynajmniej zasilacza. REDCOON.PL (29 czerwca 2009 | 12:58:29) Panie Tomaszu, Jedyną możliwością było dosłanie Panu adapterów lub zwrot towaru. W związku z tym, że nie zdecydował się Pan oddać towaru, przesłaliśmy Panu wspomniane adaptery listem poleconym. Jeśli nie otrzymał Pan przesyłki, proszę o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, istnieje możliwość ponownego wysłania Panu adapterów.

„No comments……” Napisana przez:Kasthor [mailtome12@.......] Dodano: 11 listopada 2008 | 15:52:56 PKT 4 9-1-6-0 Najpierw sprzęt: z niego jestem bardzo zadowolony. Akurat ten model wychodził w moich warunkach w tym sklepie najtaniej (jednak w przypadku wszystkich innych już tak nie było) i to akurat skłoniło mnie do wybrania go. Fachowość obsługi... dałem 1 bo jednak udało mi się wreszcie wyciągnąć informacje, ale to przez co przeszedłem zanim do tego doszło oceniam na -5….......... SKLEP….. (12 listopada 2008 | 11:45:02) Klient - typowy elektorat kaczorow.Nie mozna sie spelnic w domu i w pracy,to gdzie? Oczywiscie w internecie...papier jest cierpliwy,monitor tym bardziej.Klient wysyla jakies bzdurne maile…………..

Napisana przez:Aeandariel [aeandariel@ Napisana przez:Aeandariel [aeandariel@........]Dodano: 4 grudnia 2008 | 23:11:11 PKT 0 0-0--0 Juz chcialem zamowic element audio (miniwieza), ze wzgledu na niska cene, ale romozwa telefoniczna mnie odrzucila na kilometr bez wzgledu na cene. W ogole niezainteresowany klientem pan w sluchawce odpowiadal pojedynczymi wyrazami i trzeba bylo sie dopytywac i dopytywac. Pana nie obchodzilo nawet dokladnie co chce wiedziec, tylko przerywal i nie dal dokonczyc pytan. WOLE ZAPLACIC I 2x WIECEJ A KUPIC GDZIE INDZIEJ!!! SKLEP….(6 grudnia 2008 | 13:46:14) Prosze podac nr zamowienia. Z tego co sobie przypominam,zamowienia nie bylo-wiec czego dotyczy ta recenzja? Chyba jednak wiem,Szanowny Klient zlapal mnie w samochodzie w drodze do pracy o godzinie 10.00 i byl szczerze zdumiony kiedy sie dowiedzial ze sklep jest czynny od 11.00.[jest to napisane wszedzie na stronie...] Zastanawiam sie w jaki sposob niepismienni ludzie w ogole probuja cos kupic w internecie ??? Jakas totalna paranoja.

Świadomość e-klientów Mądry Polak po szkodzie …. ? Ulubiony.pl Japanfoto.pl E-zapachy.pl

Dziękuję za uwagę…… www.opineo.pl