WYJAZD DO TORUNIA Pewnego pięknego marcowego ranka... nasze gimnazjum wyruszyło na wycieczkę do Torunia, która okazała się interesującym tematem do napisania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SCHŰLERAUSTAUSCH 2012.
Advertisements

Reportaż z wycieczki – Chełmno – Toruń
WYCIECZKA SZKOLNA 7 MARCA 2005 Chełmno Toruń Grębocin Autorzy:
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Uczniowie z obydwu szkół udają się na wycieczkę do Berlina. Die Schüler aus beiden Schulen machen einen Ausflug nach Berlin.
Genewa Tak to się zaczęło…
Das Bild Nr. 6 Ein goldenes Bild Das Bild Nr. 6 Golden Nich Lange Her gabs einen Oma und Opa – Tag. Wir haben fűr Sie ein goldenes Bild mit unseren Fotos.
Wohnen im Grünen Mieszkanie w zieleni. Das Leben in einer Großstadt bringt mit sich viel Stress und Hektik Życie w dużym mieście przynosi ze sobą dużo.
MÓW ŚMIAŁOMÓW ŚMIAŁOMÓW ŚMIAŁOMÓW ŚMIAŁO Projekt edukacji językowej Miasteczko językowe.
Jak uczymy się j. niemieckiego ?. Usnere Hausaufgaben:
Zagadnienia Nazwy sklepów, lokali usługowych oraz produktów.
Meine Schule - Mein zweites Zuhause
Der Schüleraustausch 2011 Wymiana uczniowska 2011
Przyjaźń Polsko-Niemiecka przedstawiona w kilku prostych slajdach / Polnisch-Deutsche Freundschaft, die auf ein paar einfache Bilder dokumentiert.
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski 2c.
Wie lernen wir Deutsch Tomasz Ślęczkowski. Wir spielte Lernspiele.
Die Abreise… Das Kartenspiel… Der erste Tag
In den Rahmen des Projektes konnten wir nach Berlin und Potsdam fahren
Geschichte der Mathematik Die Geschichte der Mathematik ist wahrscheinlich so alt wie die Menschheit. Mathematik ist die Wissenschaft der Zahlen und geometrischen.
Präteritumformen des Verbs war
I. Modalverb sollen Beispiele:
Materiały pochodzą z Platformy
Sprawdzamy i tworzymy materiały Zajęcia zostały przeprowadzone w dniu 29 i 30 XI 2012roku Opracowanie: Bernadeta Konieczna.
Wie ist das Wetter in Griechenland und im Gebirge
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Das 4. Große Deutschdiktat in Woiwodschaft Oppeln
Wymiana między IGS Emmelshausen i Gimnazjum w Szklarskiej Porębie Schüleraustausch zwischen der IGS Emmelshausen und dem Gymnasium in Szklarska Poręba.
Das Bild Nr. 8 Das Bild Nr. 8 „Im Frűhling”  Wir sehnen uns nach Frűhling. Zum Glűck ist er schon nah. Daher kam die Idee fűr das nächste Bild. Es ist.
Verkehrsmittel - środki transportu -
Turnus wakacyjny w Polsko – Niemieckim Centrum Młodzieży Europejskiej w Olsztynie 6 – Polnisch-Deutsches Sommercamp.
Gimnazjum im.ks.kan. Mariana Maciejewskiego PNIEWY PARTNERSCHULE POLEN.
Miescowość Połomia Das Land Polomia Data: r.
Miejsca spotkań – Treffpunkte Celownik – Spoczynek Biernik - Ruch
Data: r. Autorzy prezentacji: Ewelina Wolska, Lucas Koch i Kamil Karaś.
Miejscowość Połomia Data: r. Datum: r. Autorzy: Jarek Mazur i Niklas Tilse. Autor: Jarek Mazur und Niklas Tilse.
Czasowniki modalne w Imperfekcie Szyk zdań złożonych podrzędnie.
Wycieczka do Polski Miejscowo ść : Po ł omia Reise nach Polen Ort: Po ł omia Data: r. Datum: r. Magdalena Lubas, Saskia Schuetz.
Czasowniki modalne Biernik - Ruch Celownik - Spoczynek
Imperfekt - Zdania złożone - Trening
Martyna Machura kl. 2d Was habe ich in der zweiten Klasse im Deutschunterricht gelernt?
Mein Berlin - Erinnerungen aus meinem Leben in Berlin.
Das 3. Große Deutschdiktat in Woiwodschaft Oppeln 3 Wielkie Wojewódzkie Dyktando Języka Niemieckiego PG Walce i PSNJN Opole 2012r.
Haustiere Zwierzęta domowe.
Massenmedien. I. Przyjrzyj się zdjęciom i przyporządkuj przedmiotom ich nazwy. die Zeitung der Fernseher die Zeitschrift der Computer das Radio die DVD.
Sportidole. I. Czy znasz tych sportowców? Przyporządkuj nazwiska do zdjęć a zdjęcia sportowców do charakterystyk (kolejny slajd). A B C D E F G Oliver.
Ferien Ferien Winterurlaub. I. Przyjrzyj się ilustracji i odpowiedz pełnymi zdaniami na pytania. (max. 6 pkt za zadanie) 1.Was siehst du auf dem Foto?
Wymiana / Austausch Przywitanie grupy niemieckiej Ankunft nach langer Fahrt Lange Anreise, die aber sehr lustig war Kurz vor der Ankuft waren wir.
DER FROUMSEINTRAG VON LISA. Ich bin Lisa und schreibe allen, die einen Hund haben möchten und nicht wissen, wie sie darüber mit den Eltern sprechen sollten.
Auf der Reise. I.Spójrz na obrazki przeczytaj tekst i dopasuj wyrażenia z ramki do każdego z obrazka. Wenn wir Zeit und Lust haben, können wir mit wenig.
Das Bild Nr. 9 „ Blumenstraeusse” Hallo! Wir hatten vor einiger Zeit einen Gast. Frau Iwona ist Floristin – sie macht schoene Blumenstraeusse. Wir haben.
Decoupage Teil 1. Das Bild Nr. 7. eine Überraschung.
Das Bild Nr. 4 „Matematisch” Wir haben noch nie gehőrt, dass man ein Mathe-Bild schaffen kann. Aber es ist wahr ! Unsere Lehrerinnen hatten eine super.
Grupa projektowa - Projektgruppe ● Paulina Kawka, Natalia Lidwin, Martyna Zajchowska, Sebastian Radwański, Kamil Garnczarski.
Umwelt Der Wetterbericht. I. Podpisy nie pasują do obrazków. Uporządkuj je. Es gibt Nebel. Es regnet. Die Sonne scheint. Es gibt Gewitter. Es ist leicht.
Czasownik „lassen” Arkadiusz Więzowski. Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane.
das bild nr5 Weinachts magie Bald gibt es Weihnachten. Die Wiehnachtsmagie kann jeden bezaubern. Überall gibt es Schmuck: zu Hause, In den Schulen und.
Informatiker - meine zukünftige Arbeit. Mit welchen Werkzeugen / Geräten werde ich arbeiten? Keine Branche ist so vom technologischen Wandel getrieben.
Das Bild Nr. 1 „Aus der Schnur”
„Das Leben ohne Autos – wie funktioniert die Insel Wangerooge?”
Das Bild Nr. 2 Das Bild Nr. 2 „Das Abtőnen von Blumen”
WETTKAMPF.
Zapis prezentacji:

