Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Reklama jako narzędzie marketingu Projekt jest współfinansowany.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Przypomnienie podstawowych zasad oznakowania projektów w ramach POKL
Człowiek – najlepsza inwestycja
Wprowadzenie do języka skryptowego PHP
Znakowanie tablic informacyjnych,
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Jak promować projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Katedra Marketingu Usług
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Strategia skutecznego szukania informacji w Internecie
Autorzy: Magdalena S Patrycja P Aneta W
„Baby Taxi Dorota Ejlak i wspólnicy Spółka jawna”
Program Rozwojowy dla Technikum nr 3 w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach KANA Gliwice Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Marketing elektroniczny w turystyce
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
[ Biuro Zarządzania Funduszami Europejskimi MUW w Krakowie ] Obowiązki beneficjenta związane z informacją i promocją ZPORR Jan Masłyk Kierownik Referatu.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Metodologia badań wydatków reklamowych
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie ID grupy: 97_75_p_G2
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
PROCENTY Kacper Magiera.
Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Prawdy oczywiste Prezenty dla kontrahentów - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
W W W Łukasz Stochniał.
OCZEKIWANIA CO DO INFORMACJI. Istnieje społeczne przyzwolenie na wydawanie pieniędzy na „dobre i potrzebne” kampanie informacyjne. Mówi się, że nieznajomość.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Małgorzata Krzeszowska Autoprezentacja Projekt jest współfinansowany.
Kolory w kodzie RGB i HEX
Marketing usług agroturystycznych
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej O rozliczeniach z ZUS Projekt jest współfinansowany ze środków.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Małgorzata Krzeszowska Rynek pracy w 2020r. (na podstawie badań.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wybór strategii marketingowej Projekt jest współfinansowany ze.
… czyli dobre obyczaje Internetu
TECHNIK HANDLOWIEC.
LOGO. Czym jest logo? Logo najczęściej składa się z sygnetu (graficznego znaku) i logotypu (znaku typograficznego, czyli składającego się z fontu wybranego.
PRODUKT.
KODEKS 2.0 SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W INOWROCŁAWIU.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Metody komunikacji.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
KREOWANIE SYLWETKI UBIOREM „Wystawa” -typy poru roku -indiwidualność i styl -style odzieżowe -typy sylwetek i proporcje -przemiana Projekt współfinansowany.
Identyfikacja Wizualna Firmy
Regulacje prawne w UE dotyczące promocji. źródła prawa promocja (reklama)
Informacja i promocja Agnieszka Srokosz, WST PWT PL-SK.
Promocja i informacja Poznań, r.. Podstawy prawne Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO SPÓŁKA JAWNA. Logo i nazwa Nasze Miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę „Bello”. Słowo to z języka hiszpańskiego oznacza „piękny”. Wybrałyśmy.
Wiem, jak się należy zachować
Halina Klimczak Katedra Geodezji i Fotogrametrii Akademia Rolnicza we Wrocławiu WYKŁAD 2 ZMIENNE GRAFICZNE SKALA CIĄGŁA I SKOKOWA.
Pour Toi Mała firma zajmująca się oryginalnym zdobieniem porcelany, już dostępna w sprzedaży!
Zapraszam na prezentację p.t ,, REKLAMA DŹWIGNIĄ HANDLU”.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Księgi wizualizacji znaku PROW
Wsparcie dotacyjne w ramach
Uczniowie klasy II b Szkoły Podstawowej nr 59
System Identyfikacji Wizualnej dla Gminy Osiecznica wykonanej w ramach X Konferencji Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich Kliczków, luty 2008.
MÓJ ZAWÓD.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Zespół szkół Ekonomiczno – Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach
Jak przygotować dobrą, interesującą prezentację multimedialną?
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Reklama jako narzędzie marketingu Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie. Niejedna mała rzecz została wyolbrzymiona przez odpowiednią reklamę. Mark Twain Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Słowo reklama pochodzi od łacińskiego słowa „clamo” co oznacza głośno wołać, krzyczeć, hałasować, wywoływać, wzywać [1]. Reklamą jest wszelkie rozpowszechnienie informacji o towarze (zalety, miejsca i możliwość nabycia) a także zachwalanie kogoś lub czegoś przez prasą, telewizję, radio oraz przez środki służące temu celowi, tj. plakaty i ulotki [2]. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Funkcje reklamy [3]: edukacyjna informacyjna wspierania sprzedaży (przypominanie, nakłanianie) konkurencyjna manipulacyjna zachęcająca. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Logo jest graficzną formą przedstawienia symbolu i nazwy firmy. Logo składa się z: logotypu, czyli tekstowego przedstawienia nazwy, na który składa się dobór określonego kroju i koloru czcionki, sygnetu, czyli symbolu graficznego. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Typy logo występujące w praktyce: logo inspirowane nazwami organizacji znaki tematyczne znaki symboliczne znaki inspirowane heraldyką znaki symboliczne. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Cechy które powinno spełniać dobrze zaprojektowane logo [4]:  Logo powinno być proste.  Logo powinno być łatwe do zapamiętania.  Logo powinno być ponadczasowe.  Logo powinno być uniwersalne.  Logo powinno być zrozumiałe dla odbiorcy. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej 7 złotych zasad projektowania logo [5]:  Nie używaj więcej niż trzech kolorów.  Nie używaj więcej niż dwóch krojów pisma.  Pozbywaj się wszystkiego, co nie jest absolutnie konieczne.  Logo powinno zawsze wyglądać dobrze: małe czy duże, w czerni czy w bieli (pozytyw czy negatyw).  Logo musi być zapamiętywalne.  Nie słuchaj destrukcyjnych opinii na temat logo, wysłuchuj wyłącznie ludzi, którzy znają i rozumieją Twoich klientów tak dobrze, jak Ty.  Nie łącz elementów popularnych znaków, nazywając to oryginalną pracą. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej [1] J. Pieńkowski, Słownik łacińsko- polski, Warszawa 1996, s.76. [2] Wyrok NSA w Katowicach z 8 kwietnia 1997 r., SA/Ka 2976/95, Lex [3] R. Nowacki: Reklama, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2005, s. 39. [4] dobrze-zaprojektowane-logo/, [dostęp: ] dobrze-zaprojektowane-logo/ [5] logo/, [dostęp: ] logo/ Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.