Service Level Agreement

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zarządzanie usługami IT
Advertisements

RAPORT.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
Zarządzanie projektem informatycznym
Michał Żwinis s3472.
MOF Microsoft Operations Framework
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
Projektowanie Aplikacji Komputerowych
(Content Management System)
SCHEMATY REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ BUDOWLANYCH
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa
Jakość systemów informacyjnych (aspekt eksploatacyjny)
Internetowy System Informacyjny POZ
PLATFORMA EDI - COMARCH ECOD
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
© SA2 Worldsync 14/01/14 1 Spotkanie Grupy ECR IT/GDSN 25/11/2009.
Doświadczenia z etapu projektu Donq POL Ocena firm Wnioski i rekomendacje Aleksandra Buczkowska-Garbarczyk Być może ta prezentacja wywoła dyskusję, z której.
InfinitERP prezentacja systemu.
Hot Spot - korzyści 1. Zaspokojenie rosnących oczekiwań klientów 2. Przewaga nad konkurencją 3. Prestiż lokalizacji – miejsce spotkań biznesowych.
Kompleksowe zarządzanie jakością informacji (TIQM)
Paweł Piecuch Ekspert w zakresie implementacji rozwiązań technologicznych w ochronie zdrowia. Warszawa Więcej informacji.
1 1 Date:Arial 14 pt Name:Arial 14 pt Here is a headline: Arial 36 pt with image. Linia leasingowa Flexline.
GRC.
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
Quest Software Case klienta Migracja Lotus Notes do Exchange
Szkolenia, Coaching, PR.
PREZENTACJA ŚCIĄGNIĘTA ZE STRONY www. zygmunt. legutko. edu
– Poznań Zbigniew Kowala -
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
KATOWICE 5 KWIETNIA 2004 R. 1. Partnerstwo publiczno – prywatne w Polsce próba uregulowania.
Click to add text © 2011 IBM Corporation IBM Polska – programy dla Studentów i Absolwentów Emilia Szymczuk Graduate Program Manager Poland.
Internetowego Biura Rachunkowego
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Service Oriented Architecture
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Mateusz Stefański. Zgodnie z badaniami firmy Forrester około 57% organizacji jest względnie usatysfakcjonowanych współpraca z dostawcą, 22% jest bardzo.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
REENGINEERING Mariusz Kucharski Tomasz Koniszewski.
Zarządzanie dostawcami i umowy SLA
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
TY: TALENT RAZEM: HARMONIA RAZEM. KIEDY JEDNO SŁOWO ZMIENIA TWOJĄ KARIERĘ.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
7/1/ Projektowanie Aplikacji Komputerowych Piotr Górczyński Cykl życia systemu.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
Zintegrowane systemy informatyczne
Budynki klasy A a koncepcja Facility Management. Definicja Facility Management Termin Facility Management (FM) nie posiada precyzyjnego odpowiednika w.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
Chmura – szansa na lepsze IT i biznes onet.pl grupa onet.pl s.a. dyrektor pionu it operations.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Marcin Parczewski © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
23/06/2018 Nowa odsłona oferty PV innogy Polska S.A.,
Grzegorz Chodak Wykład
Nowoczesne zarządzanie
Wydział Matematyki, Informatyki i Architektury Krajobrazu
Jak to się zaczęło…? pilotażowy projekt i system bonów szkoleniowych w Małopolsce.
Dział IT partnerem w biznesie. Jak mierzyć wartość informatyki?
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zapis prezentacji:

Service Level Agreement SLA Service Level Agreement

Plan Prezentacji Outsourcing SLA Co to jest outsourcing? Co obejmuje outsourcing IT? Zawieranie umowy outsourcingowej (SLA) SLA Definicja Co określa SLA Przykład Wady i zalety

Co to jest outsourcing IT Wieloletni kontrakt, w którym klient przekazuje część lub całość pewnej działalności do wykonania dostawcy. Ta działalność może być usługą czysto techniczną lub procesami biznesowymi opartymi o technologię informatyczną.

Outsourcing IT obejmuje: Eksploatacja systemów komputerowych (System Operations) Zarządzanie infrastrukturą biurową (Desktop Service) Zarządzanie sieciami (Network Management) Zarządzanie Internetem

Zawieranie umowy outsourcingowej Wstępne porozumienie Opis przejmowanych aktywów i personelu Warunki świadczenia usług, cena Ostateczne ustalenie ceny i warunków świadczenia usług (SLA) Okres przejściowy (kilka miesięcy) Docelowa eksploatacja (3-10 lat)

SLA - Definicja SLA to integralna część umowy na świadczenie usług w ramach wsparcia technicznego. Każda umowa SLA jest indywidualnie dopasowywana do potrzeb klienta. jest zapewnieniem realnej korelacji opłat za usługi do ich ilości, jakości i terminowości wykonania.

Co określa SLA Zakres odpowiedzialności Gwarantowane czasu trwania usługi Gwarantowane czasy reakcji serwisu Gwarantowaną jakość wykonania usługi Kontakt z serwisem

SLA - przykład Cel Usługi świadczone regularnie Usługi świadczone na żądanie Usługi których umowa nie obejmuje Zerwanie umowy Zmiana warunków LOE (Levels Of Effort) Raporty

Wady i zalety SLA Zalety Wady Lepsza jakość usług Jasne określenie obowiązków Wady Koszty Długi czas wdrożenia Problem z właściwym sformułowaniem umowy

Linki http://www.nkarten.com/sla.html How to Establish SLA http://www.rothstein.com/slbooks/sl602.htm SLA Framework for IT and Technology za jedyne $375  http://www.clunet.edu/ISS/about_iss/sla.php Przykład

Koniec 