Rekrutacja w Uniwersytecie Wrocławskim

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
INSTRUKCJA NABORU ELEKTRONICZNEGO
Advertisements

Rekrutacja elektroniczna do szkół ponadgimnazjalnych 2010/2011
MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ
Poradnik rekrutacyjny 2013/2014 GIMNAZJALISTO! Z nami zaplanujesz swoją przyszłość. POMAGAMY, WSPIERAMY, UDZIELAMY PORAD.
MATURA Dokładne informacje dotyczące procedury zdawania egzaminu maturalnego w maju 2013r. zamieszczone są na stronie CKE w zakładce Egzamin maturalny:
Rekrutacja na rok szkolny 2011/2012. W okresie poprzedzającym rekrutację kandydaci do oddziałów klasy pierwszej składają w szkołach ponadgimnazjalnych.
Dalej. Wejdź na stronę internetową uczelni. Znajdź zakładkę REKRUTACJA 2010/2011 Załóż swoje konto – otrzymasz login i hasło dostępu. dalejwstecz.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Zasady rekrutacji - studia stacjonarne W roku akademickim 2007/2008 rekrutacja na studia stacjonarne obejmuje studia pierwszego stopnia. Absolwenci wszystkich.
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa III.
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Wstęp Dlaczego zmieniły się zasady rekrutacji do przedszkoli i szkół publicznych? Od dnia 18 stycznia 2014 roku obowiązuje znowelizowana ustawa o systemie.
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Rok 2013/2014.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Rekrutacja na studia w Uniwersytecie Wrocławskim
PRZYJMOWANIE CUDZOZIEMCÓW NA STUDIA
KROK PIERWSZY Jakie szkoły wybrać? Na stronie każdej szkoły znajdziesz informacje: − czego będziesz się uczyła/uczył, − co możesz osiągnąć będąc uczniem.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2015/2016 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
VII semestr Co dalej?.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW
Opracował :© 2014 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2014/2015 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
1. Składanie podań przez kandydatów (w przypadku rekrutacji elektronicznej do szkół pierwszego wyboru) od r. do r. do godz.
PREZENTUJE:. DROGA DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Przedstawiają: Danusia Madzia Grażynka Darek Agusia.
Instrukcja obsługi Systemu vEdukacja Nabór szkoły ponadgimnazjalne Terminy składania dokumentów i rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych Nabór na rok.
Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.. Punktacja: 200 punktów – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w postępowaniu rekrutacyjnym.
Rekrutacja 2015 do szkół ponadgimnazjalnych
Adres strony elektronicznego systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych Dla Kandydata: slaskie.edu.com.pl.
REKRUTACJA CUDZOZIEMCÓW NA STUDIA ZASADY, DOKUMENTY, PRZEPISY studia I st., II st., jednolite magisterskie Małgorzata Chajęcka Dział Kształcenia.
Jak w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego w Krakowskiej Akademii im. A. F. Modrzewskiego potwierdzać efekty uczenia się zdobyte poza systemem.
Rekrutacja na studia na rok akademicki 2015/2016
Egzamin maturalny maj Egzamin maturalny jest przeprowadzany na podstawie wymagań określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego oraz sprawdza,
Kto może ubiegać się o stypendium Rektora?
ZASADY REKRUTACJI DO SZKO Ł Y PONADGIMNAZJLNEJ. Zasady rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych są regulowane zarządzeniem nr Wielkopolskiego.
POTWIERDZANIE EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Szczecin 26 październik 2015.
Egzamin gimnazjalny: r. godz historia, wos r. godz j. polski r. godz przedmioty przyrodnicze
Opracował :© 2015 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2015/2016 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
Rekrutacja do klas pierwszych gimnazjum. Weryfikacja dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w.
O czym musisz wiedzieć? KryteriaTerminy Klasa Sportowa.
Spotkanie z uczniami klas 3 maj 2015r. REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Na rok szkolny 2016/2017. Zarządzenia nr 6 z dnia 27 stycznia 2016 r. w sprawie rekrutacji uczniów do publicznych szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolny.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Zanim wybierzesz szkołę ponadgimnazjalną. Liceum: Liceum ogólnokształcące da ogólną wiedzę lepiej przygotuje do matury i dalszego kształcenia Umożliwi.
Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu. Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, a także terminy składania dokumentów do.
Adres strony elektronicznego systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych Dla Kandydata: slaskie.edu.com.pl.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2017/2018
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora.
PREZENTUJE: Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego
PREZENTUJE: Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego
Regulamin studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich oraz Regulamin studiów doktoranckich w pigułce Piotr Szumliński.
PRZYGOTOWANIE I ORGANIZACJAEGZAMINU MATURALNEGO W 2017 R.
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2018/2019
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Treść prezentacji Wszystkie informacje przedstawione w prezentacji dostępne są pod adresem: w zakładce „Dla ucznia i rodzica”,
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
INFORMACJA O REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH LUB BRANŻOWYCH SZKÓŁ I STOPNIA NA ROK SZKOLNY 2018/2019.
INFORMACJE O SZKOŁACH, DOKUMENTY,
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Rekrutacja 2018 do szkół ponadgimnazjalnych
Rekrutacja 2018 do szkół ponadgimnazjalnych
Rekrutacje do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2019/2020
Zasady rekrutacji uczniów do szkół na rok szkolny 2019/2020
Rekrutacje do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2019/2020
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Zasady rekrutacji uczniów do szkół na rok szkolny 2019/2020
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2019
Nabór do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2019/2020
Rekrutacje do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2019/2020
Akty prawne Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo Oświatowe (Dz.U. z 2017r., poz. 60) w nawiązaniu do ustawy z dnia 7.
Zapis prezentacji:

