Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
1 WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2013 Warszawa, r.
Advertisements

Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
PREZENTACJA DLA DZIENNIKARZY 1 PAŹDZIERNIKA
1 20 sierpnia 2009 r. Konferencja prasowa GK EUROPA.
Analiza progu rentowności
KSZTAŁTOWANIE STRUKTURY KAPITAŁU A DŹWIGNIA FINANSOWA
Próg rentowności.
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
PREZENTACJA WYNIKÓW DRUGIEGO KWARTAŁU 2007
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Wyniki za III kwartał 2003 – rekordowy poziom sprzedaży Nowy zakład w strefie ekonomicznej Warszawa, listopad 2003.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2007/2008 Doskonałe wyniki - konsekwencja realizacji strategii Zarządu i Kadry Menadżerskiej.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2007/2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał maja 2010 Stabilny zysk gwarancją przyszłości.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału.
Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.
Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń marca Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2006/2007
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
1 Jakie OC w PZU? 1 października 2007 r.. 2 Agenda 1.Dlaczego kampania OC w PZU? 2.Zintegrowana komunikacja 3.Strategia komunikacji 4.Przebojowa komunikacja!
IKEA w Polsce.
FM Banku SA i Polskiego Banku Przedsiębiorczości S.A.
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Wyniki finansowe ELEKTROTIM S.A. Marzec Sprzedaż narastająco po I Q Wyniki ET S.A. po I Q %
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2006/2007 Rynkowy lider zwiększa skalę działania i poprawia rentowność
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
ANALIZA DZIAŁANOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA – ĆW 8
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Prezentacja Rozwiązań Serwisowych Internetowy Serwis Aptek ISAKS.
Internetowego Biura Rachunkowego
30 października 2014 Grupa Alumetal Wyniki za III kwartał 2014.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
ANALIZA ZYSKU I RENTOWNOŚCI
Logistyk.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
„Infrastruktura zakładu opieki zdrowotnej i aparatura medyczna – jak efektywnie dokonywać pożądanych zakupów” KIELCE 20 WRZEŚNIA 2012 WITOLD PONIKŁO.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Dragon Suits.
Zapis prezentacji:

Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę

Dynamika sprzedaży na poziomie 33% Osiągniecie wysokiej wydajności dzięki dalszej rozbudowie magazynu – obecnie m² Opera FIZ zwiększyła zaangażowanie w Spółce do 10,08 % Rekordowa wartość kursu giełdowego – 35 zł ( ) Pozyskanie nowych dystrybucji: Kingston, D-Link Uruchomienie nowych kanałów dotarcia do klienta - I-Partner - Webserwis GŁÓWNE WYDARZENIA II KWARTAŁU

WYNIKI II KWARTAŁU 3 Wzrost wartości przychodów ze sprzedaży w stosunku do II kwartału 2006/2007 o 33 % Wzrost zysku operacyjnego w stosunku do II kwartału 2006/2007 o 172 %

WYNIKI II KWARTAŁU 4 Wzrost marży brutto w stosunku do II kwartału 2006/2007 o 1,5 pkt. proc. Wzrost rentowności kapitału własnego o 9,4 pkt. proc. * Wskaźnik obliczony na bazie zysku netto z 4 ostatnich kwartałów

5 WYNIKI I PÓŁROCZA Wzrost wartości przychodów ze sprzedaży w stosunku do I półrocza 2006/2007 o ponad 28 % Wzrost zysku operacyjnego w stosunku do I półrocza o prawie 169 %

6 WYNIKI I PÓŁROCZA Wzrost marży brutto w stosunku do I półrocza 2006/2007 o 1,7 pkt. proc. Wzrost zysku netto w stosunku do I półrocza 2006/2007 o 111,9 %

SZCZEGÓŁOWE DANE FINANSOWE 7 [w tys. zł] II Q 2006/2007 II Q 2007/2008Zmiana I-II Q 2006/2007 I-II Q 2007/2008 Zmiana Przychody ze sprzedaży ,8 % ,3 % Zysk brutto ze sprzedaży ,7 % ,5 % Marża brutto na sprzedaży6,7 %8,2 %1,5 pkt. proc.6,1 %7,8 %1,7 pkt. proc. Koszty sprzedaży i marketingu ,5 % ,1 % W relacji do przychodów4,1 %3,9 %-0,2 pkt. proc.4,2 %4,3 %0,1 pkt. proc. Koszty ogólnego zarządu ,4 % ,5 % W relacji do przychodów0,9 %1,3 %0,4 pkt. proc.0,9 %1,7 %0,8 pkt. proc. Saldo pozostałych przychodów i kosztów operacyjnych Wynik na działalności operacyjnej % % Koszty finansowe netto Wynik netto ,9 % ,9 %

