FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok 30.09.2010 r. KONFERENCJA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
Advertisements

Wybrane Punkty wsparcia dla organizacji pozarządowych.
Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
O projekcie „Przedsiębiorcze szkoły”
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok, r. KONFERENCJA.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok, r. KONFERENCJA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Warszawa, 19 lutego 2007 r. Agnieszka Suska-Buława
zapraszamy do nowego projektu w ramach programu:
Ryszard Solski, Sigma International
Company LOGO Raport Sesja Przyszłość Stowarzyszenia 2010.
Komputer współczesny rodzaj komunikacji ! Możliwości i zagrożenia
WRĘCZENIE CERTYFIKATÓW „EUROPA W NASZEJ SZKOLE”
E-Portfolio.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
NETYKIETA Netykieta to zbiór zasad dobrego zachowania w Internecie. Została ona stworzona przez Internautów po to, żeby pomóc skutecznie i przyjemnie.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
„Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo – Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)” Mariusz Frankowski – Zastępca Dyrektora, Departament Strategii i Rozwoju.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
„CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI DAREM”- STRATEGIA DZIAŁAŃ PR W RAMACH VI KAMPANII „HOSPICJUM TO TEŻ ŻYCIE” Autor: Karolina Bielawska.
Województwo pomorskie –
Cytowania krok po kroku na podstawie Web of Science Opracowanie: Oddział Informacji Naukowej BG UO 2010.
Oferta dla biznesu Lublin, r.. Biuro Rozwoju i Kooperacji PL Jednostka ogólnouczelniana Cele, m.in.: doradztwo i konsultacje w zakresie przygotowywania.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Promocja RSI Kujawsko – Pomorskie Forum Innowacji
Agata Blady, Komunikado PR,
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
INSTYTUT BUDOWNICTWA WODNEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK BUDOWA SIECI TRANSFERU WIEDZY NT. KIERUNKÓW I MOŻLIWOŚCI ROZWOJU BADAŃ W LABORATORIUM FALOWYM ORAZ.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Wprowadzenie do stosowania narzędzi Web 2.0 w dydaktyce
a) redaktora naczelnego, którego zadaniem było m.in. przydzielanie zadań poszczególnym redaktorom, b) redaktorów odpowiedzialnych za napisanie artykułów,
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
1 Współpraca dla Pracy O SZKOLENIACH Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
Redagowanie przypisów bibliograficznych Dokumenty elektroniczne.
Savoir - vivre internetowy
Joanna Kwiatkowska Biblioteka Narodowa
Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Zmiany w Planie Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
PARTNERSHIP FOR GOOD PARTNERSTWO NA DOBRE Konferencja końcowa projektu Wrocław, 20 kwietnia 2011 roku Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Okno na Hooptymistyczny świat
International Commerce
Stanisław Tamm Urząd Miasta Poznania Wydział Działalności Gospodarczej
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
ISO 14001:2015 Spotkanie otwarte Stowarzyszenia Polskie Forum Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy ISO Biuro Usług Doskonalenia Zarządzania.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2018 rok
Copywriting Karolina Stróżyk
MARKETING INTERNETOWY
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA Nowoczesne instrumenty wsparcia rozwoju przedsiębiorstw SEMINARIUM Od A do Z – od administracji do zamówień publicznych

„Media po Naszej stronie”

75 % Polaków wierzy w informacje znalezione w Internecie 66 % Polaków ufa temu co zobaczy w telewizji

Każdy centymetr kwadratowy artykułu napisanego przez dziennikarza działa 10 razy skuteczniej od centymetra wykupionej reklamy.

Jak „dogodzić” dziennikarzom? Dobrze przemyśleć godzinę i termin zaproszenia Umożliwić sprawną pracę Przygotować materiały prasowe Zadbać o ciekawych rozmówców i atrakcyjne ujęcia Ugościć ( w miarę możliwości )

Możliwości Internetu Grupy dyskusyjne i listy wysyłkowe Reklama Reklama w biuletynach (newsletter advertising) Artykuły w elektronicznych czasopismach Własny biuletyn (newsletter)

Nie ignoruj : Blogów Social media Forów i grup dyskusyjnych You Tube