Rekrutacja w Uniwersytecie Wrocławskim rok akademicki 2015/2016 1

Dokumenty rekrutacyjne Uchwała Nr 59/2014 Senatu Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 28 maja 2014 r. w sprawie zasad i trybu rekrutacji na I rok studiów w Uniwersytecie Wrocławskim rozpoczynających się w roku akademickim 2015/2016. (zmiany: 121/2014U, 123/2014U, 5/2015U, 16/2015U, 41/2015U). Uchwała nr 44/2015 Senatu Uniwersytetu Wrocławskiego z 25 marca 2015 r. w sprawie limitów przyjęć na I rok studiów w Uniwersytecie Wrocławskim w roku akademickim 2015/2016; Uchwała Nr 49/2014 Senatu Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 23 kwietnia 2014 r. w sprawie zasad rekrutacji na studia rozpoczynające się w roku akademickim 2015/2016 dla obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej oraz cudzoziemców, którzy mają inny ustawowy tytuł do podjęcia i odbycia kształcenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, legitymujących się świadectwem dojrzałości lub dyplomem wydanym poza granicami Polski. (zmiana: 43/2015) Zarządzenie nr 25/2015 Rektora Uniwersytetu Wrocławskiego z dnia 10.03.2015 r. w sprawie wprowadzenia Procedury rejestracji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK), Internetowej Rejestracji Cudzoziemców (IRC) oraz organizacji procesu rekrutacji na I rok studiów pierwszego stopnia, drugiego stopnia oraz jednolite studia magisterskie w Uniwersytecie Wrocławskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2015/2016.

Informacja o zasadach, terminach www.rekrutacja.uni.wroc.pl Strona zawiera informacje o zasadach i terminach rekrutacji na wszystkie kierunki studiów w Uniwersytecie Wrocławskim

Ważne telefony i adresy Administrator IRK-i Liliana Gruca, e-mail: liliana.gruca@uwr.edu.pl , (71) 375 22 79. Dział Nauczania (71) 343 01 43; (71) 375 22 37, Sekretarz UKR dr Roman Wróblewski, romanw@dziennikarstwo.uni.wroc.pl

Forum internetowe dla sekretarzy https://irka.uni.wroc.pl/forum Dostęp do niego będzie możliwy po wpisaniu hasła, które zostanie zamieszczone na koncie komisji w IRC-e.

Poradnik sekretarza komisji rekrutacyjnej Na forum zostanie opublikowany Poradnik sekretarza komisji rekrutacyjnej, który będzie zawierał szczegółowe i aktualne informacje dotyczące rekrutacji na różne stopnie i tryby studiów. Poradnik będzie można także pobrać ze strony sekretarza UKR: www.dziennikarstwo.uni.wroc.pl O INSTYTUCIE  WYKŁADOWCY  PRACOWNICY  ROMAN WRÓBLEWSKI

kolejny kierunek studiów stacjonarnych Ważne zmiany (1) Nowy rodzaj limitu: KKSS kolejny kierunek studiów stacjonarnych Dotyczy tylko studiów stacjonarnych I, II stopnia i jednolitych magisterskich. Niewypełniony KKSS powiększa limit dla kandydatów z nową maturą.

Ważne zmiany (2) Weryfikacja zdjęć Osoba, która przyjmuje dokumenty kandydata, powinna zwrócić uwagę na to, aby zdjęcia w komplecie dokumentów były identyczne ze zdjęciem zamieszczonym w IRC-e. Zdjęcia te muszą spełniać też wymagania: kolorowe, bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, z zachowaniem równomiernego oświetlenia twarzy. Tło zdjęcia powinno być gładkie i niejaskrawe, a kontur głowy powinien być wyraźnie widoczny. Zdjęcie w IRC-e powinno być zaakceptowane przez sekretarza. Kandydat, którego zdjęcie zostało odrzucone, musi dołączyć zdjęcie poprawione.

Ważne zmiany (3) Statusy i informacje dla kandydatów: kandydat niezakwalifikowany, kandydat do przyjęcia, kandydat rezerwowy, kandydat przyjęty, kandydat nieprzyjęty, kierunek nie został uruchomiony, rezygnacja ze studiów.

Rekrutacja olimpijczyków Uchwała nr 60/2014 Senatu UWr. z dnia 28 maja 2014. (zmiany: 122/2014, 4/2015, 42/2015) Olimpijczyków obowiązuje rejestracja w IRK i złożenie kompletu dokumentów w wymaganym terminie. Na liście rankingowej mają oni przydzielone 1000 pkt. Uprawnienia olimpijskie można wykorzystać tylko w roku zdawania matury.

Matura międzynarodowa 2015 Kandydaci z maturą międzynarodową zdawaną w roku 2015 nie przynoszą świadectw, a jedynie zaświadczenia o wynikach matur. Kandydat z maturą międzynarodową zdawaną w roku 2015 wpisywany jest warunkowo na listę osób do przyjęcia. Nieuzyskanie wymaganej liczby punktów rekrutacyjnych obliczonych na podstawie wyników uzyskanych na świadectwie maturalnym matury międzynarodowej będzie podstawą do skreślenia go z listy osób do przyjęcia na studia.

Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne * (przez Dział Nauczania) Rekrutacja kandydatów ze świadectwem/dyplomem uzyskanym za granicą na studia w języku polskim Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne * Rektor (przez Dział Nauczania) obywatele Unii Europejskiej kandydaci spoza Unii Europejskiej posiadacze Karty Polaka posiadacze zezwolenia na pobyt czasowy na terenie RP posiadacze prawa osiedlenia na terenie RP (karta stałego pobytu). * Kandydatów powyższych umieszcza się w limicie przyjęć dla kandydatów z nową maturą

Rekrutacja na studia w języku angielskim Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne Biuro Współpracy Międzynarodowej obywatele polscy wszyscy cudzoziemcy (za wyjatkiem posiadaczy Karty Polaka) cudzoziemcy posiadajacy Karte Polaka.

Terminy rekrutacji na studia stacjonarne I stopnia i jednolite mgr. ETAPY POSTEPOWANIA REKRUTACYJNEGO TERMINY Rozpoczęcie rejestracji w systemie IRK 10 kwietnia Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych 2 lipca Postępowanie rekrutacyjne /konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/ 7-9 lipca I TURA Ogłoszenie I listy osób do przyjęcia na studia 10 lipca Ogłoszenie I listy rezerwowej (tylko w IRKa na indywidualnym koncie kandydata) Przyjmowanie dokumentów nie decyduje data stempla pocztowego 13-16 lipca Ogłoszenie I listy przyjętych na studia 17 lipca II TURA   Ogłoszenie II listy do przyjęcia Ogłoszenie II listy rezerwowej (tylko w IRKa na indywidualnym koncie kandydata) 20-22 lipca Ogłoszenie II listy przyjętych na studia 23 lipca III TURA Ogłoszenie III listy osób do przyjęcia do wyczerpania limitu miejsc 24-27 lipca Ogłoszenie III listy przyjętych na studia do 28 lipca

Opłata rekrutacyjna Wszyscy, którzy w dniach 7-9 lipca przystępują do egzaminu/rozmowy kwalifikacyjnej, są do niego/niej dopuszczeni bez względu na to, czy opłata jest widoczna w systemie. Wydziałowe Komisje Rekrutacyjne są zobligowane do sprawdzania, czy wpłynęła opłata rekrutacyjna, aż do dnia ogłoszenia list do przyjęcia. Laureaci i finaliści olimpiad przedmiotowych oraz konkursów uprawniających do zwolnienia z postępowania rekrutacyjnego na danym kierunku/specjalności są zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej. Zwolnieni z opłaty rekrutacyjnej są także cudzoziemcy mający przyznane Stypendium Rządu Polskiego na rok akademicki 2015/2016 W uzasadnionych przypadkach (§5 ust. 9 Zarządzenia nr 25/2015 Rektora) kandydat może się starać o zwrot opłaty rekrutacyjnej. Wzór wniosku zawiera Załącznik nr 3 Zarządzenia.

