Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sposoby określania odczynu roztworów
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Budowa atomu Adsorpcyjne właściwości węgla
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Sprawozdanie z doświadczenia
Wpływ rodzaju i stężenia soli nieorganicznych na mieszalność [bmim][BF 4 ]. Uniwersytet Warszawski Wydział Chemii Praca wykonana w Pracowni Radiochemii.
CZYLI PO CO JA SIĘ TEGO UCZĘ?
Plan Jak wygląda szczelina skalna?
WODA I ROZTWORY WODNE.
Woda i roztwory wodne. Spis treści Woda – właściwości i rola w przyrodzie Woda – właściwości i rola w przyrodzie Woda – właściwości i rola w przyrodzie.
„ POCZUJ CHEMIĘ DO CHEMII ”
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
DOŚWIADCZENIA NA ZAJĘCIACH KOŁA CHEMIKA
Przedszkolak Pełen Zdrowia
Czas wyboru nadszedł- zostań chemikiem
W latach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki – Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III finansowanego z.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
OTRZYMYWANIE CUKRU Z BURAKA CUKROWEGO
EKSPERYMENTY BIOLOGICZNE
Gimnazjum Integracyjne nr 75
DLACZEGO MYDŁO SIĘ PIENI?
Wykorzystaj czas.
Sprawozdanie z projektu Mali Badacze realizowanego w klasach I-III Publicznej Szkoły Podstawowej nr 52 w roku szkolnym 2012/2013.
Drodzy Rodzice! Nie będziemy udowadniać, że jesteśmy najlepsi… Jesteśmy jedyni!!!
CO DAJE BLOG DLA TWÓRCÓW I ODBIORCÓW. DLACZEGO BLOGI NIE SĄ POPULARNE WŚRÓD MŁODZIEŻY, MIMO ŻE CORAZ CZĘŚCIEJ JE TWORZYMY.
Rozwój umiejętności zawodowych nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Nazwa placówki: Przedszkole Miejskie nr 9 im. W. Chotomskiej.
Badanie odczynu produktów użytku domowego za pomocą wskaźników.
KLOCKOMANIA.
Niepubliczne Gimnazjum nr 1 Fundacji Familijny Poznań
Sok z czerwonego buraka
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE W LINOWIE
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Publiczne Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Racławicach Śląskich
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
SZKOLNE WSPARCIE Z PRZYRODY I MATEMATYKI
Tlen, wodór i tlenek węgla (IV)- otrzymywanie i badanie właściwości
SŁODKI ODŻYWCZY KOLOROWY
Doświadczenie z atramentem
Doświadczenie z atramentem
BARTEK KOSIŃSKI klasa III E
Skala ph.
Cukier - wróg czy przyjaciel?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Chemia w kolorach tęczy
Było to niezbędne do badania zachowania substancji …
Doświadczenie 2 Doświadczenie 2 Badanie wpływu pH na zabarwienie lub zapach różnych substancji i roztworów (kilka przykładów) Projekt edukacyjny.
Ile dwutlenku węgla jest w C-C?. Dnia 19 marca 2015 r. wykonaliśmy doświadczenie, które pozwoliło nam określić, ile dwutlenku węgla znajduje się w c–
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Wpływ nawozów na wzrost fasoli
TYDZIEŃ NAUKOWCA Przedszkole nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW w Nidzicy.
Kwaśne opady Wybuchowi Naukowcy.
„Koło Młodych Odkrywców”
Wpływ różnych napojów na wzrost i rozwój roślin
Scenariusz lekcji chemii: „Woda jako rozpuszczalnik”
Łamigłówki matematycznej główki Miejskie Przedszkole nr 17 w Rudzie Śląskiej.
Poznajemy kwasy nieorganiczne
SKŁAD NAPOJÓW. Nasza grupa opracowała projekt pod tytułem,,Skład napojów’’. Naszym zadaniem było przeprowadzenie badań według ustalonego harmonogramu.
Ciekawe doświadczenia chemiczne. Cel projektu Zainteresowanie chemią jako przedmiotem.
Zajęcia dodatkowe prowadzone przez wicedyrektora szkoły pana Janusza Jemioła SZACHY ODDZIAŁ 0A opracowanie prezentacji Kowalska Bernarda.
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Poranek małego chemika w Przedszkolu Nr 10 w Koszalinie
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
„Fizyczna karuzela”- eksperymenty
Eksperymentujemy i odkrywamy – radość wielką z tego mamy.
Społeczna Szkoła Podstawowa w Budziskach
„Matematyka jest wszędzie”
Zapis prezentacji:

Na zajęciach z matematyki umiejętnie rozwijamy swoje zdolności logicznego myślenia, argumentacji, jak również ćwiczymy sprawność stosowania poznanych wzorów.

Korzystając z dostępnych pomocy rozwijamy wyobraźnię przestrzenną.

Na zajęciach z chemii nie tylko pogłębiamy wiedzę o substancjach oraz ich właściwościach, ale także wykonujemy wiele doświadczeń. Dzięki temu poznajemy rożne oddziaływania.

Dziewczyny są bardzo zadowolone z udanego eksperymentu. Użyły soku z czerwonej kapusty do określenia pH roztworów. Efekt był kolorowy.

To nie było łatwe, ale w końcu się udało. "Pasta dla słonia" to tytuł tego doświadczenia - tu ważne są proporcje i stężenia.

Eksperyment polegał na otrzymaniu dwutlenku węgla z sody i octu a następnie badaniu właściwości tego gazu.

Proste doświadczenie a tyle zabawy. To tylko skrobia z wodą. Dziwne, ale dlaczego tak się dzieje? Badaliśmy zachowanie cieczy nieniutonowskich.

Efekt ciekawy, ale nie do końca tak miało być. Coś należy zmienić.

OPINIE UCZNIÓW