Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Advertisements

Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
Dlaczego opieka pastoralna ?
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego
PODSUMOWANIE ZBIORCZE ANKIETY– PROCENTOWY UDZIAŁ ODPOWIEDZI Ankieta została przeprowadzona w 2009 r. wśród uczniów gimnazjum.
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Ocenianie kształtujące
BEZPIECZNE KIBICOWANIE
SIĘGAJ PO TO, CZEGO CHCESZ NIE RANIĄC INNYCH!
ad tracto ad = do tracto =ciągnąć I.Jakim nauczycielem był Pan Jezus? a. cechy b. miejsca c. słuchacze d. metody e. cel naśladuj Mistrza wykorzystaj.
realizacja VIII punktu
Trzymaj formę Celem programu jest :
AKCJA BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK w Przedszkolu nr 2 im. M
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie Ustaw dla tej prezentacji motyw o nazwie ASPEKT i wybierz dla niego zestaw kolorów o nazwie.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Kibole, blokersi, grupy podwórkowe
„Tytoń, narkotyki, dopalacze - jak się przed tym bronić”
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10 W ZGIERZU. W realizacji akcji brały udział wszystkie cztery grupy naszej placówki. Temat akcji nawiązywał do tematu rocznego.
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
Kibole, blokersi, grupy podwórkowe.
Bezpieczna szkoła II Edycja konkursu 2012/2013.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Cele projektu Celem projektu jest zwalczanie rasizmu, ksenofobii i antysemityzmu poprzez upowszechnianie postawy fair play dla większego zrozumienia innych.
I semestr roku szkolnego 2012/2013. Uczniowie klas I-IV, w dniu 25 września br., spotkali się z przedstawicielami Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej.
Asertywność czyli jak żyć z ludźmi Autor: Elżbieta Bowdur.
Zadanie konkursowe nr 4 „Prawna ochrona dóbr osobistych człowieka,
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
Przedszkole Miejskie Nr 1 „Tęczowa Jedyneczka” Rawa Mazowiecka
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
JAK NAUCZYĆ SIĘ MÓWIĆ "NIE"?
BEZPIECZNA SZKOŁA - BEZPIECZNY UCZEŃ
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez szkołę, dotyczącej kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. 14 IX 2012r. w naszej.
3 grudnia 2014 roku klasy 1c i 2a uczestniczyły w spotkaniu z behawiorystką i treserem psów, podczas którego dowiedzieli się jak porozumiewać się z psami,
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia…”. Podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji.
„SZKOŁA WSPÓŁPRACY” UCZNIOWIE I RODZICE KAPITAŁEM SPOŁECZNYM NOWOCZESNEJ SZKOŁY Okres trwania projektu: marzec 2013 – luty 2015.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Mój przyjaciel jest inwalidą – jak kształtować postawy akceptujące niepełnosprawność?”.
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem „Nie jesteś sam”. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego,
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ ZESPÓŁ SZKÓŁ im. OSKARA LANGEGO ul. RATAJA 30, ZAWIERCIE ZADANIE 6 Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów.
DEBATA.  Od momentu przystapienia szkoły do projektu nasi uczniowie sa na bieżąco informowani o założeniach programu. Podczas lekcji i dodadatkowych.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
„8 LISTOPADA-DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
Konkurs „Bezpieczna Szkoła – Bezpieczny Uczeń” Sprawozdanie z VI zadania konkursowego.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Blokersi , kibole , grupy podwórkowe
SZALIKOWCY.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Jestem Prawdziwym Kibicem, bo potrafię dopingować w sposób kulturalny.
PROJEKT FAIR PLAY w Publicznym Gimnazjum Nr 26 im. Mikołaja Reja w Łodzi.
OGÓLNOPOLSKI KONKURS: „BEZPIECZNA SZKOŁA – BEZPIECZNY UCZEŃ” Organizator: Redakcje miesięczników „Monitor Unii Europejskiej” „Monitor Unii Europejskiej”
 Uczniowie klas IV-VI Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zawadce realizowali projekt edukacyjny pn „Dopalacze – droga donikąd”. Celem projektu.
Stowarzyszenie Psychoedukacji i Terapii „EVOLUTIO” zaprasza do udziału w BEZPŁATNYM: Treningu asertywności   DZIĘKI UDZIAŁOWI W TRENINGU: - poznasz uniwersalne.
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
Żeromszczacy w NBP.
„Fizyczna karuzela”- eksperymenty
BĄDŹ KUMPLEM- NIE DOKUCZAJ
Spotkanie z weterynarzem
Prezentacja szkoleniowa
POLSKI DZIEŃ TRANSPLANTACJI W SP6.
Nasza Drużyna Prezentacja programu rozwijania umiejętności społecznych realizowanego w Przedszkolu Integracyjnym nr 45.
Prezentacja szkoleniowa
Zapis prezentacji:

Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciągnięciem do „paczki”

Realizując to zadanie, 15 I 2013r. spotkaliśmy się na sali gimnastycznej, aby zobaczyć prezentację multimedialną. Podczas prezentacji uczniowie dowiedzieli się, kto to jest kibic i na czym polega „zdrowe” kibicowanie. Poznali 10 zasad „Jak zostać prawdziwym kibicem?”. Zapoznali się z określeniem „kibol” – kto to jest?, jak się zachowuje? I doszli do wniosku, że kiboli cechują negatywne postawy i nie warto ich naśladować. Uczniowie usłyszeli też termin „blokersi” i „grupy podwórkowe” – być może z tymi terminami spotkali się po raz pierwszy, gdyż mieszkają w środowisku wiejskim i te określenia są dla nich nowe. Podczas spotkania poruszony został również temat asertywności – co to jest asertywność, dlaczego warto mówić „nie”, szczególnie złym zachowaniom. Dzieci dowiedziały się też, dlaczego ludzie zachowują się ulegle i co wiąże się z zachowaniami uległymi. Jako podsumowanie podane zostały zagrożenia i niebezpieczeństwa płynące z kontaktu z grupą podwórkową oraz postawy chroniące przed wciągnięciem do „paczki”. Próbę asertywności przedstawiono w krótkiej scence rodzajowej pomiędzy uczniami. Uczniowie klas IV – VI otrzymali przykłady sytuacji życiowych z zapytaniem „Czy jesteś asertywny?” – do indywidualnych przemyśleń.