Egzaminy/testy/rozmowy kwalifikacyjne 7-9 lipca Komisje rekrutacyjne mają obowiązek odpowiednio wcześniej powiadomić kandydatów, którzy podlegają egzaminowi/testowi/rozmowie kwalifikacyjnej, o terminie i miejscu rekrutacji. W tym celu należy wykorzystać możliwość wysyłania komunikatów na konto kandydata w Internetowej Rejestracji Kandydatów. Egzamin ustny/rozmowa kwalifikacyjna odbywa się przed całą komisją rekrutacyjną. Po zakończeniu egzaminu/testu/rozmowy kwalifikacyjnej należy wprowadzić wyniki do IRK-i.

Lista osób do przyjęcia 10 lipca (rekrutacja na studia stacjonarne licencjackie i jednolite magisterskie) ogłaszane są listy osób do przyjęcia na studia. Wywiesza się je w siedzibie jednostki rekrutującej lub na jej stronie internetowej. W IRC-e wyniki zostaną ujawnione kandydatom o godzinie 13.00. Do godziny 10.00 tego dnia zostaną uaktualnione wpłaty kandydatów. Należy pamiętać, że podstawą listy osób do przyjęcia jest lista rankingowa kandydatów, którą również należy opublikować, co wynika z jawności postępowania rekrutacyjnego. Uwaga! System nie rozgranicza starej i nowej matury na listach rankingowych. Koniec listy do przyjęcia powinien zawierać wszystkich kandydatów z taką samą punktacją/wynikiem.

Osobne limity przewidziane są dla kandydatów z nową maturą, kandydatów ze starą maturą oraz kandydatów z KKSS. Limit niewypełniony przez kandydatów ze starą maturą powiększa limit dla kandydatów z nową maturą. Tak samo jest z limitem kandydatów z KKSS. Jeżeli w I turze limit nie zostanie wyczerpany, należy ogłosić drugą listę osób do przyjęcia na studia w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji dla II tury. W II lub III turze mogą brać udział tylko kandydaci, którzy się zarejestrowali jeszcze przed I turą (nie ma możliwości dorejestrowania się). Wydziałowe komisje rekrutacyjne mogą przeprowadzić III turę na studia stacjonarne I stopnia i stacjonarne jednolite magisterskie do wyczerpania limitu

Informacje dla kandydatów Po przeprowadzeniu każdej tury rekrutacji należy informacje o niej zamieścić na kontach rekrutacyjnych kandydatów. Po każdym etapie należy aktualizować wpisy. W poprzednim roku właśnie to zaniedbanie było przyczyną wielu interwencji kandydatów w Dziale Nauczania.

Przyjmowanie dokumentów Między 13-16 lipca (I tura rekrutacji na studia stacjonarne licencjackie i jednolite magisterskie) jest czas na przyjmowanie dokumentów od kandydatów, którzy są na listach osób do przyjęcia. Należy wtedy dyżurować w wyznaczonych dniach i godzinach oraz salach. Aby ułatwić kandydatom dojście do miejsca, w którym komisja odbiera dokumenty, drogę do niego należy czytelnie oznaczyć.

Komplet dokumentów studia I stopnia i jednolite mgr. kserokopia świadectwa dojrzałości, poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, kompletny kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu IRK i podpisany przez kandydata, kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, kserokopia zaświadczenia o nabytych uprawnieniach zwalniających z postępowania rekrutacyjnego poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, fotografia, zaświadczenie ze szkoły, przetłumaczone na język polski, o przystąpieniu do egzaminu maturalnego i jego wyniku (dotyczy tylko kandydatów z maturą międzynarodową 2015, oraz tegorocznych absolwentów szkół średnich zagranicznych).

