GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Advertisements

źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
Bądź świadomym konsumentem
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Oferta Specjalna Kulinaria & Styl 2011/2012
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Agenda 1) Czym jest Bankier.pl S.A.
Nadchodzi czas profesjonalistów
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Walentynkowe RE-KREACJE 2010 Propozycja współpracy.
Możliwości reklamowe portalu
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Pierwszy wybór profesjonalisty Unikalni użytkownicy – Odsłony – *Badanie: Sitestat, Styczeń 2012 LEX Polski Serwer Prawa jest wiarygodnym.
Internauci w grupach wiekowych
BUDonline_ARCHITEKTURA - prezentacja oferty reklamowej
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Papilot.pl Prezentacja serwisu
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Jak utworzyć Lokalną Stronę Biznesową. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Krótki przewodnik dla nauczycieli
Jak realizowane są badania internetu na świecie? Filip Pieczyński, Warszawa,
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, luty 2009.
Poczta elektroniczna Adres .
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
EDI NET - badania.
ZWIĘKSZYŁ SIĘ UDZIAŁ KOBIET WŚRÓD INTERNAUTÓW KOBIETY PODEJMUJĄ CODZIENNE DECYZJE ZAKUPOWE Struktura płci decydentów zakupowych (wśród internautów)
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Autor - twórca utworu, któremu przysługują prawa autorskie.
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Katowice, 17 kwietnia 2009 r. NewConnect wehikuł finansowania firm z perspektywami.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
TIK w szkole podstawowej
Jak założyć Społeczność w Google Plus. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
czyli jak szukać informacji w Internecie
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
serwis rozrywkowy z bazą video
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
Mgr Małgorzata Dziwoki.  Kodeks cywilny  Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami  Ustawa z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
solutions for demanding business Zastrzeżenia prawne Zawartość dostępna w prezentacji jest chroniona prawem autorskim i stanowi przedmiot własności.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Prezentacja elementów scenografii
Ochrona baz danych.
Zapis prezentacji:

GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014

NAJWIĘKSZY ZASIĘG WŚRÓD PORTALI Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Grupy Wirtualna Polska, Grupy Dobreprogramy.pl i Grupy Domodi.pl 78 % GRUPA ONET - RASP GRUPA GAZETA.PL GRUPA INTERIA 71% 57% 56% GRUPA WIRTUALNA POLSKA

NR 1 WŚRÓD PORTALI (REAL USERS) Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Grupy Wirtualna Polska, Grupy Dobreprogramy.pl i Grupy Domodi.pl 16,9 15,5 12,3 12,1 GRUPA ONET - RASP GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL MLN RU GRUPA WIRTUALNA POLSKA

NR 1 WŚRÓD PORTALI (ODSŁONY) Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Grupy Wirtualna Polska, Grupy Dobreprogramy.pl i Grupy Domodi.pl 3,9 3,2 0,8 1,0 GRUPA ONET - RASP GRUPA INTERIA GRUPA GAZETA.PL MLD ODSŁONMLN ODSŁON MLD ODSŁON GRUPA WIRTUALNA POLSKA

NR 1 W KATEGORIACH TEMATYCZNYCH – Użytkownicy (Real Users) 8,5 STYL ŻYCIA MLN RU 1,8 SERWISY POGODOWE MLN RU 7,9 KOMUNIKACJA MLN RU 4,8 BIZNES, FINANSE, PRAWO MLN RU Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień ,0 SERWISY KOBIECE MLN RU 5,0 PLOTKI, ŻYCIE GWIAZD MLN RU

STRONY GŁÓWNE PORTALI – pod względem liczby użytkowników Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień ,6 9,6 4,1 2,7 STRONA GŁÓWNA ONETU STRONA GŁÓWNA GAZETY STRONA GŁÓWNA INTERII MLN RU STRONY GŁÓWNE GRUPY WP: WP + O2

NR 1 W POCZCIE Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2014, Grupa Wirtualna Polska * Źródło: dane wewnętrzne, Październik ,8 MLN RU 5,1 MLN RU 4,2 MLN RU GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA GOOGLE GRUPA ONET - RASP 10,5 MLN KONT *

NR 1 W MOBILE WŚRÓD PORTALI Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2014, Grupa Wirtualna Polska: symulacja wyników w oparciu o serwisy Grupy Wirtualna Polska, Grupy Dobreprogramy.pl i Grupy Domodi.pl GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA GAZETA.PL GRUPA INTARIA.PL 511 MLN ODSŁON 468 MLN ODSŁON 177 MLN ODSŁON 141 MLN ODSŁON 11,6 MLN GODZIN 10,0 MLN GODZIN 2,8 MLN GODZIN 2,6 MLN GODZIN GRUPA WIRTUALNA POLSKA GRUPA ONET – RASP GRUPA GAZETA.PL GRUPA INTERIA.PL

NR 1 W SERWISACH WIDEO Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, wrzesień 2014, Grupa Wirtualna Polska * Źródło: dane wewnętrzne, październik ,0 4,4 0,9 0,3 MLN RU GRUPA GAZETA.PL GRUPA INTERIA.PL GRUPA ONET - RASP GRUPA WIRTUALNA POLSKA wp.tv, kafeteria tv, pudelek tv, wrzuta.pl vod.pl interia.tv gazeta.tv, kinoplex MLN RU 71,9 MLN STREAMÓW *

„Wszelkie prawa zastrzeżone. Wszelkie treści zamieszczone w niniejszym dokumencie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o. oraz przedmiot praw autorskich lub/i licencji przysługujących Wirtualnej Polsce S.A. lub/i innym osobom i podlegają ochronie prawnej wynikającej w szczególności z ustawy z dnia r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ustawy z dnia r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zwielokrotnianie lub/i rozpowszechnianie lub/i inne wykorzystywanie niniejszego dokumentu lub jakiejkolwiek jego części, bez względu na sposób lub formę tego zwielokrotnienia lub/i rozpowszechniania lub/i wykorzystania, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Wirtualnej Polski S.A.” „Dokument niniejszy nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia r. kodeks cywilny.” Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 137A, OXYGEN PARK Warszawa