Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa
Advertisements

przetwarzaniu informacji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Microsoft Office 2003 Nowe cechy podstawowych aplikacji.
Office System – licencjonowanie i dostępność
Microsoft Windows 2000 dla Administratora. Podstawowe możliwości Wielojęzyczność Wielojęzyczność Usprawnienia interfejsu użytkownika Usprawnienia interfejsu.
SERDECZNIE WITAMY Microsoft Developer Days Visual Studio 2005 Warszawa-Gdańsk-Poznań-Wrocław-Katowice 9-13 maja 2005.
Horyzontalne scenariusze pracy
Środowisko Windows 2000.
Office 2003 Wprowadzenie do systemu
OLAP budowa aplikacji analitycznych w MS SQL 2000 i Yukon
Administrator w środowisku Windows Agenda Wstęp Wstęp Active Directory – Administracja użytkownikami i zasobami Active Directory – Administracja.
Microsoft Office System w praktyce wdrożenie w COMARCH-CDN
Technologie uzupełniające - SharePoint, Project, TabletPC
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Optymalizacja infrastruktury biznesowej
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Narzędzie wspomagające zarządzanie projektami i pracą grupową
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Information Bridge Framework platforma integracji Microsoft Office 2003 z aplikacjami Line of Business Krzysztof Michalski10/01/2005.
Microsoft Serwer - wprowadzenie
Systemy zarządzania treścią CMS
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
1/18 LOGO Profil zespołu. 2/18 O nas Produkcja autorskich rozwiązań informatycznych dla małych i średnich firm w zakresie systemów: Baz danych Aplikacji.
Typy systemów informacyjnych
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Lider rynku Źródło: The OLAP Report Źródło: Gartner Group
SZPIF – Harmonogram, Opis narzędzi, Schemat bazy danych
WebSphere Everyplace Micro Environment IBM Workplace Client Technology, Micro Edition Monika Nawrot, Tomasz Jadczyk, Tomasz Sadura KI, EAIiE, AGH.
Wady i zalety Microsoft Word –a
InfinitERP prezentacja systemu.
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Licencjonowanie SharePoint 2013
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Microsoft Sharepoint 2010 – Peter Dabrowski
Nowoczesny system zarządzania firmą
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Przygotowała: Marta Grzyb. wspólna praca nad dokumentami, wymiana wiadomości elektronicznych, udział w wymianie informacji i dyskusjach wypełnianie elektronicznych.
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Czy wdrożenie systemu ERP spełnia pokładane w nim nadzieje.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Rozdział 1: Wprowadzenie do systemu Windows 2000 i podstaw sieci
Self Service Business Intelligence Witajcie po ciemnej stronie mocy!
InTouch.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
System Raportowania Zarządczego. Wprowadzenie System Raportowania Zarządczego umożliwia tworzenie elastycznych, czytelnych i atrakcyjnych graficznie raportów.
Bazy danych, sieci i systemy komputerowe
Internetowego Biura Rachunkowego
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Anna Misiec IW Product Marketing Manager
Systemy Business Intelligence – warunki użytkowania Halina Tańska Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytet Warmińsko-Mazurski „e-commerce” Olsztyn.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Systemy wspomagające pracę grupową i zarządzanie komunikacją
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Związek Harcerstwa Polskiego rozpoczyna wdrażanie usługi Microsoft Office 365, z którego korzystać będą mogli bezpłatnie wszyscy członkowie organizacji.
Microsoft SharePoint Platforma efektywnej współpracy Adam Dolega Architekt Rozwiązań Biznesowych Microsoft.
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
2 System ERP z pakietem zintegrowanego oprogramowania. Dostępny w abonamencie!
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2015 Prelegenci.
Microsoft Yammer Sieć społecznościowa dla przedsiębiorstw Adam Dolega Architekt Rozwiązań Biznesowych Microsoft.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Nowości w systemie Microsoft Dynamics NAV 2016 Prelegenci.
Zapis prezentacji:

Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa Praktyczne rozwiązania bazujące na platformie Microsoft Office System Sebastian Wilczewski

Agenda 09:00 - 09:30 Rejestracja 09:30 - 09:50 Wstęp i wprowadzenie do Microsoft Office System 09:50 - 11:20 Usprawnienie komunikacji i pracy zespołowej poprzez wdrożenie systemu obiegu informacji i platformy pracy zespołowej funkcjonującej w oparciu o współpracę aplikacji Microsoft Office 2003 i SharePoint Portal Server 2003 11:20 - 11:35 Przerwa kawowa

