Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Korzyści wynikające z korzystania z internetu.
Advertisements

Motywowanie do nauki – rola rodzica
NASZE KOCHANE DZIECIAKI...
Motywowanie do nauki – rola rodzica Spotkanie z rodzicami w Szkole Podstawowej Nr 2 Opracowała Anna Szymkowska psycholog z Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej.
Dzień Bezpiecznego Internetu w naszej szkole
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Uczeń z trudnościami - problem czy wyzwanie?.
NETYKIETA Netykieta to zbiór zasad dobrego zachowania w Internecie. Została ona stworzona przez Internautów po to, żeby pomóc skutecznie i przyjemnie.
Prawa dzieci.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja pilotażowa Rok szkolny 2013/14.
Pomaganie to nie odrabianie za dziecko
Najczęściej występujące odpowiedzi: bardzo dobrze dobrze jest w porządku nie mam uwag jest sprawiedliwy jasny zrozumiały.
Witam Państwa!.
Jak pomagać dziecku w nauce?
Czy Twoje dziecko czuje się bezpiecznie w szkole?
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Recepta na sukces nauczyciela
DEKALOG NAUCZYCIELA.
Motywacja.
Czy autorytety są nam potrzebne?
Aby próg szkolny dziecko przekroczyło w miarę spokojnie, bez stresu, należy je do tego przygotować: -nigdy nie wolno straszyć dziecka szkołą, nauczycielami,
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
wspomnienia. Takie były początki Rok 2009.
„Rodzina jest w życiu oparciem, czymś co chroni, co daje siłę.”
Angielski na 5! Jak dobrze znamy j. angielski w Chocianowie?
,, MŁODZI AKTYWNI? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM? W RAMACH REKRUTACJI DO XX SESJI SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRA.
 Uważam, że powinny się zmienić stosunki między niektórymi dziećmi i rodzicami. Jeżeli jakieś dziecko coś "zbroi" lub dostanie jakąś złą ocenę, czy też.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
WPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA opracowała : mgr Jolanta Witczak.
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
Wywiad z panią Dyrektor Zofią Krawczyk
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania.
PROGRAM EDUKACYJNY „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
KIEROWANIE WŁASNYM ROZWOJEM – WARUNEK SUKCESU ŻYCIOWEGO
Prawa dziecka ... a co to takiego???
Jak pomagać dziecku w nauce?
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Jak jest w 4 lo? Przeżyj z nami jeden dzień…. Słońce zaciekawione chce wejść do szkoły, ale nie ma legitymacji…
Temat: ? /praca w grupach: wykonanie projektu pt. „Gwiazda sukcesu” - załącznik nr 1 i nr 2/
Czy jesteś przywódcą? Liderem,... Z. Korzeniewski, DODN.
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Program Szkoła Promująca Zdrowie realizowany jest w Polsce od 1991r.
Prawa dziecka Prezentacja na podstawie książki „Twoje Prawa” opracowanej przez UNICEF Anna Rak.
Szkoła bez przemocy.
Bezpieczne zachowanie na świetlicy szkolnej Autorka: Oliwia Torba kl. 1e.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE: „DZIECI SĄ AKTYWNE ”
Konwencja Praw Dziecka
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Sztuka motywowania.
Partnership for Children
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
WITAMY !!! Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Armii Krajowej w Elblągu MISTRZ uczeń klasy I.
Ankieta o lekcji matematyki RK. Klasy 6 28 osób wypełniło ankietę, niektórzy nie chcieli.
DOBRA ORGANIZACJA CZASU NAUKI SYSTEMATYCZNOŚĆ POZYTYWNA OCENA REZULTATÓW WŁASNEJ PRACY.
Motywowanie do nauki – rola rodzica. Na brak motywacji ucznia do nauki wpływają różne czynniki Związane z uczniem Związane z domem Związane ze szkołą.
Czy wiesz, że jako uczeń i człowiek masz określone prawa? a) tak b) nie c) brak odpowiedzi
Zadania interaktywne z matematyki dla gimnazjum. Czym jest GimPlus? GimPlus to zbiór 400 interaktywnych zadań z matematyki dla gimnazjum o zróżnicowanym.
PODSUMOWAINE WEWNETRZNEJ EWALUACJI PRZEPROWADZONEJ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017 W ZESPOLE SZKÓŁ MIEJSKICH NR 4 W KĘDZIERZYNIE – KOŹLU.
PILOTAŻ KONCEPCJI PRZEDSZKOLA PROMUJĄCEGO ZDROWIE I NARZĘDZI DO AUTOEWALUACJI DZIAŁAŃ W PRZEDSZKOLU NR 7 W ŁOWICZU Łowicz, maj 2017r.
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
to trudności w nauce czytania i pisania
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Reguły Cialdiniego Niedostępność Zygmunt Korzeniewski.
Zapis prezentacji:

Pytanie 2: Czy lubisz uczyć się j.angielskiego? Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Czasami30%42% 2.Tak66%33% 3.Nie4%25% Wniosek: Więcej dzieci z dyslekcją nie lubi j.angielskiego ponieważ uważają, że jest trudny i mało potrzebny

Pytanie 3: Za co lubisz j.angielski? Wniosek: Mniej dzieci z dyslekcją uważa, że j.angielski jest potrzebny w życiu i łatwy. Może być tak dlatego, że trudności w nauce i małe chęci łatwo się zniechęcają Dzieci bez dyslekcji Dzieci z dyslekcją 1.Potrzebny w życiu 36%16% 2.Łatwy42%16% 3.Nauczyciele22%16% 4.Za nic0%52%

Pytanie 6: Kto zachęca cię do nauki j.angielskiego? Wniosek: Dzieci w obu grupach są zachęcane przez rodziców. Więcej dzieci z dyslekcją jest zachęcane przez nauczycieli starają się i zarówno rodzice jak i nauczyciele są dla nich autorytetem. Dzieci bez dysleksji Dzieci z dyslekcją 1.Rodzice73%75% 2.Nauczyciele6% 16% 3.Nikt18%0% 4.Inni3%9%