Interaktywny edytor terenu Paweł Aszklar Przemysław Czatrowski Aleksander Kauch
Plan prezentacji Podział Pracy Cel projektu Elementy aplikacji GUI Formaty plików Zastosowane algorytmy Podział Pracy
Cel projektu Aplikacja przeznaczona do projektowania terenu planowania zabudowy prezentacji powstałego projektu wizualizacji terenu Sprawdzenie się przy prowadzeniu projektu informatycznego
Przechowywanie danych Wizualizacja Elementy aplikacji Edycja Przechowywanie danych Wizualizacja
Edycja Wczytanie obrazu mapy Kalibracja Ustalenie wysokości Naniesienie elementów terenu Dodanie kolejnych map Podział na warstwy
Edycja Kalibracja map Wybranie punktów referencyjnych Wyznaczenie macierzy przekształceń mapy Wyznaczenie macierzy widoku Wygenerowanie obrazu
Przechowywanie danych Dwie metody zapisu Plik terenu - pełna informacja o terenie wraz z obrazami map i danymi kalibracji zapis i odczyt Plik KML tylko elementy terenu (brak map) tylko zapis
Wizualizacja Trójwymiarowy model terenu Dwa tryby pracy kamery Widok FPP Kamera statyczna Zamodelowane wymienione wcześniej typy obiektów Managed DirectX 9.0c
Podział pracy Paweł Aszklar Przemysław Czatrowski Aleksander Kauch Kalibracja map, przeliczanie współrzędnych Struktura obiektów Przemysław Czatrowski Wizualizacja 3D Triangulacja Delaunay Aleksander Kauch Interfejs użytkownika Zapis/odczyt z pliku
Dziękujemy