Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: II LO im. C.K.Norwida w Stargardzie Szczecińskim ID grupy: 97_40_MF_G1 Opiekun: Dorota Zołotar Kompetencja: MAT_FIZ Temat projektowy: Statystyczny uczeń naszej szkoły Semestr/rok szkolny: II semestr 2010/2011
TEMAT PROJEKTOWY: STATYSTYCZNY UCZEŃ NASZEJ SZKOŁY
NASZA GRUPA
Dawid Kacper Kasia Karolina Martyna Bartek Justyna Karolina Remik Opiekun – pani Dorota
O NASZEJ SZKOLE
II Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida ul. Mieszka I-go Stargard Szczeciński tel. (91)
WNIOSKI OGÓLNE NASZEJ ANKIETY: W ankiecie brali udział uczniowie klas II Wnioski ogólne wynikające z naszej ankiety: - Wszyscy uczniowie posiadają w domu komputer - Wszyscy uczniowie lubią swojego wychowawcę - Wszyscy uczniowie czują się bezpiecznie w naszej szkole ZAPRASZAMY DO SZCZEGÓŁOWEJ ANALIZY WYNIKÓW
STATYSTYCZNA UCZENNICA Z TERENÓW WIEJSKICH
Na naukę przeznaczam 1-2 godziny dziennie Czerpie informacje z podręczników i zeszytów Uczę się robiąc notatki i powtarzając Nie uczęszczam na zajęcia pozalekcyjne głownie z braku dojazdu Największe problemy sprawia mi fizyka Nie chodzę na korepetycje Bardzo rzadko wagaruję Nie uprawiam sportu poza szkołą Moje główne zainteresowania to śpiew i taniec Wolny czas spędzam na spotkaniach ze znajomymi lub przy komputerze Chodzę na dyskoteki W wakacje wypoczywam na wyjazdach krajowych niezorganizowanyc h 37% uczennic pracuje zarobkowo w wakacje Wykorzystuje komputer do rozrywki (muzyka, filmy), komunikatorów oraz portali społecznościowych 43% uczennic wykorzystuje komputer do nauki Ulubiony gatunek muzyczny – pop
STATYSTYCZNY UCZEŃ Z TERENÓW WIEJSKICH
Na naukę przeznaczam 1-2 godziny dziennie Czerpie informacje z podręczników i zeszytów Uczę się robiąc notatki i słuchając na lekcjach Nie uczęszczam na zajęcia pozalekcyjne głownie z braku dojazdu Największe problemy sprawia mi matematyka i fizyka Nie chodzę na korepetycje Bardzo rzadko wagaruję Poza szkołą trenuję piłkę nożną powyżej 3 godzin tygodniowo Moje głowne zainteresowania to sport i motoryzacja Wolny czas spędzam na spotkaniach ze znajomymi lub przy komputerze Nie chodzę na dyskoteki W wakacje wypoczywam na wyjazdach krajowych niezorganizowanyc h 35% uczniów pracuje zarobkowo w wakacje Wykorzystuje komputer do rozrywki (gry, muzyka), komunikatorów oraz portali społecznościowych 53% uczniów wykorzystuje komputer do nauki Ulubiony gatunek muzyczny – pop i hip-hop
STATYSTYCZNA UCZENNICA Z TERENÓW MIEJSKICH
Na naukę przeznaczam 1-2 godziny dziennie Czerpie informacje z podręczników i zeszytów Uczę się robiąc notatki Nie uczęszczam na zajęcia pozalekcyjne głownie z braku czasu Największe problemy sprawia mi fizyka i chemia Nie chodzę na korepetycje Nigdy nie wagaruję Nie uprawiam sportu poza szkołą Moje główne zainteresowania to śpiew i taniec Wolny czas spędzam na spotkaniach ze znajomymi lub przy komputerze 50 % uczennic chodzi na dyskoteki W wakacje wypoczywam na wyjazdach krajowych niezorganizowanyc h 29% uczennic pracuje zarobkowo w wakacje Wykorzystuje komputer do rozrywki (muzyka, filmy), komunikatorów oraz portali społecznościowych 42% uczennic wykorzystuje komputer do nauki Ulubiony gatunek muzyczny – pop, rock
STATYSTYCZNY UCZEŃ Z TERENÓW MIEJSKICH
Na naukę przeznaczam mniej niż godzinę dziennie Czerpie informacje z podręczników i zeszytów Uczę się robiąc notatki i powtarzając Nie uczęszczam na zajęcia pozalekcyjne głownie z braku chęci Największe problemy sprawia mi fizyka i chemia Nie chodzę na korepetycje Bardzo rzadko wagaruję Poza szkołą trenuję piłkę nożną i lekkoatletykę powyżej 3 godzin tygodniowo Moje główne zainteresowania to sport Wolny czas spędzam na spotkaniach ze znajomymi lub przy komputerze Nie chodzę na dyskoteki W wakacje wypoczywam na wyjazdach krajowych niezorganizowanyc h 47% uczniów pracuje zarobkowo w wakacje Wykorzystuje komputer do rozrywki (muzyka, filmy), komunikatorów oraz portali społecznościowych 39% uczniów wykorzystuje komputer do nauki Ulubiony gatunek muzyczny – pop i hip-hop
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie