Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Luty 2008 r. Istota działań komercyjnych w regionie EMEA Partnerzy HP – uproszczenie procesu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Public Relations, Toyota Motor Poland
Advertisements

Ćwiczenia 7 Makroekonomia gospodarki otwartej
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Fairtrade – dynamiczny rynek
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
Wskaźniki wrażliwości kontraktu opcyjnego
Badanie wykonane przez Instytut Badań Strukturalnych dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Podsumowanie i wybrane wnioski dla XIII spotkania Grupy Roboczej.
Konferencja informacyjna na temat na temat konkursu dotacji dla partnerstw samorządowych w ramach Programu Regionalnego MF EOG Warszawa 28 stycznia.
zarządzanie produkcją
badania rynku turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Krajowa Strategia Rozwoju Regionalnego
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Katedra Marketingu Usług
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Rynki konkurencji niedoskonałej
Rynek mięsny na przykładzie sektora wieprzowego
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Lublin 4 sierpnia : rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 1 lipca 2011 r. § 3: rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Podstawy Przedsiębiorczości
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
SSI FONS Enterprise Nowy i kompleksowy szpitalny system informatyczny.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Chcemy studiować za granicą… Może na Erasmusa? Erasmus - mobilność studentów i współpraca uniwersytetów.
Kampania reklamowa Somfy 2013
Istota konkurencji w internecie …
Katowice, październik 2006r.
Założenia ogólne programu PSPG PolonusSystemProtazyGerwazy.
Grupa LOTOS S.A. Bezpieczeństwo energetyczne, rynek, rozwój
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
Grupa: 50 osób Liczba pytań: 7 Miejsce: Będzin Data: r.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
PROBLEMY DECYZYJNE KRÓTKOOKRESOWE WYBÓR OPTYMALNEJ STRUKTURY PRODUKCJI
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Popyt i podaż jako regulatory rynku
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. na podstawie danych Wojewódzkich Urzędów Statystycznych Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy.
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Makroekonomia Teoria pieniądza, inflacja, efekty Cantillona, hiperinflacja, deflacja. Arkadiusz Sieroń.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
O PTYMALIZACJA JAKO ELEMENT SMART GRID Błażej Olek, Michał Wierzbowski Instytut Elektroenergetyki Politechnika Łódzka.
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
PRODUKT.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
STRATEGIA EUROCENY I JEJ ELEMENTY PLAN 1.Determinanty ceny na rynkach europejskich. 2.Dyferencjacja euroceny. 3. Standaryzacja euroceny.
LOCAL JOB CREATION: POLSKA Kluczowe wnioski i zalecenia wynikające z projektu OECD LEED Local Job Creation Project 12 lipca, 2016.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Paczków dnia r..
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Global Ordering System - GOS
Five O’clock Miniprzedsiębiorstwo działające na terenie III LO im. św. Jana Kantego w Poznaniu.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Nasza oferta Firma uczniowska.
Zapis prezentacji:

Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Luty 2008 r. Istota działań komercyjnych w regionie EMEA Partnerzy HP – uproszczenie procesu

Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Usprawnianie. Upraszczanie. Ułatwianie sprzedaży produktówHP.

Dostosowanie cen katalogowych Dynamiczne rynki europejskie −Otwarty rynek, konkurencyjne waluty, wymagana elastyczność w ustalaniu cen lokalnych Sztuczne ceny −Sztuczne ceny katalogowe – nawet o 50% wyższe niż rzeczywista cena sprzedaży Sprzedaż za granicę −Różnice cen w poszczególnych krajach prowadzają do spadku cen

Obniżenie cen katalogowych Data wejścia w życie: 1 marca 2008 r. Wszystkie standardowe urządzenia jedno- i wielofunkcyjne LaserJet oraz wybrane produkty klasy wyższej

Czym jest dla mnie Dostosowanie cen katalogowych? Partnerzy HP kupujący u autoryzowanych dystrybutorów HP: Cena zakupu u dystrybutorów powinna POZOSTAĆ BEZ ZMIAN Ograniczenie sprzedaży za granicę Bardziej dostosowane promocje Lepsze wyniki w porównywarkach cen produktów

Usprawnianie. Upraszczanie. Optymalizacji oferty naszych produktów.

Optymalizacja naszej oferty Nadmiernie złożona oferta jednostek SKU oznacza: −Zbyt duży wybór… i konsternację klienta Racjonalizacja jednostek SKU −Prostsza oferta, którą łatwiej jest zrozumieć −Zwiększenie sprzedaży wyposażenia opcjonalnego (załącznik)

Słuchanie. Usprawnianie. Upraszczanie.

Pytania i odpowiedzi