KOSZTY OGÓLNEGO ZARZĄDU 8 Wyłączenia w KOZI-II Q 2006/2007I-II Q 2007/2008 Zmiana Opcje menedżerskie Amortyzacja WNIP CC Zmiana sposobu kwalifikacji kosztów KOZ Sferis KOZ A.pl59524 SUMA KOZ minus wyłączenia KOZ minus wyłączenia (%)0,7 %0,8 %0,1 % [w tys. zł]I-II Q 2006/2007I-II Q 2007/2008 Zmiana Przychody ze sprzedaży ,3 % Koszty ogólnego zarządu ,5 % W relacji do przychodów0,9 %1,7 %0,8 pkt. proc. Amortyzacja WNIP CC- jednorazowe spisanie części w 2007/2008 1Q A.PL, Sfeis - brak udziału w konsolidacji w porównywanym półroczu

STOPIEŃ REALIZACJI PROGNOZ 9 Po dwóch kwartałach roku 2007/2008 prognoza przychodów ze sprzedaży na rok 2007/2008 została zrealizowana w 53,4 % W tym samym okresie zysk netto osiągnął 61,6 % prognozowanej wartości rocznej

STRUKTURA SPRZEDAŻY 10

Rozwój dystrybucji sprzętu IT Dalsza rozbudowa centrum dystrybucyjnego Rozwój systemów sprzedaży Dalszy rozwój spółek zależnych ACTION Ukraina, SFERIS, A.PL Planowane akwizycje REALIZACJA STRATEGII ROZWOJU 11

Znakomita dynamika w dystrybucji: Łącznie w ofercie ACTION jest produktów Spółka obsługuje ponad 9000 klientów miesięcznie Nadaje rocznie ponad paczek Obsługa jednej pozycji trwa tylko 25 sekund Obecnie wysyłane jest paczek dziennie Zdolność systemu do wysyłania paczek dziennie ROZWÓJ DYSTRYBUCJI SPRZĘTU IT 12

ROZWÓJ SYSTEMÓW SPRZEDAŻY 13 I-Serwis Wdrożenie wersji angielskiej platformy sprzedażowo-komunikacyjnej dla klientów eksportowych W systemie zarejestrowanych jest ponad klientów, z tego 9000 dokonuje zakupów co najmniej raz w miesiącu Dokonywanych jest ponad zamówień miesięcznie Miesięcznie ponad 5 mln wejść na opisy i zdjęcia produktów I-Serwis zawiera pełną ofertę produktową ACTION – ponad produktów, każdy z dokładnym opisem

ROZWÓJ SYSTEMÓW SPRZEDAŻY 14 I-Partner Rozwój elektronicznego systemu sprzedaży on-line skierowany do niezależnych sprzedawców Aktualnie korzysta 360 użytkowników I-Partner zapewnia klientom dostęp do oferty ACTION przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu Webserwis Platforma integrująca system sprzedażowy ACTION ze sklepami internetowymi klientów ACTION

ACTION Ukraina Obecnie działa 15 sklepów sieci SZOK i KREZ W roku 2008 planowane otwarcie 3 kolejnych sklepów (Zaporoże, Winnica, Donieck) Galeria A.PL Stały wzrost ilości nowych klientów Wzrost średnich wartości zamówień Rozszerzenie oferty o pełną gamę produktów biurowych Telemarketing, dotarcie do instytucji i biur ROZWÓJ SPÓŁEK ZALEŻNYCH 15

SFERIS W II kwartale 2007/2008 zostało otwartych 5 sklepów w nowych lokalizacjach oraz 5 sklepów partnerskich Trwa rebranding sieci - 40 % sklepów ma już nową wizualizację Prowadzone są rozmowy o akwizycji Do końca czerwca 2008 zostaną otwarte kolejne sklepy: 15 sklepów partnerskich 5 sklepów Sferis ROZWÓJ SPÓŁEK ZALEŻNYCH 16

PERSPEKTYWY ROZWOJU 17 Stałe poszerzanie oferty handlowej w najbliższym czasie o około pozycji Dalsza rozbudowa centrum logistycznego – wysyłkowego o m² Koncentracja na rozwoju eksportu wspomagana przez system I-Serwis w wersji angielskiej Udział w licznych przetargach, które będą realizowane w 2008: MEN, ZUS, PZU, MSWiA

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ 18