Agenda cd .. 11:35 - 13:05 Efektywne zarządzanie projektami na skalę przedsiębiorstwa (EPM – Enterprise Project Management) 13:05 - 13:45 Przerwa obiadowa 13:45 - 15:15 Usprawnienie procesu komunikacji poprzez wykorzystanie Microsoft Office 2003 i technologii XML do automatyzacji przepływu danych 15:15 - 15:30 Zakończenie, zebranie ankiet, nagrody i upominki

Case Study- opis problemu* OCI Technologies Wdrażanie nowych technologii i tworzenie oprogramowania dla małych i średnich firm Potrzeby: Narzędzie dla pracowników pracujących w terenie, pozwalające na dostęp do informacji o prowadzonych projektach Narzędzia do udostępniania informacji pracownikom, partnerom i klientom Narzędzia pracy grupowej Narzędzia do efektywnego zarządzania projektami Bezpieczeństwo i poufność danych firmowych Wdrożone rozwiązanie Microsoft Office Professional Edition 2003 Microsoft Windows SharePoint Services Microsoft SQL Server 2000 Microsoft Windows Server 2003 Enterprise Edition Microsoft Active Directory Korzyści Większa o 25% produktywność i większa zyskowność Zmniejszenie czasu potrzebnego na zarządzanie informacjami o 75% Większa satysfakcja klient Większe bezpieczeństwo i poufność danych Szybki zwrot z inwestycji *http://www.microsoft.com/resources/casestudies/

Case Study- opis problemu* Staubach Doradztwo w zakresie zarządzania nieruchomościami Potrzeby: Rozwiązanie do pracy grupowej pozwalające organizować i wymieniać pomiędzy licznymi pracownikami, partnerami i klientami na całym świecie. Wdrożone rozwiązanie Microsoft Office Professional Edition 2003 Microsoft Windows SharePoint Services Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003 Microsoft SQL Server 2000 Microsoft Visual Studio .NET 2003 Microsoft Windows Server 2003 Standard Edition Microsoft Windows XP Professional Korzyści Bardziej efektywna współpraca Bardziej inteligentne i szybsze dzielenie się wiedzą Możliwość korzystania z wielu rozwiązań Business Intelligence Szybkie wdrożenie „inteligentnych” portali wspomagających działalność biznesową *http://www.microsoft.com/resources/casestudies/

Microsoft Office System Ewolucja podejścia do problemu Wersja Użytkownik Partner Microsoft Office 97 Użytkownik końcowy Wykorzystanie VBA Personalna wydajność Microsoft Office 2000 Profesjonaliści IT Łatwość wdrożenia Zarządzanie aplikacjami Microsoft Office XP Pracownicy merytoryczni Integracja sieciowa Współpraca In the past, Microsoft Office was a family of products that provided desktop integration benefits. The new Microsoft Office System is focused less on individual products and more on what information workers and businesses can accomplish with them. Office has evolved from a suite of productivity applications into a system of programs, servers, and services that: Connect people Connect business processes Connect information and data From anywhere using any device These connections help organizations derive maximum value from their information. Each of these evolutionary steps have offered partners opportunities. The red bars in this slide represent the relative opportunity from the release of Office 97 to the release of Microsoft Office System. Microsoft Office System represents huge potential opportunities for our partners, because it has increased its capabilities and applicability throughout the enterprise. Microsoft Office System should no longer be thought of as a productivity suite, but rather as a robust development platform. Microsoft Office Pracownicy merytoryczni Zintegrowany client-server System Wydajność organizacji Aplikacja XML

