ICE - (dawniej InterCity Express) – kategoria pociągów dalekobieżnych dużych prędkości należących do przedsiębiorstwa DB -Deutsche Bahn. ICE stanowi regularnie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
© Copyright by Rafał Trzop kl. Ic
Advertisements

Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Wyk: Bartek Pydych i Mariusz Bijok
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
TRANSPORT Roman Idczak.
I ich znaczenie dla naszego środowiska
Zmiany w organizacji komunikacji miejskiej w czasie: -ograniczenia ruchu na I linii metra -zamknięcia podmiejskiej linii średnicowej -wyłączenia ruchu.
Jarosław Bąk Specjalista ds. PR i CSR Toyota Motor Poland
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Program budowy linii dużych prędkości
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce Katowice, r. Konrad Gawłowski Zastępca Dyrektora Centrum Kolei Dużych Prędkości.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
MERCEDES Mercedes-Benz – marka samochodów produkowanych obecnie przez koncern Daimler AG (poprzednia nazwa DaimlerChrysler), zaś wcześniej przez koncern.
FORMY TERENU.
TRANSPORT KOLEJOWY INFRASTRUKTURA.
Podstawy trakcji elektrycznej
Trakcja elektryczna Katarzyna Bergiel Wiadomości ogólne
KONFERENCJA ROZKŁADOWA
PODSTAWA PROCENTOWA: n=500 wszyscy badani Źródło: Badania PBS dla Premio Profil Kierowców Górnego Śląska r. NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NA GÓRNYM.
INFRASTRUKTURA KOLEJOWA
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Gdzie jest mój spychacz ?
Mobilność dla społeczności lokalnych
Zamawiający / Inwestor:
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2011/2012 GRODZISK MAZOWIECKI 2011.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2010/2011 GRODZISK MAZOWIECKI 2010.
Problemy regionalnego transportu osób w Niemczech Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji Natalie Goern 10 września 2008.
For Sale 1991 Toyota : MR2 Każdy potrzebuje takiej zabawki, znaleziono na eBay… Opis techniczny: Napęd stanowią 2 turbiny General Electric T-58-3s Działa.
PROJEKTGEOGRAFIAKULTURA POWRÓT ODPOWIEDŹ
KRĘTE DROGI DO EKOLOGII
Etapy konstrukcji rozkładu jazdy
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
11.Dwa pociągi o długościach 100m i 300m poruszają się po równoległych torach z prędkościami 36km/h i 108km/h w tę samą stronę. Jak długo się mijają? Jak.
FORMY TERENU.
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
12.Szosą równoległą do toru kolejowego jedzie rowerzysta z prędkością 18km/h. Dogania go pociąg o długości 125m i mija po upływie 5s. Jaka jest prędkość.
Nowy rozkład jazdy i inwestycje taborowe KM. Ilość przewiezionych pasażerów w roku 2009: 51 mln Prognozowana ilość pasażerów w roku 2010: 53 mln Średnia.
ZAŁOŻENIA DO ROZKŁADU JAZDY POCIĄGÓW WKD WAŻNEGO OD DO ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW WKD 2009/2010 GRODZISK MAZOWIECKI 2009.
Nadrzędnym celem jest kształtowanie zachowań i utrwalanie postaw społecznie pożądanych, podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania.
Samochody McLaren p1.
ZASILANIE (ELEKTROENERGETYKA TRAKCYJNA) Struktura układu zasilania
Historia kolei na terenach południowej Polski
Podstawy trakcji elektrycznej
6. ZASILANIE Struktura układu zasilania
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO / Zwiększenie ilości par pociągów kursujących na obszarze PKM w rozkładach jazdy /
Rozwiązania hybrydowe w transporcie miejskim
Koleje Mazowieckie oraz PKP Intercity Michał Domański Bartosz Galas LiTTK Ekonomika transportu.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
Środki transportu kolejowego i drogowego
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Współczesne środki transportu
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
Słynne pociągi i ich trasy.
Koleje Dużych Prędkości we Włoszech
Koleje dużych prędkości w Belgii i Holandii
Porównanie czasów przejazdów samochodu i pociągu na czterech liniach kolejowych, na których 10 czerwca 2018 roku będą uruchamiane połączenia w systemie.
OBSŁUGA KOMUNIKACYJNA OSIEDLI MORASKO – RADOJEWO I UMULTOWO
Zawarcie umowy pomiędzy: Województwem Świętokrzyskim i NEWAG S.A.
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

ICE - (dawniej InterCity Express) – kategoria pociągów dalekobieżnych dużych prędkości należących do przedsiębiorstwa DB -Deutsche Bahn. ICE stanowi regularnie (zazwyczaj co godzinę) kursujący system pociągów łączących największe miasta w Niemczech istniejący od Pociągi ICE poruszają się z prędkościami do 300 km/h.

29 Maja 1991 Na Dworcu W Kassel-Wilhelmshöhe Odebrano Oficjalnie Do Użytku Pierwsze W Niemczech Pociągi ICE. Jednocześnie Oddano Do Użytku Również Pierwsze W Niemczech Linie Kolejowe Dużych Prędkości Na Odcinkach Hanower – Würzburg I Mannheim – Stuttgart. Marka ICE należy obecnie do cieszących się największą rozpoznawalnością i najbardziej poważanych w Niemczech. Wedle danych Deutsche Bahn rozpoznawalność marki dochodzi do 100%. Wnętrze kabiny ICE

Generacje ICE ICE 1 – pierwsza seria niemieckich pociągów dużych prędkości. Przystosowany jest do jazdy z prędkością do 250 km/h, kursowanie rozpoczął w 1991 roku.

ICE 2 – druga seria niemieckich pociągów dużych prędkości. Produkowane od 1995 roku.Osiągalna prędkość to 280km/h ICE 2 – druga seria niemieckich pociągów dużych prędkości. Produkowane od 1995 roku.Osiągalna prędkość to 280km/h

ICE 3 – rodzina niemieckich pociągów dużych prędkości eksploatowanych przez Deutsche Bahn. Zaczęto produkcje w 1997 roku a jego osiągalna prędkość to 330km/h

ICE T – niemiecki elektryczny zespół trakcyjny dużych prędkości, przystosowany do obsługi linii krętych, wyłącznie za pośrednictwem Deutsche Bahn, powszechnie znany jako ICE T.Osiągalna prędkość – 230 km/h

ICE TD – niemiecki spalinowy zespół trakcyjny dużych prędkości, przystosowany do obsługi linii krętych, wyłącznie za pośrednictwem Deutsche Bahn, powszechnie znany jako ICE TD.Osiągalna prędkość 200 km/h

Wnętrze ICE

Dworzec główny w Berlinie