Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„ZDOLNY UCZEŃ I JEGO SOJUSZNICY”
Advertisements

KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH
Zarządzanie transakcyjne czy przywództwo transformacyjne?
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Negocjowanie wobec silnej presji partnera
„Działalność gospodarcza – od projektu do realizacji”
TECHNIKI NEGOCJACYJNE
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Prezentują: Marcin Grohs, Christian Gorzawski, Adrian Noworolnik
O czym należy pamiętać przy budowaniu partnerstwa typu LEADER? Urszula Budzich-Szukała Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich oraz PREPARE.
Zarządzanie projektami partnerskimi
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Foresight – Wróżenie z fusów czy kształtowanie.
Konieczna Koordynacja – Informacja nt. prac Grupy roboczej ds. Społeczeństwa Informacyjnego w ramach Komitetu Koordynacyjnego Narodowe Strategiczne Ramy.
Przedsięwzięcia Innowacyjne w ramach 7. Programu Ramowego UE
1 Bielsko-Biała, 16 grudnia 2011 roku Konferencja INNOWACYJNOŚĆ AKADEMICKA - nowe trendy w rozwoju przedsiębiorczości – Zapotrzebowanie na innowacje ze.
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Szczecin, 15 września 2008 r. Akademia Młodych Ośrodek Akademicki REJS Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński.
Copyright 2007 Prestin.pl Pierwsze kroki w rozwoju własnej firmy Copyright © 2008 Prestin.pl Wszelkie prawa kopiowania i rozpowszechniania bez zezwolenia.
Przedsiębiorczość innowacyjna w praktyce
Niniejszy program dydaktyczny jest realizowany w ramach Projektu: Sieć Edukacyjna Innowacyjnej Przedsiębiorczości Akademickiej (SEIPA)
Nauka i Biznes - rola PARP we wzmacnianiu współpracy
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI – TEMATYKA WYKŁADÓW
ANALIZA PROBLEMÓW W POCZĄTKOWEJ FAZIE PLANOWANIA I ROZWOJU MAŁEJ FIRMY
PROWADZENIE BADAŃ RYNKOWYCH
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI na lata
Rola uczelnianych centrów transferu technologii w komercjalizacji wyników badań naukowych Jelenia Góra, listopada 2013 r. Prof. zw. dr hab. inż.
Pomaganie to nie odrabianie za dziecko
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Przygotowanie i opracowanie grantu dla pozyskania sprzętu komputerowego w BUŚ Mgr Małgorzata Waga Zastępca Dyrektora Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego.
Charakterystyka przedsiębiorcy cz. I
INNOWACYJNI ZAŁOŻENIA I ZAPLANOWANE DZIAŁANIA. Projekt INNOWACYJNI realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet.
Rynek pracy!.
1 Wsparcie przedsiębiorczości z funduszy strukturalnych w latach 2007 – 2013 Tomasz Nowakowski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie programu Kreator innowacyjności – wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości.
UŚMIECH SENIORA MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU.
Projekt "Transgraniczne Centrum Wsparcia Rynku Pracy" realizowany jest przy pomocy finansowej Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej.
Autorzy: Kinga Kolaszyńska Anna Jankowska weronika wlaszczyk
Problemy współczesnej młodzieży
,,Filozofia pozytywnego myślenia’’
dr hab. inż. Alina Matuszak-Flejszman, prof. nadzw. UEP
Metoda studium przypadku jako element XI Konkursu Wiedzy Ekonomicznej
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ.
Obraz siebie i samoakceptacja
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
Wykluczenie cyfrowe.
Uczeń zdolny jak go zrozumieć i wspierać?
droga do sukcesu imprezy biegowej
17.X r. DEBATA S.O.S. RUCH to: Czynność warunkująca prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Umożliwia nasz rozwój umysłowy, poprzez tworzenie się.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku PREZENTACJA Z DORADZTWA ZAWODOWEGO,, FILOZOFIA POZYTYWNEGO MYŚLENIA ’’
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku PREZENTACJA Z DORADZTWA ZAWODOWEGO,,OBRAZ SIEBIE I SAMOAKCEPTACJA’’
1 Sposoby współpracy uczelni publicznych z otoczeniem gospodarczym w zakresie transferu wyników badań naukowych i prac rozwojowych mgr inż. Jacek Mączyński.
Dr Dominika Łęcka SZANSĄ LUB ZAGROŻENIEM DLA WYCHOWANIA SUBKULTURY MŁODZIEŻOWE.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO Lubuska Regionalna Strategia Innowacji 2010 – 2015 Adrian Mirosławski Departament Rozwoju Regionalnego i Planowania.
Tracy: praca z klientką (model poznawczo-behawioralny)
Nauka przedsiębiorczości w polskim systemie edukacji
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Sposoby radzenia sobie ze stresem
Inkubator Innowacyjności+
NARODOWE CENTRUM BADAŃ I ROZWOJU
Wpływ sugestii rodzica na rozwój inteligencji piłkarskiej dzieci
Motywowanie osób dorosłych w procesie edukacyjnym
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Ekonomia na Mickiewicza
Zapis prezentacji:

Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Agnieszka Barczak 1 Zarządzanie czasem

Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności -wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności -wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Najczęściej popełniane błędy w zarządzaniu czasem Odwlekanie – powody: 1.Unikanie odpowiedzialności za sprawy, które przerażają i wydają się trudne do realizacji 2.Unikanie ryzyka 3.Przytłoczenie rozmiarami i złożonością zadania 4.Zbyt długie analizowanie każdego zadania i wszystkich możliwych rozwiązań 5.Brak umiejętności hierarchizowania i klasyfikowania na ważne i mniej ważne

Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności -wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego 6.Zapominanie o ważnych sprawach, które należy wykonać 7.Niepokój przed nadchodzącym lub przewidywanym niepowodzeniem 8.Obawy przed błędem, krytyką lub negatywną oceną 9.Przyzwyczajenia do zaczynania, ale nie kończenia zadań 10.Monotonia, nuda oraz niedostrzeganie korzyści i radości wynikających z wykonywanego zadania 11.Niesamodzielność i niepewność w pracy oraz ciągłe liczenie na pomoc innych

Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności -wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Perfekcjonizm 1.Ciągle starając się doprowadzić dzieło do perfekcji marnujemy czas!!! 2.Perfekcjonizm zabija kreatywność i spontaniczność 3.Perfekcjonizm wywodzi się z błędnego przekonania, że im więcej czasu spędzimy nad wykonaniem jakiegoś zadania, tym będzie ono wykonane lepiej 4.Perfekcjonizm często łączy się z brakiem pewności siebie, co powoduje obsesyjne doprowadzanie wszystkiego na porządku 5.Ludzie, którzy chcą wszystko robić perfekcyjnie często nie rozpoczynają pracy, ponieważ przesadna drobiazgowość powoduje, że każde zadanie wydaje się ponad siły

Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności -wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Jeżeli jesteśmy drobiazgowi, upewnijmy się czy nie jest to spowodowane brakiem pewności, który wynika ze strachu przed oceną innych lub z samokrytycyzmu. Aby ten strach przezwyciężyć, należy każdego dnia wyznaczać sobie plan i skupiać się na tym co stanowi meritum.

Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności -wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany ze środków Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Pracoholizm Pracoholik to osoba uzależniona od pracy, która myśli o niej o każdej porze dnia i nocy. Pracoholik nie potrafi odpoczywać i odciąć się od wykonywanego zadania, przez co znacznie obniża swoją wydajność.