WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Advertisements

Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA 14 MARCA 2008 PRZEDSTAWICIELSTWO KOMISJI EUROPEJSKIEJ WARSZAWA ZANIM KLIKNIESZ – POZNAJ SWOJE PRAWA.
badania rynku turystycznego
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Katedra Marketingu Usług
1. Stosunek Polaków do reklamy 3 Celem reklamy jest przekazywanie informacji o produktach i rozwiązaniach ułatwiających nam życie. Dzięki reklamie można.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
JESTEM w PORZĄDKU NIE SPRZEDAJĘ ALKOHOLU MAŁOLATOM kampania społeczna Tychy, 15 – 30 maja 2003.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
REKLAMY Autorki: Ilona Lebiedzińska Ewelina Krasnowska Daria Sak
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Głosujesz swoimi pieniędzmi
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Ankieta nt. wolontariatu
Pomysł cross-promocji
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
„Nowa torebka? Nie w tym miesiącu” „Wygodne adidasy? Miałem sobie je kupić, ale rozwaliłem wszystkie pieniądze od rodziców i teraz wystarczy mi tylko na.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Przemoc internetowa polega na: Obrażaniu kogoś przez internet na różnych stronach; np.: Facebook, GaduGadu itd… Publikowaniu treści obscenicznych i wulgarnych;
Dlaczego baton plus kawa?
Założenia cross- promocji Jak powszechnie wiadomo słodkie upominki oraz prezenty są nieodłącznym elementem każdej rocznicy, urodzin, imienin, świąt oraz.
ODKRYWAJ NOWE LĄDY Z Pomysł na cross-promocję autorstwa Aleksandry Majcherek.
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Strategie promocji.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi.
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Skittlesomania! Spodziewaj się niespodziewanego! Agata Gliszczyńska.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Community Day W Grodzisku Maz. mieści się oddział szwajcarskiej firmy Firmenich zajmującej się produkcją i sprzedażą aromatów spożywczych i kompozycji.
Supermarkety i dyskonty
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Pułapki w sklepach czyli krótki zakupowy przewodnik.
4. Reklama porównawcza związana z ofertą specjalną powinna, w zależności od jej warunków, jasno i jednoznacznie wskazywać datę wygaśnięcia tej oferty.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Przedsiębiorczość Innowacyjna prezentacja końcowa Marshall Software Bartosz Marszałek Bartosz Milewski Piotr Markowski Krzysztof Leoniak.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Okno na Hooptymistyczny świat
NESCAFE Budzik w iPhone
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Copywriting Karolina Stróżyk
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na YT czy też Telewizja internetowa. Moim zadaniem było znaleźć najlepszą drogę dotarcia do konsumenta ( lat ) z nową marka jaką jest Skittles. Przeprowadziłem ankietę, która miała za zadanie sprawdzić w jaki sposób ludzie najczęściej dowiadują się o nowej marce. Ankieta wykazała, że 42 % dowiaduje się z TV, 30% z internetowych reklam, 19 % z wyskakujących okienek na stronach www.

SPOSOBY DOTARCIA DO GRUPY OSÓB (15-25) Moim pomysłem na sposób dotarcia z nowym produktem do grupy osób w wieku (15-25) są: 1.zabawne spoty reklamowe umieszczone na YT. Neostrady (serce i rozum ), Będą pokazywać w zabawny sposób nową markę pod jakim względem jest ona najlepsza. Dobrym przykładem są spoty wcześniej istniejącej Neostrady (serce i rozum ), bohaterowie pokazywali nowy produkt w zabawny sposób i takie reklamy się zapamiętuję. Z mojej drugiej ankiety wynika, iż jest to najlepszy sposób dotarcia z nową marką. 2. Gra na telefon Badani stwierdzają, że ludzki umysł uczy się szybciej podczas relaksu.Wnioskując z tego, że tylko dobra gra na telefon sprawi, że nowy produkt zostanie szybciej zapamiętany i utkwi na stałe w pamięci. Jak wiadomo by trafić do ludzi w grupie wiekowej najlepszym sposobem jest gra na telefon. Moje badania i ankieta stwierdzają, że ta grupa wiekowa częściej gra na telefonie w różnorakie gry i wybrała ten sposób poznawania nowej marki.

BADANIA JAKOŚCIOWE PRZEDSTAWIONE JAKO ANKIETA MIAŁY ZA ZADANIE POKAZAĆ, KTÓRY Z MOICH POMYSŁÓW BARDZIEJ PRZYPADŁ DO GUSTU. BADANIA ZOSTAŁY WYKONANE NA 20 OSOBOWEJ GRUPIE OSÓB.

PROMOCJA SKITTLES NA POZIOMIE SKLEPÓW wzrost sprzedaży jak i rozpoznawanie marki. Mój pomysł na taką promocję narodził się w momencie oglądania reklamy skittles w której była żyrafa. Pomyślałem o stworzeniu takiego stoiska z tą żyrafą ( gadająca żyrafa ) w sklepach i o umieszczeniu różnych haseł w opakowaniach skittles. Żyrafa będzie po zakupie paczki skittles wypowiadała jakieś hasło. Jeżeli w opakowaniu po skittles będzie to hasło, osoba dostanie zniżkę na drugi produkt lub drugą paczkę Skittles. Dzięki temu można promować przez zabawę kolejne produkty. Konsumenci będą wracać do sklepu, by usłyszeć lub przeczytać nowe hasło po zakupie skittles. Moim zdaniem taki rodzaj promocji spowoduje wzrost sprzedaży jak i rozpoznawanie marki. By utwierdzić Was drodzy Jury, że ten pomysł jest najlepszy zwrócę się do przykładu kolejnego dobrze znanego nam produktu, który wypromował się przez umieszczenie haseł pod kapslami. Konsumenci kupowali produkt nie tylko dla samego smaku, ale również dla zbierania kapsli z tymi hasłami.