Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007 MOST Warszawa, 11-12.03.2008 Rafał Warmbier Michał Jackowiak Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007 Przykłady zastosowań
JADE Sp. z o.o. Siedziba: Toruń Rok założenia: 1999 ponad 200 zrealizowanych projektów IT międzynarodowe standardy i doświadczenie specjalizacja: .NET, MOSS2007, MS CRM kadra wykwalifikowanych specjalistów dynamiczny i kreatywny zespół
– no software, just tools” „ebusiness tools – no software, just tools” Celem naszej współpracy z Klientem jest dostarczenie narzędzi informatycznych, dzięki którym wartość relacji pomiędzy obsługiwaną firmą, a jej otoczeniem: klientami, pracownikami i partnerami będzie maksymalizowana i stanie się przewagą konkurencyjną.
Pytanie 1 Kiedy powstała firma JADE? Wymień przynajmniej jedną specjalizację MGCP którą zdobył zespół JADE?
Co zmienia MOSS2007? Kiedyś pytaliśmy: JAK? Teraz pytamy: CO?
Główne założenia Platformy Objęcie wdrożeniem całego mikrootoczenia firmy Budowanie wewnętrznej społeczności, scalanie zespołu Udostępnienie danych „na wyciągnięcie ręki” Złożona struktura dostępu i ról Redukcja operacji na danych Praca grupowa Automatyzacja procedur biznesowych Personalizacja i dostosowanie zawartości
MOSS 2007 serwisy zewnętrzne CRM portal help desk sales force bi
Obszary wdrożenia Zarządzanie relacjami z klientami (crm) Wsparcie organizacyjne działów sprzedaży i marketingu Wsparcie sił sprzedaży (sales force) Obsługa posprzedażowa (serwis, help desk) Narzędzia i programy lojalnościowe Obsługa zamówień i kanałów dystrubucji Narzędzia analityczne (bi)
Pytanie 2 Wymień 3 produkty licencjonowane Microsoft wchodzące w skład platformy oferowanej przez firmę JADE.
Produkt: CRMtools.NET One Platform Klient: MARS Polska Produkt: CRMtools.NET One Platform Cel: stworzenie jednolitego środowiska pracy dla rozproszonej organizacji Rozwiązanie: 400 handlowców, dział sprzedaży, dział marketingu wykorzystanie siły dwóch produktów przepływ informacji pomiędzy centralą a sprzedażą, personalizacja przekazu automatyzacja procesów, komunikacja, obieg dokumentów, wyszukiwanie, społeczność
Produkt: CRMtools.NET Portal Klient: ADAMED Produkt: CRMtools.NET Portal Cel: standaryzacja pracy firmy, indywidualizacja komunikacji z Klientami Rozwiązanie: 350 konsultantów medycznych, centrala, 40.000 użytkowników: lekarzy, farmaceutów budowa nowego kanału komunikacji dostarczenie wartości dla użytkowników proste i intuicyjne zarządzanie portalem oraz systemem lojalnościowym przez dział marketingu
Zapraszamy na krótki film
??? Pytanie 3 Jaka idea/hasło przyświeca firmie JADE przy dostarczaniu narzędzi biznesowych dla swoich Klientów?