Fazy obiegu pism I faza – przyjmowanie pism II faza – rozdział

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Biuletyny Informacji Publicznej we Wrotach Małopolski jako wstęp do elektronicznego województwa Kraków, 2 kwietnia 2004 r.
Informacja publiczna i e-urząd
ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ I SZEFA
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Nowa Instrukcja Kancelaryjna - projektowane zmiany prawne
Doręczenia elektroniczne Automatyczne systemy orzekania
KORESPONDENCJA SERYJNA
Przyjmowanie pism według systemu bezdziennikowego 
SYSTEM KANCELARYJNY.
T: System Kancelaryjny.
System kancelaryjny.
Rodzaje dokumentów biurowych
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji Ewa Pabin kl.3aTŻiGD
ŚRODKI TECHNIKI KORESPONDENCYJNEJ
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Technika Biurowa i Komputerowa
WYSYŁANIE PISM WEDŁUG SYSTEMU BEZDZIENNIKOWEGO
SYSTEMY KANCELARYJNE.
– główny efekt pracy biurowej
czyli taniej, szybciej, skuteczniej
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Rozdzielanie i załatwianie spraw
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
Exell Systemy Zarządzania Informacją
Poczta elektroniczna Adres .
ŚRODKI TECHNICZNE I POMOCNICZE W PRACY BIUROWEJ
Systemy Kancelaryjne ..
P ROJEKT L EONARDO DA V INCI U CZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Frankfurt nad Odrą
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
PRAKTYKA ZAWODOWA Adamczak Julita.
Wysyłanie pism Pisma do wysyłania przekazuje się do kancelarii lub sekretariatu, gdzie związku z wysyłką wykonuje się następujące czynności: sprawdza.
Witam Państwa na wykładzie z podstaw mikro-ekonomii, :)…
DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Standard Elektronicznej Skrzynki Podawczej a nadesłane uwagi
Temat: Poczta elektroniczna ( )
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
Spotkanie informacyjne
Platforma e-learningowa
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
1 Witam Państwa na wykładzie z podstaw mikro- ekonomii, :)…
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją
Technologie informacyjne w administracji publicznej
Organizacja pracy biurowej i techniki korespondencji
REDAGOWANIE PISM.
Rodzaje dokumentów biurowych
Funkcje pracy biurowej
Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją EZD PUW
Zasady redagowania pism urzędowych
Rejestrowanie i znakowanie pism przychodzących i wychodzących
Obieg dokumentów w instytucji publicznej o akademickim rodowodzie Mariusz Mysiakowski Warszawski Uniwersytet Medyczny.
ZAMÓWIENIE. Korespondencja handlowa Mianem korespondencji handlowej określa się wszelkiego rodzaju pisma, jakie wymieniane są pomiędzy podmiotami gospodarczymi,
Instrukcja Kancelaryjna i Wykaz Akt Uniwersytetu Jagiellońskiego
SkanDok Program konwertujący dokumenty papierowe do postaci cyfrowej. Zadaniem programu jest tworzenie elektronicznych akt EPU.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
Optymalizacja? Oszczędność? Komunikacja z Klientem w przedsiębiorstwie komunalnym Bystre,
Instrukcja kancelaryjna – jej znaczenie i zasady opracowania
BIURO OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Rodzaje systemów kancelaryjnych
Kancelaria Tajna prowadzi następujące urządzenia ewidencyjne:
Łączenie pism w sprawy, pisma nie tworzące akt spraw
Netykieta.
Urządzenia ewidencyjne Kancelarii Tajnej
Korespondencja elektroniczna
Zapis prezentacji:

Fazy obiegu pism I faza – przyjmowanie pism II faza – rozdział i załatwianie pism III faza – wysyłanie odpowiedzi

I faza – przyjmowanie pism Odbieranie przesyłek Otwieranie poczty Grupowanie przesyłek Rejestracja i ewidencja przesyłek Dekretowanie

II faza – rozdział i załatwianie pism Rozdzielanie korespondencji Przeglądanie i przydzielanie wpływów Rejestrowanie spraw Zakładanie teczek Załatwianie spraw Sporządzanie pism Aprobata

III faza – wysyłanie odpowiedzi Sprawdzanie dokumentów pod względem językowym Podpisywanie pisma i umieszczanie pieczęci urzędowych Przygotowanie rozdzielników pism Kopiowanie pism wychodzących Rejestracja dokumentów wychodzących Adresowanie kopert Umieszczanie pieczątki nagłówkowej na kopercie Frankowanie lub przyklejanie znaczków Ekspedycja wysyłanej korespondencji

Co zrobić, aby obieg pism nie trwał aż tak długo?