WYJAZD DO TORUNIA Pewnego pięknego marcowego ranka... nasze gimnazjum wyruszyło na wycieczkę do Torunia, która okazała się interesującym tematem do napisania reportażu, obfitowała bowiem w wiele ciekawych przygód i odwiedzanych miejsc... Am einen schönen Marz-Tag, unsere Gimnazjum machte einen Ausflug nach Toruń, der war so prachtig um eine Reportage zu schreiben, weil wir haben viele Abenteuer und besuchten schöne Plätze...

Przystanek pierwszy – Muzeum Piśmiennictwa i Drukarstwa w Grębocinie... Trochę powiewało, jednak nasi uczniowie z irokezami na głowach żwawo zmierzali do celu – Muzeum... Przyszedł czas na kaligrafię – gęsim piórem i atramentem pisaliśmy Społeczniak. Zuerst besuchten wir das Schriftung und Drückerei Muzeum im Grębocin. Es war zeit zum Kaligrafieren - wir haben mit das Gansefeder und Tinte das Wort "Społeczniak" geschrieben. Es war windig, aber unsere Schüler kreftig abzielen ins Muzeum.

Drukarnia jak u Gutenberga :D Z własnoręcznie wykonanymi pamiątkami udaliśmy się z powrotem do naszego autobusu i wyruszyliśmy do.. Torunia... czerpaliśmy papier i poznaliśmy jego historię.. Die Drückerei wie bei Gutenberg. Wir haben das Papier geschopft und seiner Geschichte kenengelernt. Mit eleingemachten Andenken waren wir auf dem weg zu unserem Bus und sind nach Toruń gefaren.

Toruń OBIAD Po otrzymaniu swoich porcji niektórzy z nas cieszyli się tak, jakby nie jedli nic od miesiąca... :P Naleśniki smakowały równie pysznie, jak wyglądają.. :) Die Eierkuchen schmeckten uns so gut wie sie aussehen.. Mittagsessen - viele Schüler waren mit dem Essen so zufrieden, wie die nie seit Monit gegessen haben.

W drodze do Chełmna.. Zrobiono nam psikusa i zamiast jechać prosto do Chełmna odwiedziliśmy jeszcze TO:P jak się później okazało, wcale nie UFO tylko... radioteleskop :P Cała ta atmosfera silnie wpłynęła na kolegę B., który się sturbanił i przyjął nowy pseudonim Muczos Amigos Morales (bardziej hiszpański niż arabski, ale co tam:P). Wir haben keine UFO, aber das Radioteleskop gesehen.

Spacer w Chełmnie... Jedna z ulic w Chełmnie... A to widok na pradolinę Wisły, z miejscowego klasztoru, gdzie podziwialiśmy dzieła różne... Eine Straße in Chełmno..

I tak oto, nasza wycieczka dobiegła końca... Wszyscy zadowoleni, żadnych skarg.. no, może kilka negatywnych wypowiedzi odnośnie krótkiego czasu wolnego w Toruniu:P ale to wszystko:) KOLEJNY NIETYPOWY PONIEDZIAŁEK DOBIEGŁ KOŃCA TUŻ PRZED 19:00 7 marca 2005 roku. made by: karin&soniacz&renia Unsere Ausflug endet um 19:00 den 7 März 2005!