Wyniki finansowe Grupy ACTION za I półrocze 2010 1 września 2010 Dynamiczny wzrost obrotów w czasie spowolnienia gospodarczego.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2013 Warszawa, r.
Advertisements

Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Cele strategii Zwiększenie wartości spółki dla akcjonariuszy
Fundacja Fundusz Współpracy
Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
RAPORT.
DialogPR Komunikacja spółek giełdowych i relacje inwestorskie
Bilansowe uwarunkowania rozwoju akcji kredytowej w Polsce
Dystrybucja urządzeń prezentacyjnych Spotkanie VOBIS – ViDiS,
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
PREZENTACJA WYNIKÓW DRUGIEGO KWARTAŁU 2007
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Wyniki za III kwartał 2003 – rekordowy poziom sprzedaży Nowy zakład w strefie ekonomicznej Warszawa, listopad 2003.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Czy możliwy jest wzrost inwestycji przedsiębiorstw w 2011 r.?
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2007/2008 Doskonałe wyniki - konsekwencja realizacji strategii Zarządu i Kadry Menadżerskiej.
Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2007/2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał maja 2010 Stabilny zysk gwarancją przyszłości.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału.
Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.
Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń marca Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie w Lublinie Promocja Integracji Społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
„Praktyczne aspekty współpracy z funduszem Venture Capital”
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
1 Jakie OC w PZU? 1 października 2007 r.. 2 Agenda 1.Dlaczego kampania OC w PZU? 2.Zintegrowana komunikacja 3.Strategia komunikacji 4.Przebojowa komunikacja!
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Działalność Spółki w 2012 NWZA 12 lutego Działalność w 2012 Skonsolidowane obroty wyniosły 894,7 miliona, czyli lekko spadły – o 1,7% (1,5% po.
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Wyniki finansowe ELEKTROTIM S.A. Marzec Sprzedaż narastająco po I Q Wyniki ET S.A. po I Q %
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
PROPERTY FORUM 2012 FINANSOWANIE NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNYCH 18 WRZEŚNIA 2012.
PREZENTACJA COLWAY Część II Plan finansowy.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2006/2007 Rynkowy lider zwiększa skalę działania i poprawia rentowność
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Prezentacja skonsolidowanych wyników Grupy Sygnity za Q Warszawa, 18 maja 2010 r.
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
BANK PEKAO S.A. Skonsolidowane wyniki finansowe w pierwszym półroczu 2005 r. WZROST PRZYCHODÓW OSIĄGNIĘTY Warszawa, 5 sierpnia 2005 r.
Analiza ekonomiczno – finansowa
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
Segmenty operacyjne MSSF 8.
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
Wsparcie dla innowacyjnych pomysłów Projekt finansowany jest przez Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Oś Priorytetowa 3 Kapitał dla innowacji, Działanie.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Konrad Tarański, Wiceprezes Zarządu, CFO Comarch
Zapis prezentacji:

Wyniki finansowe Grupy ACTION za I półrocze września 2010 Dynamiczny wzrost obrotów w czasie spowolnienia gospodarczego

2 I półrocze na rynku

I PÓŁROCZE 2010 NA RYNKU Dalsze spadki na rynku gospodarstw domowych 3 III Kwartał 2009 IV Kwartał 2009 I Kwartał 2010 II Kwartał 2010/ II Kwartał 2009 I-II Kwartał 2009/ I-II Kwartał 2010 mln PLN + / - %mln PLN+ / - % RTV ,9% ,6% Foto ,6%567- 8,3% Duże AGD ,1% ,8% Małe AGD ,0%618- 8,3% Sprzęt informatyczny IT ,4% ,8% Telekomunikacja ,0%495-20,1% Sprzęt biurowy i materiały eksploatacyjne ,3%797- 5,5% Gfk TEMAX Polska ,6% ,6% Źródło: GfK Retail and Technology

4 Wyniki finansowe Grupy Kapitałowej ACTION

Prezentacja dotyczy I półrocza roku sprawozdawczego 2010, tj. okresu od 1 stycznia do 30 czerwca 2010 roku W I półroczu 2010 skonsolidowany zysk netto Grupy ACTION S.A. wyniósł tys. zł Osiągnięty został założony cel wypracowania pozytywnego wyniku przez spółki zależne – łączny ich wynik za I półrocze wyniósł 641 tys. zł zysku wobec straty tys. zł w okresie luty – lipiec 2009 Obrót ACTION S.A. za II kwartał 2010 wyniósł 477 mln zł wobec 397 mln zł w kalendarzowym II kwartale 2009 – dynamiczny wzrost o 19,8% Skonsolidowany wynik netto II kwartału 2010 wyniósł 78 tys. zł, na co wpłynęły głównie czynniki zewnętrzne: - spadek marż na rynku - wahania kursów walut - znaczny spadek kursu złotego na dzień bilansowy (przewalutowanie salda ACTION S.A. na kwotę minus tys. zł) I PÓŁROCZE 2010 W GRUPIE 5

