Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w RZESZOWIE Gra kierownicza
Kontakt: Mgr Tomasz Pisarek E–mail tpisarek@wsiz.rzeszow.pl Pok. A9 (Katedra Metod Ilościowych w Ekonomii) Mgr Wojciech Pitura ((17)8661134) E-mail wpitura@wsiz.rzeszow.pl Pok. A109 (Katedra Ekonomii)
Przebieg zajęć: 1. Analiza atrakcyjności turystycznej gmin 2. Wprowadzenie do ekonomii próg rentowności, popyt, podaż 3. Kolokwium z Analizy atrakcyjności turystycznej 4. Logowanie graczy, 1 runda 5. Analiza dokumentów rachunkowych firmy, 2 runda 6. 3 runda, 4 runda 7. Kolokwium z części ekonomicznej, 5 runda 8. 6 runda, 7 runda 9. Podsumowanie wystawienie ocen
Wymagania: Kolokwium I – trzecie zajęcia (max 20 pkt) Kolokwium II – siódme zajęcia (max 20 pkt) Wynik z gry – (max 40 pkt) Algorytm obliczania: Wynik z gry = gotówka + lokaty + nieruchomości + wyposażenie – kredyty; Punkty naliczamy proporcjonalnie do najlepszego zespołu wg formuły: Liczba pkt = wynik z gry/wynik z gry max*40 pkt Obecność – (max 10 pkt) Aktywność – (max 10 pkt) Suma – 100 pkt Zaliczenie od 50 pkt
Punkty: Kolokwium 1 Naliczenie punktów wodom Przejście na stymulanty Normalizacja Przeważenie cech Przeważenie działów Suma 2 pkt 5 pkt 3 pkt 20 pkt
Punkty: Kolokwium 2 4 zadania każde 5 pkt Suma 20 pkt
Punkty: Suma 100 pkt 90 - 100 pkt bdb 80 - 89 pkt +db 70 - 79 pkt db 60 - 69 pkt +dst 50 - 59 pkt dst 0 - 49 pkt ndst