Microsoft Office System Pracownik merytoryczny wczoraj… Raporty standardowe Raporty standardowe nie wypełniają wszelkich potrzeb. Raporty standardowe Via e-mail ERP Raporty na zamówienie CRM HR Analityk finansowy Złożone analizy Zamawiający Operations Poprzednie raporty Długi czas produkcji raportów na zamówienie. Różnorodne źródła informacji Let’s look at how companies are working today: In this model—a financial services company—data is stored in several, disparate systems with no connection between them. Information workers don’t have an easy interface with the data they need. Responding to customer demands may be time-consuming, and the results may not completely satisfy the request. That’s because: Standard reports may not meet the diverse needs of business users. Custom reports require a long cycle time to produce. If the custom report doesn’t fully meet the need, additional iterations may be necessary. In addition: Reporting and analysis ERP queries utilize critical system resources. Lack of robust ERP reporting tools. Real-time data is not always available. Incomplete, inaccurate data due to disparate systems. Lack of data consistency and timeliness. Lack of robust data modeling tools to support critical “what if” analysis. Increase in custom analysis requests from end user community. Legacy systems lack flexibility to adapt to business environment. Jeżeli zamówiony raport nie jest dokładnie tym, co potrzebuje zamawiający, proces zamawiania musi zostać powtórzony. Dodatkowe źródła problemów Proces raportowania i analizowania danych wymaga dużych zasobów i czasu Brak wysoko rozwiniętych narzędzi raportowanie ERP Dane w czasie rzeczywistym nie są zawsze dostępne Różnorodne źródła danych to powód niekompletnych i nieścisłych raportów Brak zwięzłych i aktualnych danych Brak zaawansowanych narzędzi modelowania do krytycznych analiz typu "co jeśli" Zwiększona ilość zapytań o raporty i analizy Systemy spadkowe nie są skalowalne i elastyczne

Microsoft Office System …i dziś! Samodzielne analizy Znane narzędzia dostępu do danych Dostęp do danych zgodnie ze zdefinio-wanymi profilami ERP Zamawiający Web Services CRM Analitycy mogą szybko tworzyć raporty na żądanie, jeżeli oczy-wiście będą potrzebne. HR Operations Jedno źródło danych do wszelkich analiz i raportów. Dostęp do wszystkich danych za pomocą jednego interfejsu Organizations need to move toward a model in which: Information workers access data controlled by user profile. They get the information they need to do their jobs, according to the demands of that job. A comprehensive, single source for analysis and reporting is in place that enables information workers to quickly create custom reports if needed. Decision makers have access to comprehensive, real-time information and robust, familiar analytical tools. They access the data through a single interface. They can use powerful, self-service analytical tools to satisfy the majority of their information needs. The result? Increased profitability with improved decision making. Increased efficiency and productivity for some of Finance’s most valuable resources—the financial analyst. Streamlined review and discussion through shared workspaces and real-time communication tools. Employees spend time analyzing information rather than gathering data. Rapid turnaround time of analyses. The ability to respond with agility to changes by regulatory agencies with flexible reporting tools. Analityk finansowy Dodatkowe korzyści Zwiększenie zyskowności poprzez podejmowanie lepszych decyzji dzięki dostarczeniu kadrze zarządzającej dostępu do pełnych danych w czasie rzeczywistym za pomocą mocnych narzędzi analitycznych. Zdecydowane zwiększenie skuteczności i produktywności analityków finansowych. Ułatwione dyskusje i szybkie recenzje poprzez dzieloną przestrzeń roboczą i narzędzia komunikacji w czasie rzeczywistym. Wykorzystanie czasu na analizę informacji, a nie na jej zbieranie, co umożliwia szybkie uruchomianie różnorodnych analiz. Szybkie zmiany na zmiany, wymuszone przez instytucje regulujące, dzięki elastycznym narzędziom raportującym.

Problem: Nieefektywna współpraca Rozwiązanie: Platforma współpracy Problem: Nieefektywna współpraca Urządzenia Dane Rozdzielone zespoły Niezależne dane Serwery Ludzie

Microsoft Office System

Microsoft Office System Ważniejsze nowości Nowe technologie XML Usługi sieciowe Nowe aplikacje produkcyjne OneNote InfoPath Nowe własności Smart documents Information Rights Management Inteligentne zarządzanie pocztą

Jak Office 2003 pasuje do całości Microsoft Office System… Zamiana informacji w korzyści biznesowe! Przetwarzanie informacji Obsługa XML w Word, Excel i Access Okienko „Zbadaj” (Research Task Pane) w aplikacjach Zarządzanie procesami XML w Word, Excel i Access Smart Documents Praca grupowa Document Workspace oraz Meeting Workspace Information Rights Management (IRM) Instant Messaging (IM) Produktywność pracy Outlook, Word, Excel, Access, PowerPoint