6 WYBRANE DANE FINANSOWE Grupa Kapitałowa ACTION S.A. okres styczeń - czerwiec 2010 [w tys. zł] I półrocze 2010II półrocze 2009 (styczeń – czerwiec 2010)(luty - lipiec 2009) Przychody ze sprzedaży Zysk brutto ze sprzedaży Marża brutto na sprzedaży8,8%9,0% Koszty sprzedaży i marketingu W relacji do przychodów-5,6%-6,0% Koszty ogólnego zarządu W relacji do przychodów-1,1%-1,3% Pozostałe przychody i zyski Pozostałe koszty i straty Wynik na działalności operacyjnej Koszty finansowe netto Wynik netto Rentowność wyniku netto0,8%1,7%

7 Działania w okresie spowolnienia gospodarczego

Poszukiwanie nowych rynków zbytu oraz penetracja rynków krajów ościennych Zwiększanie liczby klientów eksportowych oraz duża dynamika wzrostu obrotów Bardzo duża dynamika sprzedaży w kanale dystrybucji sprzętu RTV/AGD Penetracja rynku produktów RTV/AGD Wzrost obrotu w segmencie sieci handlowych – w ujęciu rok do roku – wzrost o 202%: - podpisanie kontraktu i rozpoczęcie współpracy z siecią REAL - podpisanie umowy o stałej współpracy ze spółką MGI zrzeszającą spółki sieci INTERMARCHE i BRIKOMARCHE - rozszerzenie działalności w sieci ELeclerc – podpisanie umów z kolejnymi spółkami - negocjacje z kolejnymi podmiotami 8 DZIAŁANIA W OKRESIE SPOWOLNIENIA Okres styczeń - czerwiec 2010 Jak chcemy rosnąć?

Weryfikacja rozpoczętych w ubiegłym roku projektów inwestycyjnych Poszukiwanie rezerw wydajności – audyt zewnętrzny Impact Management Restrykcyjne podejście do kosztów działalności Zamrożenie nowych inwestycji 9 DZIAŁANIA W OKRESIE SPOWOLNIENIA Okres styczeń - czerwiec 2010 Gdzie chcemy oszczędzać?

10 Marki własne i spółki zależne

SIEĆ SALONÓW KOMPUTEROWYCH SFERIS Na koniec I półrocza 2010 funkcjonowało w sumie 120 punktów sprzedaży detalicznej, w tym: –28 salonów partnerskich –35 salonów własnych –57 wysp handlowych Implementacja sklepu internetowego Sferis.pl w nowej technologii oraz z odnowioną szatą graficzną Wzmocnienie aktywności marketingowej, m.in. w zakresie promowania własnego programu partnerskiego 11 SFERIS Okres styczeń - czerwiec 2010

E-COMMERCE Okres styczeń - czerwiec 2010 PROJEKT GRAM.PL Pierwsze półrocze 2010 w historii GRAM.PL, w którym Spółka wypracowała zysk Utrzymujący się wysoki poziom oglądalności (ponad 800 tys. unikalnych użytkowników) Dynamiczny wzrost sprzedaży gier konsolowych i hardwareu konsolowego Rekordowe przychody reklamowe dzięki nawiązaniu współpracy z nowymi reklamodawcami (m.in. Canon, Microsoft, Kingston) Podwojenie (do prawie 70) punktów odbioru osobistego gier i zamknięcie nierentownego sklepu stacjonarnego GRAM.PL został Członkiem Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego 12

ActiveJet Okres styczeń - czerwiec MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE MARKI ACTIVEJET Ekspansja na nowe obszary w segmencie B2B. Marka ActiveJet pojawiła się w katalogach biuro-serwisowych Partnerów (m.in. Global Biuro) Negocjacje dotyczące warunków sprzedaży produktów ActiveJet w sieci sklepów Carrefour oraz w firmach biuro - serwisowych Aktywne poszukiwanie klientów eksportowych Pozyskanie nowych kanałów zbytu dla produktów ActiveJet: –retail – segment cash/carry (Makro Cash & Carry) –retail – specjalistyczna sieć sprzedaży sprzętu cyfrowego (Vobis Digital) Zdobycie licznych nagród (m.in. Złoty Laur Klienta 2010 w kategorii materiały eksploatacyjne do drukarek, Produkt Roku CHIP 2010 dla myszy AMY-009, wyróżnienie IT Resellera za Najlepszy Program Partnerski 2010 roku)

ActiveJet Okres styczeń - czerwiec MATERIAŁY OŚWIETLENIOWE MARKI ACTIVEJET Intensywny rozwój oświetlenia ActiveJet Energy: –silny wzrost sprzedaży –wejście do sieci PSB, MGI (Intermarche, Bricomarche), Sieć Detaliczna Patio Color, grupy zakupowe Electro Union, Elektro-Holding, Forum-Rondo –testy laboratoryjne nowych modeli produktów (m.in.halogeny, ledy SMD i RGB bezprzewodowe na pilota)

15 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Kontakt dla przedstawicieli mediów i rynku kapitałowego Anna Bielińska – Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Dominika Lenkowska – Agencja Martis CONSULTING