Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Ministerstwo Gospodarki Zmiana systemu promocji gospodarczej Polski.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
Targi NOWE ROZWIĄZANIA DLA NAJWIĘKSZYCH TARGÓW BRANŻY MEBLARSKIEJ.
PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015
Priorytet II Wzmocnienie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.6. Regionalne Strategie Innowacyjne i transfer wiedzy Departament Rozwoju Regionalnego.
Województwo pomorskie –
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
Paszport do eksportu – POIG 6.1
ŚWIATOWE GÓRNICTWO WĘGLA KAMIENNEGO. PERSPEKTYWY WĘGLA W EUROPIE
DE SOTO AMBASADOREM W POLSCE TARGÓW BOLOGNA AUTOPROMOTEC 2011 Zapraszamy na Targi.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Punkt Kontaktowy Polskich Regionów na Ukrainie Projekt finansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach dotacji na realizację zadań w zakresie.
Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
Kampania wizerunkowa Polski przed
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
Centrum Inwestora i Eksportera
SIDE- CLUSTER liderem ekoprzedsiębiorczości Projekt finansowany z budżetu Województwa Dolnośląskiego
1 Współpraca dla Pracy O SZKOLENIACH Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Ministerstwo Gospodarki
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Dlaczego kraje handlują?
Kompleksowa informacja podstawą do ekspansji zagranicznej Poznań, 26 maja 2015.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Otwieramy dostęp do światowych rynków Poznań 23 października 2012 r.
VDMA | HOLZ-HANDWERK 2016 / DREWNO-RZEMIOSŁO Konferencja prasowa Warszawa, 1 grudnia 2015 r. Dennis Bieselt VDMA e.V. Holzbearbeitungsmaschinen Zrzeszenie.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
Departament Strategii i Analiz
British Polish Chamber of Commerce Usługa wsparcia polskich producentów Usługa Eksportowa – BPCC Export Marta Smolarek Konsultant ds. eksportu Brytyjsko.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Trendy rozwoju turystyki w świetle danych statystycznych.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Konsorcjum „Zdrowie i uroda”. Zdrowie i uroda Projekt Programu Rozwoju Turystyki 2020 Turystyka Wellness & SPA jednym z priorytetowych obszarów.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
GOSPODARCZE ASPEKTY WSPÓŁPRACY PODLASKICH PRZEDSIĘBIORSTW Z KAZACHSTANEM I UZBEKISTANEM Białystok, dn r. Projekt jest finansowany ze środków.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Klaster Logistyczno-Transportowy „Północ-Południe”
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa

DLACZEGO MEBLE? Czym branża meblarska zasłużyła na udział w programie promocji polskiej gospodarki? photo: Ernest Wińczyk FURNITURE SYSTEM FOR THE POLISH PRESIDENCY OF THE EU COUNCIL 2011 BY TOMEK RYGALIK

Dane dla całej grupy 94 wg klasyfikacji HS (meble, lampy i oświetlenie domowe, prefabrykowane elementy budynków), dane wg ONZ za rok 2010 Zajmujemy wysokie miejsce w gronie światowych liderów eksportu

W kategoriach masy tylko Chiny eksportują więcej mebli od Polski Na podstawie danych Eurostat; *Prognoza B+R Studio

Wysokie saldo wymiany zagranicznej Dane za rok 2010 według sekcji CN, źródło: Rocznik statystyczny handlu zagranicznego 2011, GUS

Doskonały wynik eksportu w 2011 roku Na podstawie Eurostat, 2011* prognoza B+R Studio

ZAŁOŻENIA POIG 6.5 Marka polskiej gospodarki Elementy graficzne w dalszej części zaczerpnięte z dokumentacji Ministerstwa Gospodarki

Prace w Ministerstwie Gospodarki wciąż trwają Wizualizacja z dokumentacji Ministerstwa Gospodarki

Rozstrzygnięty przetarg na organizatora Branżowego Programu Promocji Mebli! Projekt będzie realizowało konsorcjum Międzynarodowe Targi Poznańskie I Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli Decyzja jest jeszcze nieprawomocna. Trwają prace nad przygotowaniem do podpisania umowy

Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 3 x dwudniowe szkolenia o tematyce: opracowywanie strategii budowania marki na rynkach zagranicznych, marketing i handel zagraniczny bądź inne tematy związane z prowadzeniem przez przedsiębiorców branży meblarskiej działalności eksportowej na rynkach zagranicznych Zapewnione dodatkowo: noclegi i wyżywienie

Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A Misje gospodarcze 1 x misje gospodarcze do Rosji, Francji, Wielkiej Brytanii 2 x misje gospodarcze na Ukrainę W ramach misji Machmaking biznesowy Spotkania z organizacjami branżowymi Udział w targach lub konferencjach Transport lotniczy, nocleg, wyżywienie, tłumacz

Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 2 x dofinansowanie udziału w targach zagranicznych 1)Imm Cologne – Międzynarodowe Targi Mebli i Wyposażenia Wnętrz (Kolonia, Niemcy) 2) Salon du Meble, (Paryż, Francja) 3) Interiors (Birmingham, Wielka Brytania) 4) MOW – Targi Mebli (Bad Salzuflen, Niemcy) 5) Meble – Międzynarodowe Targi Meblowe (Moska, Rosja) 6)KIFF – Targi Wyposażenia Wnętrz (Kijów, Ukraina).

Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 1 x Wykonanie kompletu materiałów promocyjnych Dla biorących udział w targach: Stoisko min 50 mkw Zaprojektowanie i budowa stoisk Transport Rejestracja Tłumacz Ubezpieczenie Zakwaterowanie 2 przedstawicieli z firmy

Bezpośrednio dla przedsiębiorców Komponent A 3 x dofinansowanie udziału w targach krajowych 1)Meble Polska (Poznań, Polska) 2) Home Decor Targi Wnętrz (Poznań, Polska)

Promocja branży Komponent B Kampania reklamująca markę Meble Działania promujące towarzyszące targom 2x 3 dni - misje przyjazdowe kontrahentów 2x 3 dni - misje przyjazdowe dziennikarzy Jednodniowe konferencje: Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Rosja, Ukraina Znak graficzny, materiały i tablice promocyjne

Zasady udziału przedsiębiorców Konkurs aplikacji Udział w 14 z 27 działań Koszty ponoszą przedsiębiorcy, a 75% refunduje Ministerstwo Gospodarki Limit refundacji – poziom pomocy de mini mis 200 tys. euro na 3 lata.

Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa Warszawa Wykonanie prezentacji B+R Studio