Czego oczekuje e-commerce?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Advertisements

Ogólne zasady realizacji projektów w ramach PO KL
Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Warszawska Giełda Towarowa Spółka Akcyjna
Konferencja ZPHF 10 kwietnia 2008 Andrzej Stachnik
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Artur Strzelczyk Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Nokia – płatności przez telefon komórkowy Dariusz Zalewski Business Development Manager
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prezes Zarządu eCard S.A.
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Tomasz Hankus Jarosław Janik Konrad Tendera
Platforma udostępniająca skalowalną komunikację w środowisku rozproszonym Tomasz Hankus Jarosław Janik Konrad Tendera Opiekun: dr inż. Tomasz Szydło Prowadzący:
Szkolenie wprowadzające w tematykę zakupów w sieci
W nowej odsłonie.
PREZENTACJA PLATFORMY
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Nowa firma, doświadczeni ludzie
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
KS-ZPL © KAMSOFT
Zaufany partner na rynku e-commerce
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
V Konferencja Miasta w Internecie Zakopane 20 – 22 czerwca 2001 ArkadiuszZłotnicki Portal samorządowy.
W AKTUALNYCH TRENDACH GDZIE DZISIAJ SZUKAĆ DUYŻYCH PIENIĘDZY ?
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Bezpieczne zakupy INTERNET.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Technologie w marketingu Business Intelligence w marketingu, czyli jak zamienić dane w decyzje biznesowe Technologie w marketingu czyli jak skutecznie.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Wsparcie dla innowacyjnych pomysłów Projekt finansowany jest przez Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Oś Priorytetowa 3 Kapitał dla innowacji, Działanie.
Dr Małgorzata Ganczar. ebiznes Model prowadzenia biznesu opierający się na szeroko rozumianych rozwiązaniach teleinformatycznych, w szczególności aplikacjach.
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
4/27/2017 Płatności internetowe i ich wykorzystanie w efektywnym zarządzaniu funduszami miejskimi Bartłomiej Danek Dyrektor Sprzedaży Segmentu Administracja.
Cobi S.A. ul. Jaskrów Warszawa.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
15 listopada 2012 Anna Frąckowiak „Nowoczesny Magazyn” „Logistyka a Jakość”
Intelligent Mobile Cloud Przegląd dziedziny problemu J. Grzesiak, Ł. Jędrychowski, T. Kruczkowski, Ł. Mozgowoj.
Marzec 2011 Grupa Kapitałowa HAWE 1. 2 Dynamicznie rozwijająca się Grupa w sektorze telekomunikacyjnym i budowlanym Unikalna w skali kraju strategia „Operatora.
PARTNER Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Temat projektu „Ile kosztuje kupno i urządzenie nowego mieszkania?”
KLIENT + Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz.
Internet, jako narzędzie zarządzania firmą. Beata Klonowska Karolina Florkowska.
Motoryzacja w Polsce i Europie 2016 r.
Cyfrowe przyspieszenie
Ul. Janowska 23 d Kielce Tel NIP REGON
Nazwiska autorów Afiliacje autorów
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Sprzedawaj w Europie! Amazon i eBay od A do Z.
Program zakupu samochodów Marka Hyundai
MARKETING INTERNETOWY
Istota informacji w e - handlu
Warszawa, 8 października 2008 r.
Zapis prezentacji:

Czego oczekuje e-commerce? Konferencja „Finanse w internecie” 24 marca 2015, Wrocław

Tomasz Kabarowski ekspert rynku e-commerce W branży internetowej od 1998 roku Współtwórca serwisu Money.pl W latach 2013-2015 CEO jednego z największych sklepów internetowych NEO24.PL MBA, Aalto University, Helsinki

Tempo wzrostu e-commerce

Zakupy inicjowane online

Trendy #1 mCommerce

Trendy #1 mCommerce, c.d.

Trendy #2 Natychmiastowa dostawa

Trendy #3 Omni-channel shopping

Trendy #4 mPłatności offline

Trendy #5 Metody płatności

Połączmy fakty Fakt 1 – Dynamiczny wzrost mobile Fakt 2 – Nacisk na tempo realizacji transakcji Fakt 3 – Wielokanałowość sprzedaży Fakt 4 – mPłatności dla zakupów offline Fakt 5 – Rosnąca popularność portfeli zakupowych + Rosnące zapotrzebowanie na anonimowość Rosnąca popularność walut cyfrowych (np. Bitcoin)

Wnioski Rozwiązanie płatnicze musi być: TRANSPARENTNE – w procesie zakupowym praktycznie niezauważalne NIEZALEŻNE OD PLATFORMY – realizować funkcję transparentności niezależnie od sposobu i miejsca dokonywania zakupów W PEŁNI ANONIMOWE – nie wymienia danych o kliencie z merchantem

tomek.kabarowski@gmail.com