EKOZESPÓŁ Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 3 im. „Polskich Olimpijczyków” w Iławie 2006/2007.

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ST. STASZICA W TARNOWIE

S Z Y B A.
Reportaż fotograficzny
Tomasz Wierzbicki - prezentacja
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Wycieczki.
Wiktoria Rzymowska VB i Magda Wrzesień VB Szkoła Podstawowa nr 310 im. Michała Byliny w Warszawie Stop piractwu!
Grupa UoT – Uzależnieni od Teatru
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY KLASA I C T – WYCHOWAWCA: TERESA BEDNARZ.
Operacje na wykresie funkcji f(x)=|x|
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Wycieczka do Bieszczadzkiego Parku Narodowego
Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami. Dnia 12 maja 2006 roku wyjechaliśmy na jednodniową wycieczkę w okolice Karpacza. Punktem głównym tejże wycieczki.
Edukacja ekologiczna z „EKOskrzatem”
Ryzyko 4 Dorota Kuchta.
Sprawozdanie z wycieczki klasy II F do Oliwskiego ZOO w Gdańsku
Konkurs przyrodniczo-ekologiczny klas II
Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso
Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Opiekunowie grupy: Grażyna Winkler, Bożena Matusiak.
Poznaje Bytom. Zostało tylko 21 dni do zakończenia konkursu. Czas zacząć odwiedzać ciekawe miejsca w Bytomiu, wpisane w Karcie uczestnictwa, którą dostałem.
ZAKRĘCENI UŚWIADOMIENI PRZEBIEG PROJEKTU PL R3.
XIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego 2010/2011 dla dzieci i młodzieży pod hasłem: ELIMINACJE POWIATOWE.
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
Prawdziwy przyjaciel lasu
Aleksandra Popowicz Klasa VI Szkoła Podstawowa w Kopyłowie.
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 BOLESŁAWIEC
„My Jesteśmy Przyjaciółmi Lasu ” Dominika Ardziejewska.
Kamil Kuczman.  Wycieczka do rezerwatu przyrody „Polanki”
Kto jest przyjacielem lasu ?
„ Kto jest przyjacielem lasu.”
,,Przyjaciele lasu”.
Kto jest przyjacielem lasu?
Ustanowienie Pastusiowego Rekordu Świata w Akademii Aquafresh w Przedszkolu Samorządowym w Jerzmanowicach.
Luty / Marzec Czekamy na wiosnę.
Kto jest przyjacielem lasu Maciej Czapla Kl.4b. Poradnik „jak zostać przyjacielem lasu” 1.Ogarnij swoje śmieci. Jeśli jesteśmy na wycieczce w lesie, w.
Poznajemy tajemnice wody
Trzecioklasiści zapraszają na wspólne śniadanko ;*) 8 listopada 2011r. uczniowie klasy 3a Publicznej Szkoły Podstawowej w Tarczynie zorganizowali „DZIEŃ.
Prezentacja realizowana w ramach projektu Szkoła z Klasą 2.0.
Szkoła Podstawowa im. St. Mikołajczyka w Giełczwia w 1.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Październik Wycieczka. Wycieczka do Zespołu Parków Krajobrazowych w Jerzwałdzie Dnia 18 X 2006r wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Jerzwałdu. Na.
Dziękuję wam za wszystko 
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
Kampinos na rowerach Wycieczka jesienna klasy 5c i 5d.
Zapraszamy do biura podróży Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
„UNICEF” w naszej szkole. Nasza szkoła współpracuje od dwóch lat z międzynarodową organizacją UNICEF. Uczniowie, którzy angażują się w działania tej organizacji.
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
Wymiana uczniowska. Zapraszamy do wzięcia udziału w wymianie uczniowskiej w roku 2016 ♥ poznanie nowego kraju ♥ poznanie nowych ludzi ♥ poznanie nowej.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
WYCIECZKI PRZYRODNICZE. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Dzieci poznawały prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych.
PROJEKT BADAWCZY „DRZEWO”
Opiekunowie: Małgorzata Ceglarz-Chołody Leszek Iwaniak Uczniowie: Żaneta Wiśniewska IIb Karolina Juszczak IIb Brajan Bednarczyk IIb Magdalena Depta IIb.
Edukacja w Nadleśnictwie Kraśnik. Las wita Was Teren Nadleśnictwa Kraśnik to pełne uroku pagórkowate krajobrazy Wyżyny Lubelskiej. To miejsce gdzie można.
Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń. Zadanie 9. TEMAT: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia”
Zachowaj Trzeźwy Umysł sprawozdanie z realizacji zadania w roku szkolnym 2012/2013 pod hasłem „Piękna nasz mała i duża Ojczyzna”: Wycieczka Kraków - Zakopane.
Współpraca Nadleśnictwa Lesko ze Szkołą Podstawową w Łukowem.
WYCIECZKA REGIONALNA KLAS 6 DO POZNANIA
Konkurs multimedialny „Nasze Nadleśnictwo” Nadleśnictwo Lubichowo
Matematyka w życiu codziennym.
31 maja – Ogólnopolska akcja „Polska na rowery”
Imię i nazwisko nauczyciela
GRUPA OF W BIBLIOTECE..
Miniprzedsiębiorstwo XV pol-tech w XV LO w Bydgoszczy
travel margie’s margie’s travel
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Klasa 1 d Rok szkolny 2015/2016.

Oto my - Młodzi ekolodzy z IIa Patrycja Bronikowska Patrycja Bronikowska Ola Gurzyńska Ola Gurzyńska Wiktoria Kusz Wiktoria Kusz Łukasz Lewicki Łukasz Lewicki Małgosia Marciniak Małgosia Marciniak Magda Morenc Magda Morenc Ola Sierdzińska Ola Sierdzińska Michał Świniarski Michał Świniarski Opiekunowie: Opiekunowie: Katarzyna Więckiewicz Katarzyna Więckiewicz Grażyna Ziomek Grażyna Ziomek

Wrzesień Wycieczka

Szkółka w Gardynach 27 IX wyjechaliśmy do Szkółki leśnej w Gardynach. Na miejscu przywitał nas leśniczy pan Jarosław Zieliński. Opowiedział nam w jakim celu zakłada się takie szkółki. Byliśmy bardzo ciekawi, jak ona wygląda. 27 IX wyjechaliśmy do Szkółki leśnej w Gardynach. Na miejscu przywitał nas leśniczy pan Jarosław Zieliński. Opowiedział nam w jakim celu zakłada się takie szkółki. Byliśmy bardzo ciekawi, jak ona wygląda.

Wreszcie wyruszyliśmy na zwiedzanie

Nasze obserwacje Uważnie słuchaliśmy informacji, które przekazywał nam pan leśniczy, zadawaliśmy pytania. Potem dzieliliśmy się spostrzeżeniami.

Bardzo ciekawy był również „Ptasi budzik”

Lodownia Ale najbardziej zainteresowało nas miejsce, w którym przechowuje się sadzonki drzewek, zwane „lodownią”.

Sprawozdanie z wycieczki A tak oto opisaliśmy swoje spostrzeżenia po wycieczce. A tak oto opisaliśmy swoje spostrzeżenia po wycieczce. Kartę opracowała Kartę opracowała Ola Gurzyńska. Ola Gurzyńska.