Rekrutacja na studia stacjonarne II stopnia L.p. ETAPY POSTEPOWANIA REKRUTACYJNEGO TERMINY 1 Rozpoczęcie rejestracji w systemie IRK 10 kwietnia 2 Ostatni dzień rejestracji i wnoszenia opłat rekrutacyjnych 20 września 3 Postępowanie rekrutacyjne /konkurs świadectw, egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne/ 21-23 września 4 Przyjmowanie dokumentów, nie decyduje data stempla pocztowego 7-23 września 5 Ogłoszenie listy przyjętych na studia do 24 września

Komplet dokumentów studia II stopnia kserokopia dyplomu ukończenia studiów, poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego lub zaświadczenie o ukończeniu studiów I stopnia, II stopnia lub jednolitych magisterskich w terminie składania dokumentów, kserokopia świadectwa dojrzałości, poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, kompletny kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu IRK i podpisany przez kandydata, kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata na studia poświadczona przez Wydziałową Komisję Rekrutacyjną lub Dziekana Uniwersytetu Wrocławskiego w terminie składania dokumentów, fotografia, zaświadczenie o średniej ze studiów (jeżeli jest wymagane).

Decyzje Każdy kandydat, który wniósł opłatę rekrutacyjną (przyjęty lub nieprzyjęty) powinien otrzymać stosowną decyzję komisji rekrutacyjnej. Komisja drukuje oryginał decyzji (wysyłany kandydatowi) i jej kopię (pozostaje w aktach). Zarówno oryginał jak i kopia powinny być podpisane przez całą komisję! Po zakończeniu drukowania decyzji, komisja powinna wydrukować ich rejestr.

Wysyłanie decyzji Współpraca z Kancelarią: wszystkie decyzje są wysyłane „za potwierdzeniem odbioru” – konieczne jest przyklejenie odpowiedniego druku (żółta karteczka) na odwrocie koperty; należy przygotować i wysłać do Kancelarii dane do książki adresowej; koperty oddawane do Kancelarii powinny być uporządkowane: ich kolejność powinna odpowiadać kolejności w książce adresowej.

Rozszerzenie limitu O rozszerzeniu limitu decyduje Rektor na podstawie uzasadnionego wniosku Dziekana, uwzględniając obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne.

Dodatkowy nabór O dodatkowy nabór wnioskuje przewodniczący komisji rekrutacyjnej i dziekan. Stosowne pismo z wnioskiem o uruchomienie dodatkowej rekrutacji skierowane do Prorektora ds. Nauczania powinno być złożone w Dziale Nauczania wystarczająco wcześniej, aby przynajmniej na 2 dni robocze (co najmniej 48 godzin) przed planowanym terminem dodatkowego naboru można było zawiadomić administratora systemu IRK. Pismo powinno zawierać: datę rozpoczęcia i zakończenia internetowej rejestracji kandydatów, datę ogłoszenia listy kandydatów do przyjęcia, miejsca i daty składania dokumentów, datę ogłoszenia listy osób przyjętych oraz liczbę miejsc. Dział Nauczania zamieszcza informację o dodatkowej rekrutacji na stronie rekrutacyjnej Uniwersytetu i przekazuje administratorom IRK-i.

Składanie dokumentów po zakończeniu rekrutacji Do Działu Nauczania: lista przyjętych; zlecenie wynagrodzenia (2 egzemplarze, podpisane przez przewodniczącego WKR, dziekana i pełnomocnika finansowego). Do dziekanatów: lista rankingowa; dokumenty kandydatów przyjętych na studia wraz z protokołami indywidualnymi oraz z kopiami decyzji; protokoły indywidualne kandydatów nieprzyjętych wraz z kopiami decyzji; sprawozdanie opisowe przewodniczącego WKR.

Nieuruchomienie kierunku W przypadku niewypełnienia minimalnego limitu przyjęć Rektor podejmuje decyzję o nieuruchomieniu kierunku. Podpisane przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej oraz odpowiedniego dziekana pismo z wnioskiem o nieuruchomenie kierunku należy złożyć do Działu Nauczania. Konieczne jest oznaczenie w systemie IRK statusu kandydata „kierunek nie został uruchomiony”, na podstawie którego kandydat nie zostanie immatrykulowany do systemu USOS.

Proszę o staranne prowadzenie dokumentacji Proszę o staranne prowadzenie dokumentacji. Ewentualne poprawki w dokumentach powinny być parafowane przez przewodniczącego komisji. Wątpliwości proszę konsultować z Działem Nauczania lub ze mną. Proszę o uwagi i wnioski po zakończeniu rekrutacji. Dziękuję za uwagę Roman Wróblewski